יש לנו גם דף ראשי חדש ויפה, אבל-

יש לנו גם דף ראשי חדש ויפה, אבל-

התמונה שם לא משהו - לא ממש מיצגת מי אנחנו ומה מטרתינו- אם יש לכן תמונות רצוי לא כאלה שהורדתן מן האינטרנט אלה יותר משהו שצילמתן, ציירתן או כל יצירה אחרת שלכן -אשחמח לעלות אותה לשם.
 

א וא

New member
קראתי את המאמר בדף הראשי

והצלחת קצת להפחיד אותי. פתאום הכל נהיה מציאותי: היפו בהנקה?!, לידה עם עירוי אינסולין וגלוקוז וכ"ו. דברים שלא חשבתי עליהם אף פעם פשוט אמאל'ה
 
זו לא היה הכוונה ../images/Emo140.gif

העיניין הוא שאני הייתי מופתעת. לא הכינו אותי, הפחידו אותי ועוד כהנה וכהנה סיפורי אימה שלא העלה כאן, אם המאמר הפחיד אותך
. למדתי שידע הוא כוח
. אם את יודעת לאן את הולכת את יכולה לבחור את הדרך
. משחר נעורינו הפחידו אותנו שנכנס להריון אם רק ינשמו עלינו, שלידה זה מאורע נפלא ומענג, ושהנקה הולכת בקלי קלות. אבל שכחו להגיד לנו שכדי ששזה יקרה כמו בספרים צריך לעבוד קשה וללמוד הרבה דברים קודם, וגם אז זה לא תמיד ככה. אז כדי למנוע היפו בהנקה - את צריכה לדעת שהוא עלול להתרחש. וכדי שהאפרוח הזעיר שגדל בבטנך לא יכנס גם הוא להיפו- את צריכה להיות מודעת לנוכחות האינסולין והגלוקוז במהלך הלידה ולדרוש שיתפעלו אותם נכון - כמו ששולה30 כתבה שהשאירו לה את האינסולין סגור
בשביל זה אנחנו פה שתגיעי להריון ולידה עם הידע והכוח והרבה בריאות
 

א וא

New member
הדבר היחיד שגדל אצלי זה

שומן (
) אין ספק שהמאמר מועיל בצורה בלתי רגילה, פשוט העלת דברים שלא חשבתי עליהם, ההתמודדות אחרי הלידה. בינתיים כולם מדברים על ההריון עצמו בלי התיחסות לאחרי. אם כבר מדברים על לידות, בכל מקרה הלידה היא בניתוח קיסרי או שיש אפשרות ללידה רגילה? ומה לגבי שמירת הריון?
 
מה פתאום קיסרי../images/Emo5.gif

קיסרי עושים רק אם העובר גדול מאוד (מעל 4 קילו אאל"ט). כל המטרה באיזון מוקפד הוא להמנע ממצב כזה. לידה רגילה בד"כ בזירוז בשבוע 38. ההריון הוא הריון בסיכון אבל אם אין בעיות אחרות אין שמירת הריון. יש מעקב יותר מוקפד של פעם בחודש עד פעם בשבועים כאשר יש בעיות או ממש לקראת הסוף.
 
למעלה