יש לנו נשיא

יס באך

New member
יש לנו נשיא

בעודני חוכך בדעתי, בבוקר אפרפר זה של שבת, לאחר ששתי הכלבות כבר ערכו את סיור הקקפי שלהן מה לקרוא, התגלצ'תי בטעות על וואלה. ומצאתי את נשיא איגוד המגלומנים העולמי, החבר שיח. כמאליה עולה השאלה, שזכתה לשורותיים בכתבה של וואלה "האומנם"?! טוף, 'ני יודע שיש כמה מעריצים של אמריקאים ברחבי הרשת הישראלית, חלקם אף מפגינים באופן קבוע להפוך אותנו למדינה ה- ? ולזכות בכוכב על דגל הפסים.. אגב, מקורות יודעי דבר, שלא נמצאים ב-וואלה מספרים כל הזמן שיש להם, לאמריקאים כבר בסיסים בצד האפל של הירח, שהוקמו בעזרת חייזרים. אז נדמה לי שיש לנו נשיא
 
הוא לא רצה אדיוט. הוא רצה מגלומן

ואני שוב ממליצה, על אותו אחד שהמלצתי בעבר. ביל קלינטון. הוא פנוי, הוא שרמנטי, הוא אוהב אותו, אשתו עסוקה מדי ואצלנו יש המון שיסכימו לעשות לו טובה.
 

קפת

New member
אם מגלומן, אז למה שלא נכתיר

את אייל להיות לנו מלך? אה... נשיא? אה... שרת חינוך? משהו. לדעתי אייל צריך לקבל תפקיד רשמי בפורום. מה אתם אומרים?
 
ראש מסדר לשון בתחת

הוא יהיה טוב בזה. מיד אחרי שנעביר אותו את הבדיקות הנדרשות.
 

דאודי

New member
קראתי ונדהמתי

באתי לפורום הזה בגלל שהוא נקרא מגלומניה. אני בהחלט תרמתי שלושה דולר למבצע כיבוש החלל מתוך ידיעה ברורה שאני אביו הרוחני אם לא המעשי של רעיון ההתנחלות על מאדים, ובעיקר ההתנחלות בחלל. אממה, שלחתי הכסף דרך סוכנות החלל העיראקית, אז אני די מוטרד. עכשיו אני קורא את מה שהאיש הזה באך כותב כאן. בטח הוא אוהב פרחים הבאך הזה, בגלל זה הוא חושב שהוא מגלומן, כי רק פרחונים כמו באך הם מגלומנים אמיתיים, כי הם מאמינים שריח של פרחים מרפא, לא פחות. אני דווקא צנוע.
 
למעלה