יש לי שאלה

יש לי שאלה

אני אגב, לא א מינית אבל אני מנסה להבין אתכם, התגובה הראשונה שלי הייתה שבטח עברתם טראמות מסויימות שקשורות למין ולמיניות ולכן החלטתם שלא בא לכם על זה או שזה משהו שעדיף להתרחק מימנו. אבל אולי פשוט הכול היה סבבה ובכול זאת לא בא לכם. עוד משהו הוא שנראה לי שכול אחד מגדיר את זה אחרת אצלכם , כלומר , בעלת הפורום אומרת שפשוט לא בא לא, משהי אחרת אומרת שזה עניין מורכב אצלה, אני לא מבינה??? בקיצור , רציתי לשאול ואם אפשר שכול אחד יענה על שאלה אחת, אפילו בכן ולא מבלי לפרט, מי שלרא רוצה אני בהחלט מבינה. האם עברתם חוויה הקשורה למין באופן ישיר או עקיף שאתם זוכרים באופן ברור או מעורפל שהייתה לא נעימה רגשית או פיזית? תודה על ההתיחסות ציפס
 

gabriel1349

New member
מי שעבר התעללות

אז כמובן שנטייתו היא לא להיות א-מיני/ת בן אדם עם טראומה צריך עזרה וטיפול ובמידה ואינו מעוניין במין- זו בעייה ותוצאה מחוייה לא נעימה. אבל, אני לא עברתי שום חויה מינית רעה בעבר וכמוני יש כאן עוד רבים/ות .
 

ToryMaster

New member
זה בכלל לא כמובן

ו תוצאה אחת אפשרית, תוצאה אחרת נפוצה היא דווקא הגברה של היצר והחשק המיני.
 

gabriel1349

New member
כמובן שלא נחשב נטייה

א-מיניות זו לא בעיה פסיכולוגית אם מישוה לא מעוניין במין בגללל טראומה מינית אז זו הפרעה פסיכולוגית ולא אסקסואליות לגבי התוצאה השניה שהזכרת גם היא בעיה פסיכולוגית אם כי ,משום מה, אני בטוח שלא תכנסי לפורום סטוצים ותגידי להם שהם ככה בגלל שנאנסו או עברו טראומה מינית בעבר מי שחושב שאסקסואליות היא תוצאה של טראומה מינית ובעיה פסיכולוגית - הוא לא הבין מה זה בכלל..
 

gabriel1349

New member
בגלל הטעויות שרשמתי שם אז

בקצרה א- מיניות= נטיה מינית טראומה מינית= בעיה פסיכולוגית הניתנת לטיפול, אמנם מורכב וכואב , אבל ניתנת לטיפול נ.ב. לגבי הגברת יצר וחשק מיני כתוצאה מאונס- זה כלל לא נכון! הנאנס/ת לרוב מענישה את גופה, בקיום יחסים, באופן מודע או מודחק מתוך אשמה
 

ToryMaster

New member
זה ממש נכון

לא יודעת כמה תקיפה מינית את חווית, אבל אני מדברת מניסיון בשני המצבים.
 

gabriel1349

New member
הבהרות

1. אני לא אישה 2. לא חוויתי שום הטרדה מינית ושום תקיפה 3. לומד פסיכולוגיה , אבל זה לא קשור לכאן 4. אני ממש ממליץ לך לפנות לטיפול , אפילו אם יש תקציב אז לגשת להיפנוזה. בעיקרון, אונס זה דבר שכופים עלייך ,את לא אמורה להנות מזה- אז איך זה קשור ליצר מיני מוגבר אחרי זה? 5. אם כתוצאה (ואני מדגיש כתוצאה!) מאונס או תקיפה אישה (לצורך העניין) לא מעוניינת יותר במין זה ממש לא הופך אותה לאסקסואלית, אלא לאחת עם טראומה קשה שהביאה אותה למצב לא לרצות מגע מיני. 6. אין קשר בין הדברים ואם היה קשר אז אסקסואליות לא הייתה קיימת, מאחר וזו לא הפרעה פסיכולוגית והיא מוגדרת (נכון להיום) כנטייה מינית ולא כתוצאה מתקיפה מינית או כל דבר עקיפי לה.
 

ToryMaster

New member
אני בטיפול תודה

יצר מיני מוגבר יכול להתבטא או לנבוע מסוג של הענשה לא מודעת, זה לא ממש סותר.
 

gabriel1349

New member
לא סותר מבחינת תוצאה

אבל שונה מבחינה של מה שזה נובע מה שרציתי לומר זה - ששתי התופעות שהזכרת יש להם הגדרה אחרת ואין לה קשר לאסקסואליות (במידה והחויה הנוראית הזו הביאה לחוסר רצון/פחד ועיניין למין) טוב, אכן הנושא נסחף
 

p019

New member
שעלה בשבילך

אם תסתקלי בשמיים בלילה ותראי אור זז - מה תחשבי שזה: א. חללית של אבמים. ב. לוין. ג. מתאור ד. משהו חדש לא ידוע שזקוק להגדרה. אני יחולה לשאר שרוב האנשים לא יבחרו ב-ד. ברור שברגע שאתה מגלה שאתה שונה אתה מחפש לזה הסבר. רובנו כאן גדלנו בלי להכיר את המושג "א-מיני" כך שזה לא הדבר הראשון שעלה לנו בראש. אני אישית, ומסיפורים של אחרים אני מסיקה שאני לא היחידה, עברתי מסחת ארוקה של שעלות בני לבין עצמי, ובני לסובבים אותי לנסות להבין מי אני. את ד. בחרתי כיוון שלא היתה בררה חוץ מלפסול את כל האופציות האחרות. כך שכן, זה דרש הדגרה חדשה. ואחרי שחושבים על זה אפילו רק קצת, לא כל כך מוזרה. יש כל כך ארבה מגוון ועוצמות שאנשים מדברים עליהם בנושא מין - שזה אפילו נישמע סביר ביותר שיהיו גם אנשים שאצלם העוצמה היא על 0. כך שלשאול בצורה לא כל כך עקיפה אם כולנו כאן פשוט סבלנו התעללות מינית - לא ממש לעיניין. תעמיני לי שזה עבר לי בראש - מה אני יעסה - זה לא קרה. דרך הגב - אדם שאינו חש משיכה מינית בגלל בעיה נפשית כלשהי (התעללות או מה שזה לא יהיה) אינו א-מיני. אבל זה לא עובד בכיוון ההפוך - עם אדם (חס וחלילה) עבר התעללות ואינו חש משיכה מינית - זה כמובן לא אומר גם שהוא אינו א-מיני. במקרה זה הייתי מציעה לו לעבור טיפול מתעים לבדיקת המקור של חוסר המשיכה. אני מקווה שלא תחשבי שאני תוקפנית מידי.
 

mochama deaf

New member
מחדד את השאלות ומוסיף

האם הא-מיניות שלכם נבעה לאחר חוויה מינית או חוויות, שגרמו לכם להבין שאתם לא בקטע? או שמא מעולם לא נמשכתם למין? חוץ מזה, לא מפריע לכם שכל העולם המודרני מדבר על סקס בערך כל חצי שעה, והוא מופיע בכל מקום (כולל פרסומות ופינות ייעוץ)? נ"ב אני לא א-מיני, ואני מצטער על הבורות. אבל נראה שקבוצת הא-מיניים עושה הכי פחות רעש מבין הקבוצות השונות, לכן אני סקרן.
 
לא עברתי כזאת חוויה

כל אישה עוברת סוגים "קלים" של הטרדה מינית, וגם אני מדי פעם נתקלת בדברים כאלו, אבל רק ברמה מאוד קלה. לא עברתי חוויה שהיתה באופן משמעותי לא נעימה מבחינה מינית, הטרדה מינית "אמיתית". בנוסף, עם כמות הא-מיניים שידוע עליהם בפורומים בעולם, אם לכולנו או לרובנו היה מכנה משותף של חוויה טראומתית בעבר, מישהו כבר היה שם לב. מוכמה דף: מעולם לא הרגשתי משיכה מינית כלפי אחרים, כמו רבים אחרים כאן. אנחנו מחשיבים את זה לנטיה מינית, כמו הומוסקסואליות. או, כמו הדוגמה שרונית העלתה פעם, כמו להיות מהמעטים שלא אכפת להם מכדורגל בזמן המונדיאל. וכן, מפריע לי בעיקר שאני מרגישה ציפיה להיות אובססיבית על תחביב שלא מעניין אותי. הפרסומות לא משכנעות אותנו לאהוב את התחביב, הן בטוחות שאנחנו אוהבים את התחביב. גורמות לי להרגיש יוצאת דופן.
 

mochama deaf

New member
זה אומר בהכרח שאסקסואל

מעולם לא חווה חוויה מינית מרצונו? כי יש למשל נשים הטרוסקסואליות, שחוו מתוך סקרנות חוויות מיניות עם נשים? זה עולה לכם בראש לפעמים או עלה?
 

mochama deaf

New member
נ"ב

מזדהה עם המונדיאל, אבל גם אני ניסיתי לפעמים לראות על מה המהומה.
 
מרצונו?

אפשר לרצות לנסות, לראות על מה כולם מדברים. סקרנות, כמו שכתבת. אפשר גם לחוות חוויה מינית מלחץ חברתי, כשאתה חושב שלא יכול להיות שאין לך משיכה מינית, כמו לחברים שלך, אז אתה ממציא אחת מהלחץ. יש גם אסקס ששוכבים עם בני זוגם מרצון, אבל לא הרצון לחוות את זה אלא הרצון שהשני יחווה את זה. נראה לי הגיוני ולגיטימי לנסות. עם זאת, "אסקסואל" הוא מונח שעדיין מתגבש. יש קבוצה קטנה בקהילה הבינלאומית שטוענת שאם פעם ניסית או חשבת לנסות, אתה אוטומטית לא אסקס. רוב הקהילה לא מסכימה איתם.
 
למעלה