יש לי שאלה לכל המשתתפים

יש לי שאלה לכל המשתתפים

איך התחלתם לגדל נחשים? ולהתעניין בהם בכלל. אני התעניינתי בכל מני בעלי חיים בעיקר חרקים ופרוקי רגליים מאז שאני זוכר את עצמי אבל את הזוחלים גיליתי במהלך טיול עם הכיתה כשהייתי בכיתה ב' והרמתי אבן ומתחתיה היה מה שמאוחר יותר למדתי להכיר כשחור ראש שלווני. אחרי המקרה הזה התחלתי להתעניין בנחשים וככל שמצאתי עוד נחשים ההתעניינות גברה עד שהתמכרתי... מחכה לשמוע ממכם
 

09

New member
אז, לשאלתך...

כל החיים שלי האבתי את החיות המדהימות האלה שרקויות זוחילם, ובעיקר נחשים ואיגואנות... הדבר היחיד שהפריע לי בגידול, הוא אבא שלי ואמא שלי... אבל, לאחר שתיכננתי לבנות טרריום לדו חיים, המליצו לי בחנות על נחש הבירית, ואובא שלי הסכים, אני דיי חדש בעסק, פחות משנה... אבל אני מתכנן להמשיך ולהסיג עוד זוחלים מעניינים... ובאמת אם מישהו נמאס לו מהזוחל שלו, ומוכן למכור או לתת אותו במחירים סבירים, אז שיפנה אליי.. :)
 

naja

New member
אצלי זה היה בגיל 12

היה לי גן חיות קטן בבית ואז מישהו נתן לי חנק משריץ. אז לא הייתי מודע לכל הנושא של שמירת הטבע וכו' והתחלתי לאסוף ולגדל נחשים ישראלים ולאט לאט זה התפתח.
 

Ph0enix

New member
שלום אז אצלי זה אתחיל ככה

אז ככה יש לי אמא מורה למדעים וביהולגיה ומאז בגיל צעיר היו לי נחשים בביתי שהיא למידה אהלם ושיחררה היו לי בבית זעמן יפיפה,זעמן שחור,זעמן זיתני,נחש מים משובץ... (כמובן שכולם שחרורו אחרי כמה ימים) בגיל צעיר מעוד כבר למדעתי לילכוד זוחלים ותפסתי חוטמתים שמימיות ונחש אחד וגידלתי ביריות ואיגואנות כרגע אני מגדל רק צב ביצה ואני רוצה לקנות שמימת כוחלה מדהימה שראיתי ותנחש כרכן התריס אני רואה רוצה להיות פעיל בפורום ונוראה מקווה לעזור
 

k a t h y

New member
שלום לכולם

קודם כל יונתן ברכות על הפורום החדש וכדאי שאני גם יציג את עצמי כי אני לא מכירה פה אף אחד. אז אני קתי, בת שש עשרה ויש לי שני קינגסנייקים בבית. עכשיו אני גם יספר איך זה התחיל אצלי, אז ככה: יום אחד נסעתי לסוף שבוע עם ההורים שלי בצפון ועצרנו באיזה מקום שבין היתר היו בו גם נחשים. אז הסתכלתי וזה ואמרתי לאבא שלי שהיה לידי שאני רוצה נחש. הוא לא לקח אותי ממש ברצינות אבל אני באמת התכוונתי לזה אז המשכתי להציק שאני רוצה, ככה זה נמשך בערך...חודש..חודש וקצת עד שקלטו שאני באמת רוצה ואז בסוף קנו לי את הראשונה. אחרי...תקופה מסויימת לא זוכרת בדיוק כמה זמן החלטתי להביא עוד אחד וזה יצא לי גם טוב כי זה היה קרוב ליום הולדת שלי ואז קנו לי עוד אחד בתור מתנה. וזהו, כרגע יש לי שניים. מרוצה מאוד.
 
למעלה