יש משהו שלא משתנה באף עידן...

אשדודיה

New member
יש משהו שלא משתנה באף עידן...

יש משהו שמלווה אותנו בכל העידנים... וזה משחקי הילדות:) אותם משחקים מאז ועד היום...סקובידו..חמש אבנים..גוגואים..קלאס ועוד ועוד:) איך אמרה אתמול המעצבת שלי כשראתה את בני קולע בחוטים..היא אמרה, שיחקתי בזה בילדות שלי, לפני חמישים שנה? כמה שנתקדם בחיים המשחקים הם אותם משחקים... יום טוב לכם קרן:)
 

אלמרה

New member
אכן המשחקים ההם היו מופלאים...

לצורך הכיף לא נדרשנו לממחשבים לא משחקי קופסא ולא לאמצעים די היה בכדור סמרטוטים... אבל יותר מכל הכי הכי אהבתי את המשחק: "אבא ואמא"... מי זוכר?
 

s h o o s h a

New member
שירי ילדות

שירו של עוזי חיטמן ז"ל שכל כך מתקשר לי לשרשור הזה
אני זוכר שירים בגן כשהייתי ילד. איך שפן כל כך קטן קיבל נזלת. בין הרים ובין סלעים טסנו ברכבת טוב לשיר - היה נעים "לקום וגם לשבת" טוב לשיר - היה נעים "לקום וגם לשבת". השירים, המשחקים - איפה הם עכשיו? אולי לפני אולי בצדדי, אולי מאחורי הגב. אני זוכר ארגז בחול ארמונות בנינו ציור ציירנו במכחול אכלנו ושתינו איך רקדנו יד ביד מעגל עשינו טוב לשיר - היה נחמד כשעוד קטנים היינו טוב לשיר - היה נחמד כשעוד קטנים היינו. השירים, המשחקים... אני זוכר אותם ימים הכל ברור כשמש. זה אולי היה מזמן אך זה נראה כמו אמש. השירים המשחקים ששרתי ושיחקתי הם איתי בתוך תוכי אותם עוד לא שכחתי. הם איתי בתוך תוכי אותם עוד לא שכחתי. השירים, המשחקים...
© זכויות היוצרים שמורות למחברים ולאקו"ם
 

אלמרה

New member
על קצה הלשון עמד לי השיר הזה...

ותודה שהבאת שושה... מתאים! מה זה מתאים!!!
 

Gilliana

New member
כבר לפי הנושא...

ידעתי לאיזה שיר את מתכוונת! שיר מקסים!
 

אלמרה

New member
אתר ואנציקלופדיה מקסימים...

אשלח כמה חומרים כפי הנראה. ושוב תודה לך שושה... שבת שלום וד"ש עם חיבוקים אמיצים לרחלי קרבית הכי יפה בכל צבאות העולם...
 
למעלה