יש לי תיאוריה מעניינת לגבי סוף הסדרה

yb2828

New member
יש לי תיאוריה מעניינת לגבי סוף הסדרה


קודם כל, האמא כבר לא בחיים בנקודת הזמן שטד מספר את הסיפור (2030). אני לא יודע להגיד איך או מתי, אבל אני מהמר שהיא מתה בלידה השנייה, יש לי תחושה שיראו סצנה בביה״ח שהאחות תביא לטד את הילד, והוא יחייך וישמח והכל, אבל היא תיראה עצובה ואז היא תגיד לו שהיא מתה.
יש כמה הסברים לזה (1 ו2 מוכרים פחות או יותר, השלישי עלה לי הבוקר לראש):
1. הנאום מהעונה שעברה, שטד הלך אל האמא והסביר לה שהם יפגשו עוד 45 ימים אבל שהוא יעשה הכל כדי לקבל את ה45 ימים האלה, ואם לא אז 45 שניות.
2. הסיפור עם רובין לא נגמר. היה את הפרק עם ההתערבות בין לילי ומארשל שבסוף הפרק לילי אמרה שהיא ניצחה בהתערבות האם טד ורובין יהיו יחד, ומארשל אמר שעדיין לא. יש גם את ההסכם שלהם שאם עד גיל 40 הם עדיין יהיו לבד אז הם יתחתנו. אני חושב שבאיזשהו שלב בארני ורובין יפרדו (אולי הם בכלל לא יתחתנו, אולי הם פשוט יפרדו בהמשך) - הסיבה: כל הסדרה הזאת בנויה על רובין, מהרגע הראשון טד אמר שהיא אהבת חייו ומשהו מרגיש לי שהם יתחתנו או משהו, או סתם יהיו ביחד. חוץ מזה, היוצרים של הסדרה אמרו שכל הסיפור של הסדרה היה ידוע להם מראש ושהם לא עשו שינויים, כך שאם הם נתנו דגש על רובין מהרגע הראשון וציינו שהיא אהבת חייו של טד, סביר להניח שיש לזה חשיבות בהמשך.
3. זה יפה, ואם זה נכון אז כל הכבוד ליוצרים. שוב, היוצרים של הסדרה אמרו שמההתחלה הם יודעים את כל רעיון הסדרה ולא שינו אותה. אם התיאוריה שהאמא באמת מתה נכונה, אז זה היה ידוע מראש והם הכינו אותנו לזה בצורה סמויה. השחקן שמדובב את טד כשהוא מספר לילדים שלו את הסיפור ב2030?
בוב סאגט. למי שלא מכיר - בוב סאגט שיחק את דני בצער גידול בנות, גם שם הוא היה אלמן. אני חושב שלא סתם בחרו אותו לתפקיד, אולי אפילו יראו אותה בסוף הסדרה בתור טד, זאת תהיה מין סגירת מעגל לכל מי שמכיר אותו וראה את הסדרה, וגם נקודה יפה לכל אלה שעוקבים אחרי איך פגשתי ואיכשהו פספסו את זה, לתת להם תחושה שזה תמיד היה מתחת לאף ולא שמנו לב לזה.
הסעיף השלישי ממש מתאים לאיך פגשתי, כאילו משהו ברקע שלא שמת לב אליו בכלל ובסוף מכה בך.
 

E l S i

New member
אני מאמינה שהאמא


לא מתה
יהיה מוזר מצדם ללהק מישהי לדמות - והרי ראינו אותה משחקת בעונה התשיעית- ואז להגיד "אבל תוך כמה שנים היא מתה".
 

DontEvenBlink

New member
ההסברים שלך יפים מאוד

האמת שזו נראתה לי תיאוריה מוזרה בפעם הראשונה ששמעתי אותה, אבל כמעט שכנעת אותי שזו אפשרות הגיונית.
לא כל כך מאמינה שזה יקרה, אבל בשלב הזה אני לא בטוחה בכלום עדין.
 

N o R i K o

New member
לא ממש אפשרי


למה שהילדים של טד יקראו לאמא החורגת שלהם "דודה"?
 

yb2828

New member
הם לא בהכרח יתחתנו

או שאולי כן, או שהם סתם יהיו יחד, קשה לי להגיד, אבל איכשהו נראה לי שהפאזל שהם בנו הולך יותר לכיוון הזה מאשר לכיוון הרגיל של
בארני - רובין
טד - האמא
והכל טוב ויפה...
 

yb2828

New member
אני אוסיף עוד משהו,

אחד היוצרים של הסדרה אמר לא מזמן שהוא מאוד הושפע מהפרק האחרון של Cheers, ובפרט מהסצנה האחרונה.
בסצנה האחרונה, ובכלל בפרק האחרון, מגלים שהגיבור לא מסיים עם אהבת חייו, אבל בסצנה האחרונה הוא מבין שהוא "הבחור הכי בר-מזל שקיים" כי יש לו את החברים שלו מסביבו.
האמא לא תמיד הייתה באיזור, ואמנם היא מופיעה בעונה האחרונה ויש סביבה הרבה הייפ, אבל נכון לעכשיו היא בקושי הופיעה, וגם אם היא תופיע בכל הפרקים שנשארו, יש גבול מסויים אליו היא יכולה להגיע ללב הקהל, ולא משנה כמה שנים חיכינו לראות אותה. הסדרה תמיד סבבה סביב טד וכל שאר החבורה, ויכול מאוד להיות שהסדרה תסיים בנאום שלו (אולי בשנת 2030 מול הילדים) כשהוא מספר להם שהאמא מתה אבל שהוא מאושר ושהוא לא לבד, שהוא לעולם לא יהיה לבד כי יש לו את כל החברים סביבו.
הייתה סצנה של טד, מרשל ולילי כשהם מאוד מבוגרים ומשחקים ברידג' על המרפסת, סביר שלא יראו סתם את האמא בסצנה באמצע הסדרה כשעוד לא חשפו כלום עליה, אבל אולי היא באמת פשוט מתה\:
 

N o R i K o

New member
לא אמרתי שעם הצד הזה של התאוריה אני לא מסכימה

אולי האמא מתה ואולי לא. אבל טד בטוח לא יהיה עם רובין בסוף, ואם כן אז... חבל. כי רובין לא אוהבת את טד ומגיעה לו מישהי יותר טובה
 

the new L

New member
אנחנו יודעים בוודאות שהאמא

הייתה בחיים גם בשנת 2020 וגם בשנת 2021, מתוך שני פרקים שונים. פעם אחת שרואים את טד ב Reunion בשנת 2020 עם לילי ומארשל, מדבר על זה שגם אשתו שם. ופעם אחרת שרואים את טד ב2021 פוגש את Wendy the waitress. עכשיו אנחנו גם יודעים שהילדה של טד נולדה ב2015, אז בהנחה שההפרש בינה לבין אחיה הוא פחות מ6 שנים (מה שבהחלט נראה), אז לא יתכן שהאמא תמות בלידה.
 

the new L

New member
ועוד משהו

התגובה של הילדים בתחילת הסדרה לכך שטד רוצה לספר להם איך הוא פגש את אמא שלהם: "are we being punished for something" לא ממש מתיישבת עם הטענה שהאמא מתה. אפשר להניח שאם הייתה מתה הם היו יותר מבינים את הרצון של טד לספר להם על כך.
 

the new L

New member
ואחרי הפרק של אתמול


התיאוריה הזאת הופרכה לחלוטין, כי אנחנו רואים שהבן נולד ב2017, וכמו שכתבתי קודם, אנחנו יודעים בוודאות שהאמא חיה ב2020.
 

ריינסים

New member
זאת לא סיבה להפריך את התיאוריה


ואם היא לא מתה בלידה והיא מתה חמש שנים אחרי ב 2022 בתאונת דרכים?

המהות של התיאוריה היא ש 2030 היא מתה, והעניין הוא לא - אם היא לא מתה בתאריך מסויים אז לא משנה והיא חיה.

ובהאמר זה - ממש קשה להאמין שיסיימו ככה את התוכנית, זה כמו לתת בוקס בפרצוף ואין ממש סיבה לעשות זאת בסדרה קומית קלילה.
 

Double DU

New member
תיאוריה נחמדה


והייתי מוסיף גם את זה שהם ציינו שוב בפרק האחרון ששום דבר טוב לא קורה אחרי 2 בלילה ( האמא מתה בלידה).

אבל הספיקו כבר להפריך את התיאוריה הזאת, בכך שציינו שהאמא חיה ב2020.
 

E l S i

New member


מה פתאום, הם אמרו ששום דבר טוב לא קורה אחרי 2 בלילה, אבל לוק הוא היוצא מן הכלל, כלומר הוא נולד אחרי 2 בלילה, והיה טוב. האמא חיה אחרי שהוא נולד.
 

Double DU

New member
גם נכון

האמת שאחרי 2 בלילה זה מאוד כללי. גם עכשיו כשאני כותב את ההודעה הזו נחשב אחרי 2 בלילה
 
למעלה