יש לי שאלה למאיר

  • פותח הנושא OOOO0
  • פורסם בתאריך

OOOO0

New member
יש לי שאלה למאיר

ליאור, אני אשמח אם תוכל בבקשה להעביר לו את זה במייל. צפיתי עכשיו בקטעים המצונזרים ואני תוהה מה גרם לגורי לשיר "יש חתונה" ולענוד טבעת לשליין? על מה לעזאזל הם דיברו קודם ואיך הם הגיעו לנושא הזה? הנה הקטע למקרה שמאיר לא יזכור במה מדובר:http://reshet.ynet.co.il/12317.aspx תודה.
 

ליאור144

New member
שבת לא הייתי בבית לכן רק עכשיו ראיתי את זה

אבל אני יעביר לו תשאלה
 

ליאור144

New member
יש לי תשובה ממאיר בשבילך גלית הנה זה מה שהוא

רשם לי : ליאור עבר כבר יותר משבוע מדובר על קטעים שנחתכו ממש בהתחלה. אני ממש לא זוכר מה הייתה הבדיחה שהובילה לזה. שליין לא מתחתן
 

OOOO0

New member
אוף....איזו באסה....

תודה לך על העברת התשובה. תיארתי לעצמי שהוא כבר לא יזכור אבל אמרתי שווה לנסות...טוב, למדתי מזה לקח: לראות את הקטעים המצונזרים כמה שיותר מוקדם למקרה שיהיו לי שאלות על זה...., וברור שאני יודעת ששליין לא מתחתן.
לא חשבתי בכיוון הזה אפילו, רק תהיתי מה הייתה הבדיחה שהובילה לקטע הזה... מה, אני היחידה כאן שתהתה לגבי זה?
 

S™eX

New member
לא,גם אני תהיתי לגבי זה...

אגב,הקטעים הלא מצונזרים היו ממש מצחיקים השבוע. וגם אהבתי את השיר שגורי שר בסוף.
 

OOOO0

New member
הו יופי, שמחה שאני לא לבד בזה...../images/Emo6.gif

כן, השבוע הם היו קורעים במיוחד. תגידי, הבנת את הבדיחה ההזויה של אורנה על ארז טל? וכן, גורי שר ממש יפה. נהניתי להקשיב לו.
 

ליאור144

New member
אני רואה שכולנו לא הבנו מה פשר העניין של

הטבעת גם אני שאלתי את עצמי מה זה היה לעזזל אבל לא שאלתי את מאיר כי ידעתי שזה יהיה בערך מה שהוא יגיד לי. תבדיחה של אורנה לא רק את לא הבנת גם אני לא הבנתי מה היא ניסתה להגיד בה בדיוק?<
 

OOOO0

New member
כן, זה היה מוזר....

בניסיון לרדת לסוף דעתה של אורנה , אולי היא ניסתה לרדת על "האח הגדול" ועל תרבות הרייטינג הרדודה וכו', אבל הבדיחה השתבשה לה לגמרי והמסר התפספס....
 

S™eX

New member
ממש לא

וואי,זה היה קטע ממש הזוי,אין לי מושג על מה היא דיברה ומה היא ניסתה להגיד עם הבדיחה הזו. ואם מדברים על ארז טל,שמתי לב שאורנה ושליין מרבים לצחוק עליו,יש לכם מושג למה?
 

OOOO0

New member
כן, שניהם כועסים עליו.

שליין מאשים אותו בכך שהעתיק את הפורמט של "משחק מכור" ורידד אותו ("מועדון לילה"), ואורנה השתתפה ב"מועדון לילה" עם כל הגברים השוביניסטים ויצאה בתחושה לא נעימה.
 

S™eX

New member
וואלה?

לא ידעתי ששליין כל כך כעס על ארז טל בגלל זה,מתי הוא אמר את זה? ומה כבר היה ב"מועדון לילה" שאורנה יצאה משם בהרגשה כזו? איך תוכנית אחת מטומטמת כמו "מועדון לילה" הצליחה לעצבן כל כך הרבה אנשים...
 

OOOO0

New member
הוא כל הזמן דיבר על זה ב"הלילה"

הוא קרא לארז טל גנב וכל הזמן עקץ אותו ואת "מועדון לילה" עצמה. ב"מועדון לילה" בכללי הייתה אווירה שוביניסטית. המון בדיחות על נשים ויחס מבזה לנשים. קודם לירון וייסמן ברחה ואחר כך גם אורנה הרגישה שהיא לא יכולה יותר והכריזה שלעונה הבאה היא לא חוזרת.
 

S™eX

New member
טוב,הם צודקים

סתם תוכנית רדודה וטיפשית. ולחשוב שחברי הפאנל הם הכותבים של "ארץ נהדרת" ושחלק מהכותבים של התוכנית כותבים ב"מצב האומה",איך יצאה תוכנית כזאת? דרך אגב,גם ב"מועדון לילה" הפאנל כותב את הבדיחות והכותבים עוזרים לו כמו ב"מצב האומה" ו"משחק מכור"?
 

OOOO0

New member
נכון, הומור רדוד לגמרי.

לא מבינה איך היה לזה רייטינג כזה גבוה. ב"מועדון לילה" כתבו כותבים של "מצב האומה"? לא ידעתי את זה... הזוי לגמרי... אני מניחה שהאנשים שהם כותבים במקצועם לקחו חלק בכתיבה אבל כל השאר דיקלמו טקסטים שכותבים כתבו להם. זו אגב אחת הסיבות ששליין כלכך שונא אותם, שמביאים לשם סתם שחקנים מוכרים ונותנים להם לדקלם טקסטים שכותבים להם, בניגוד לדרך העבודה ב"משחק מכור", שם הפאנל היה פחות מוכר אבל לקח חלק בכתיבה ועמד מאחורי כל מה שאמר.
 

S™eX

New member
שחר סגל כותבת שם,לא?

גם אני לא מבינה איך היה לזה רייטינג כל כך גבוה(יותר גבוה מ"משחק מכור" בזמנים הטובים שלה)... איך בדיוק הם כותבים את "מצב האומה"? זאת אומרת,את רב הטקסטים כותבים הפאנליסיטים או הכותבים"?
 

OOOO0

New member
אה, באמת? לא ידעתי את זה.

מוזר שכותבת מוכשרת כמו שחר סגל לא הצליחה לשפר את המצב של "מועדון לילה". נראה לי שזה כמו ב"משחק מכור", כל פאנליסט יושב בנפרד עם כמה כותבים ויחד הם מנסחים פאנצ'ים.
 
למעלה