יש לי שאלה, אל תקחו את זה בצורה הלא נכונה

יש לי שאלה, אל תקחו את זה בצורה הלא נכונה

האמת שזה יותר פונה אל מנהלת הפורום מאשר לחברים פה אבל שיהיה, בכל מקרה השאלה שלי, למה הוחלט על שילוב של שני סגנונות מוזיקלים שבאמת אבל באמת אין קשר בניהם? אני לא יודעת למה יש אנשים שאוהבים להזכיר קאנטרי באותה נשימה של פולק. אם תהיתם לרגע למה הפורום די שומם אני חושבת שהסיבה נעוצה בשילוב המיותר (עד מאוד, לדעתי) הזה. אני אישית אוהבת מאוד מוזיקת קאנטרי מכל הסוגים ולא מתחברת בכלל למוזיקת פולק כשאני מעיינת בהודעות פה אני לא מוצאת שום הודעה שיכולה לענין אותי או להיות קשורה אפילו בעיקפין לענין המוזיקלי שלי. אני יודעת בוודאות על עוד כמה אנשים שראו פוטנציאל בפורום הזה אבל הרגישו שזה נופל בין הכיסאות ואף סגנון לא יוצא מרווח. אני יודעת שהדיעה הרווחת היא שאין למוזיקת קאנטרי קהל יעד כל כך גדול בארץ אבל זו ממש לא סיבה לשלב את זה עם עוד סגנון מוזיקלי כדי להרוויח עוד כמה גולשים, לדעתי הדבר היחידי שעשיתם בזה זה איבוד פוטנציאל אדיר. אני מצידי אמשיך לגלוש בפורומי קאנטרי שבאמת מדברים אליי ואל הטעם המוזיקלי שלי, לכם אני אחל בהצלחה ושתמצאו את קהל היעד שאליו מדבר הפורום, כי אליי הוא באמת לא.
 
רגע רגע... תני לי להסביר לך כמה דברים

קודם כל, כשהגשתי בקשה לפורום הזה, אמרתי להנהלה שהמוקד שלי הוא בקאנטרי שהוא, מה לעשות הפולק האמריקאי, כל זה משתלב עם הפולק-רוק, והדורות החדשים והישנים של הקאנטרי, הגיע היום והפורום ניפתח והכותרת הועלתה אחרת... מה קראת כאן שלא תאם לנושא? (אולי חוץ מהודעה או שתיים על מוסיקה קלטית?) כל האנשים שאני ספציפית דיברתי עליהם- הם חוד החנית של הקאנטרי האמריקאי. ניסיתי לעודד אנשים לכתוב כאן על מה שהם אוהבים כדי שנוכל לשלב בין האהבות של כולם, שאלתי לרעיונות, ניסיתי לפתוח פינות... איזה אנשים ראו כאן פוטנציאל? ומה גרם להם לחשוב שלא כאן הוא המקום? ולמה לא ניסו לעורר אותו טיפה לכיוון שלהם? אני רק המנהלת, הפורום אמור להיות שלכם ואתם אמורים לדבר כאן על כל המוסיקה שאתם אוהבים, ובמקרה של הפורום הזה במדובר בסיגנונות מוסיקה ספציפים אך מגוונים. מקווה שהבהרתי לך יותר ואם יש לך עוד משהו להוסיף, אני אשמח לשמוע.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני אנסה לענות לך

כיוון שאני יודעת למה רווית התכוונה (ומשום מה לא נראה לי שהיא הולכת להיכנס לכאן בזמן הקרוב) אני אנסה להסביר את מה שהיא אמרה. קודם שאלת איזה אנשים ראו פוטנציאל, אז אני אחת מהם. אומנם אני בניגוד לרווית אוהבת סגנון קאנטרי מאוד מצומצם ואני אוהבת רק זמרות קאנטרי, יש לי סלידה עזה מזמרים (גברים), אבל זה לא ענין. גם לטעמי עצם השילוב בין שני הסגנונות מיותר, ובאמת שהייתי שמחה יותר להיכנס לפורום קאנטרי נפרד. נכון שאומנם זה לא כמו לשלב מטאל עם מוזיקה חסידית לדוגמא, אבל בשבילי לפחות, זה בערך ההבדל, כיוון שאני לא מתחברת לסגנון הפולק וזמרות הפולק היחידות שאני יכולה לחשוב עליהן שאני "מחבבת" הן זמרות שלפי ההשואה כאן יקראו "שרית חדד" נכון שמישהו פה טען שמי שאוהב קאנטרי ידבר על קאנטרי ומי שאוהב פולק ידבר על פולק ו"מה הבעיה" אבל בשבילי לפחות יש בעיה, אולי זה ענין עקרוני אבל באמת שזה מפריע. נכון שאני יכולה לכתוב ולהגיד להודעות שיענינו אותי ולהתעלם מכל מה שנוגע לפולק, אבל בפורום שכרגע יש בו 4 עמודים ומצאתי רק 3-4 שירשורים שיש להם פוטנציאל לענין אותי אז כן, נראה לי שאני אוותר על התענוג בלכתוב פה. שום דבר נגד האנשים פה או הטעם המוזיקלי שלכם, לנו, זה פשוט לא מתאים
 
אוקיי

קיבלתי. אני עדיין אשמח אם תבקרו כאן ותבדרו על המוסיקה שאתן אוהבות. אני אישית נהנת מכל סוגי המוסיקה האלו יחדיו ואשמח לדבר עליהם עם עוד אנשים.=] הכל זה בעיקר תוויות, הפורום הזה יהיה מה שיהפכו אותו להיות.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני אבקר

משמרות לילה גורמות לי לבקר בפורומים עם הרבה פחות ענין בשבילי
פשוט רוב הזמן אני מניחה שלא יהיה לי מה לתרום לדיון
 

Kettercat

New member
זה באמת כל כך משנה?

מה זה משנה אם אוהבים אחד מהשניים? מי שאוהב קאנטרי, חופשי לדבר פה על קאנטרי; מי שאוהב פולק, שידבר על פולק... לא רואה איך אחד כביכול "מפריע" לשני.
 

HollyGolightly

New member
היי, אשתדל לענות מזווית הראיה שלי

שוב שלום. כתבתי כאן אתמול, אבל הודעתי כבר עברה לעמוד הקודם. אינני יודעת אם כותבת ההודעה שפתחה שרשור זה התכוונה למה שאני מתכוונת, כך שאני מתנצלת מראש אם מה שאכתוב הוא בכלל לא מה שהיא התכוונה אליו. אבל אני יכולה לומר מהן הסיבות שמפריעות *לי* בהשמה של קאנטרי ופולק תחת מטריה אחת - קאנטרי היא מוסיקה שנולדה והתפתחה באזוריים הכפריים של ארה"ב. המבצעים הראשונים של מוזיקת קאנטרי וממשיכיהם היו עובדי אדמה. לרוב איכרים עניים, אריסים חקלאיים (מה שנקרא sharecroppers), ופועלים שעבדו בקבלנות, ורבים מהם נדדו ממקום למקום כדי למצוא עבודה. אלה אנשים שהכירו את האדמה, את הריח שלה, את חילופי העונות, ואת העבודה החקלאית מזוויות מאד מסויימות. (וכאן אני שמה סוגריים גדולים מאד - כי מוזיקת הקאנטרי של היום *אינה* כזאת). פולק הוא סגנון שהתפתח בערים הגדולות, לרוב ע"י אינטלקטואלים. אנשים שלא הכירו חקלאות בשיט. שלא הכירו את האדמה, שלא החזיקו טוריה בידיים בחיים. הם עשו איזושהי גלוריפיקציה למה שבעיניהם נראה "קאנטרי". נכון שהיו אנשים כמו וודי גאת'רי, אבל הוא יוצא מהכלל שאינו מעיד על הכלל. מה שאני רוצה לומר בעצם הוא שלדעתי בין קאנטרי ופולק פעורה תהום, ואני לא חושבת שיש משהו משותף ביניהם. שוב, לא יודעת אם לזה התכוונה פותחת השרשור.
 

dweck2k

New member
החלק השני שלך שגוי לחלוטין

הפולק האמריקאי היה קיים עוד לפני האינטלקטואלים שאת מדברת עליהם. אם תלכי לספר RAINBOW QUEST שסוקר את העלייה של הז'אנר, את תוכלי לראות שעד שנות ה-30 הפולק כמעט ולא אומץ על ידי חברות התקליטים וארגוני שמאל. רק עם המעורבות ההולכת וגוברת של ארגוני שמאל אמריקאיים בזכויות עובדים, הפולק הפך לחלק מהמורשת. גם זה, אגב, היה כי מדובר במוסיקה שהייתה פופולארית אצל הפועלים. דוויק
 

HollyGolightly

New member
אתה כמובן צודק

רק עכשיו אני רואה שחלק ממה שכתבתי לא נשלח (נשמט לי בעריכה ולא שמתי לב). אם הייתי קוראת אחרי המשלוח, הייתי מתקנת את עצמי מייד. אז בגלל שפשוט אין לי כוח לכתוב שוב את כל ההודעה, רק אציין שהתכוונתי למה שנהוג לקרוא פולק היום. גם לקאנטרי של היום יש מעט מאד, אם בכלל, עם הקאנטרי השורשי. ותודה על התיקון.
 

dweck2k

New member
הקאנטרי של היום הוא פופ לכל דבר

כמו שלשרית חדד של היום אין כלום עם המוסיקה המזרחית המקורית. שרית חדד = ליאן ריימס. דוויק
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני מוחה בתוקף! ההשוואה הזאת מעליבה../images/Emo69.gif

האלבום האחרון של ליאן ריימס הרבה יותר קאנטרי מכל אלבומי הקאנטרי שיצאו בשנה החולפת, חלק מהשירים שם מרגישים כאילו נכתבו בשנות השישים ויש להם אופי מאוד "פטסי קליין" שכזה, שאומנם היא לא "עובדת אדמה" אבל היא אפשר לקרוא לה שרית חדד של מוזיקת קאנטרי. ><
 

LeAnnDylan

Well-known member
על Family?

אתה רוצה להגיד לי שבהשוואה לאלבומים שיצאו ב-2007 זאת הדוגמא הכי טובה לשרית חדד שמצאת? אז א. או שלא שמעת הרבה אלבומים או ב. אני ממש מתפתה להגיד שאתה לא מבין אבל אני מניחה שזה ענין של נקודת מבט. אם תשווה את ליאן לזמרות קאנטרי אחרות בתקופה הזאת, יש לה הרבה יותר שורשי קאנטרי מלהן. כמובן שגם לה הייתה תקופה "שחורה" של 3 אלבומי פופ, סטייל פיית'\שאניה\מרטינה אבל אני חושבת שבשני אלבומי הקאנטרי האחרונים שלה היא הצליחה לחזור לתקופת הBlue שלה שממש לא הייתי קוראת לה תקופת פופ, כי אנשים שלא בענין של קאנטרי בחיים לא היו קונים אלבום כזה ונהנים ממנו כמו לדוגמא מאלבום של קרי אנדרווד שלא מדבר רק אל קהל אוהבי הקאנטרי.
 

dweck2k

New member
אז נצא הוגנים, רוצה לתת המלצות?

אני אאזין ואגיד לך אם אני מסכים או לא. קול?
 

LeAnnDylan

Well-known member
המלצות למה?

לזמרות אחרות יותר פופיות מליאן או המלצות לשירי קאנטרי של ליאן?
 

LeAnnDylan

Well-known member
אוקיי

בעיקרון אני דיברתי על Family כולו אבל אם אתה מתעקש על רצועות ספציפיות אני ממליצה על One Day Too Long או Upper Hand תראה אם תצליח למצוא ביוטוב אם לא אני אעלה אותם לשם
 

HollyGolightly

New member
היי ליאן. שמעתי עכשיו את Upper Hand

ביוטיוב, עפ"י המלצתך. רוצה להודות לך מקרב לב. השיר הזה נכנס עמוק, מטלטל וכואב באופן בלתי נסבל כמעט. לתוך הורידים והעצמות. ואני גם חושבת שגבר לעולם לא יוכל להבין אותו. לא כמו אישה. זהו אחד השירים המדכאים ששמעתי. הוא כל כך עירום וכואב. תודה לך.
 
לא הכל מדויק...

לקאנטרי של היום יש השפעה מאוד חזקה מהפופ העכשיוי ואף אחד לא יכול להתווכח עם זה. למשל, תראו את שאנייה טווין... יכול להיות שהיא נחשבת עכשיו כבר למיושנת, אני לא יודעת חחח אבל ההשפעות של הקאנטרי הישן עדיין מאוד בולטות. זה סוג של שילוב כזה, זה פשוט הדור החדש ואין בזה שום דבר רע. ובאמת לא הבנתי את הקשר לשרית חדד חחח
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא טענתי שאין לה שום קשר לפופ

פשוט זה גרם לי לתהות שאם הוא מתייחס לאלבום האחרון של ליאן בתור אלבום פופ אז איך צריכות להיקרא זמרות כמו קרי אנדרווד, קלי פיקלר, טיילור סוויפט, פיית' היל, שאניה טווין, מרטינה מקברייד, שוגרלנד ואחרות כמותן? זמרות דאנס?
 
למעלה