שדרות זה לא מסעודה , אורי.
ולא סתם גרר הביטוי האומלל הזה ביקורת בזמנו.אבקשך לא להיצמד לסטריאוטיפ המכוער הזה. גם אני הייתי בונציה בתחנת הרכבת. האמן לי, מסכי פלזמה אינם מזיזים לי כקליפת השום. אולם נוסעים, המגן מפני פגעי מזג האוויר, דווקא כן ! ועוד דבר שכדאי לקחת בחשבון : עם בקו מסוים משקיעים כמיליארד ש"ח ,אזי סיום הקצה שלו בתחנה שעלותה כ 15-20 מגה ש"ח בהחלט הגיוני. לא חייבים לבנות תחנות נוסח מלחה המגלומנית שלא באשמתה.
שדרות זה לא מסעודה , אורי.שדרות זה מסעודה
ראה בוויקיפדיה בכל אופן, יש גם תחנות עלובות, אבל תחנות כמו הרצליה או ראש העין או אפילו ראשונים נדיר למצוא ביישובים פרבריים, כך לפחות הבנתי מחן. והייתי בעצמי למשל בתחנת הרכבת של ונציה, שיש בה אם אני זוכר טוב כ-10 רציפים, ויש בה גם אולם נוסעים, אבל תכלס התחנה די עלובה... על מסכי פלאזמה בטח אין מה לדבר. מה שכן בלי קשר לתחנת - ונציה מקסימהקשה להתעלם מהעובדה שגם אם תחנה עולה "רק" 40 מיליון שקל, זה סכום שעולה 40 קילומטר מסילה... האם לא ראוי לבנות, לפחות בשלב זה בעיירות הפיתוח שדרות נתיבות ואופקים למשל תחנות בסגנון בני ברק או אפילו כפר חב"ד, ע"מ לחסוך כסף ולזרז את הפרוייקט. ראה כאן את התוכנית לתחנת הרכבת בנתיבות. עם כל הכבוד לנתיבות, ספק אם ראוי להשקיע כזה סכום עבור תחנת רכבת שתשרת יישוב של 20,000 תושבים, תשווה אותה לצורך העניין לתחנת נהריה או עכו או קריית מוצקין, שמשרתות כל אחת בממוצע מספר כפול של תושבים.
ולא סתם גרר הביטוי האומלל הזה ביקורת בזמנו.אבקשך לא להיצמד לסטריאוטיפ המכוער הזה. גם אני הייתי בונציה בתחנת הרכבת. האמן לי, מסכי פלזמה אינם מזיזים לי כקליפת השום. אולם נוסעים, המגן מפני פגעי מזג האוויר, דווקא כן ! ועוד דבר שכדאי לקחת בחשבון : עם בקו מסוים משקיעים כמיליארד ש"ח ,אזי סיום הקצה שלו בתחנה שעלותה כ 15-20 מגה ש"ח בהחלט הגיוני. לא חייבים לבנות תחנות נוסח מלחה המגלומנית שלא באשמתה.