יש פה אלימות!

small@ani

New member
יש פה אלימות!

יש פה אנשים שקוראים לאלימות. דבר אחד צריך לזכור: מלחמה יכולה להסתיים כאן באדמה חרוכה. אף אחד לא יוכל לחיות פה. לא אנחנו, לא הם. אחד המשפטים הכי אמיתיים הוא: מלחמה, אתה יודע איך היא מתחילה, ולעולם לא תדע איך תסתיים. אנו חיים באזור מאוד רגיש. התלקחות במצב העולמי הקיים תגלוש בקלות למלחמת עולם. אם לנאצים היה אטום, הבליץ על אנגליה היה מסתיים אחרת, וכך כל העולם היה נראה היום שונה. קודם כל יש לנו ארץ, והיא חזקה, ומצליחה באופן כללי. למה להפסיד אותה? במלחמת עולם כל האפשרויות פתוחות, גם אטום על ירושלים, ת"א ועזה. בכל מקרה, אלימות משחיתה. ואנחנו חיים בחברה מושחתת כי כל הזמן יש פה אלימות. בכלל, כל פתרון לא אלים, בכל עניין בחיים, תמיד עדיף. אם יש דרך להגירה בששון... אחלה. זה פתרון לא אלים, אפשר ללחוץ יד ולהיפרד מכל בן דוד שירצה לחיות בקנדה. אם יש דרך לחלוקת הארץ בהסכמה והשלמה... מצויין מבחינתי. שייקחו גם את אום אל פחם ונצרת תחתית ויתנו את אריאל ומעלה אדומים (ועוד קצת). מישהו כאן לא מעדיף את הפתרון המוסכם על פתרון אלים?
 

CHOFA

New member
הסיבה לאלימות פה(מבחינה מדינית)

בס"ד (כמה מקורי) היא העובדה שאנחנו צריכים להגיב לכל מיני שטויות שמבצעים רוצחים ערביים מתועבים.כולנו רוצים לשבת בשקט בבית אבל מה לעשות שזה לא אפשרי???אתה באמת מאמין שאם ניתן להם את אום אל פאחם ואת נצרת הם ירגעו ,נלחץ ידיים ונאכל חומוס בעזה???
 
אתם, או מנחיתים כאפות, או מסתחבקים

אף אחד לא רוצה להסתחבק על ניגוב חומוס בעזה, מצד שני מספיק להתייחס לעם אחר כאילו הם כלבים וג´וקים מסוממים. אפילו על קופי ניסוי יש לכם רחמים בפורום הזה, אז מה עם בני אדם? ערבים הם בני אדם! לו אתם הייתם נתקלים בעם אחר שיתחיל לנדוד לכאן ולכבוש את שממת הארץ, גם אתם הייתם מגיבים בהתנגדות. אפילו אהוד ברק. אם יש הוד והדר בגינאי בליכוד, אני רוצה לראות יחס לבני עם אחר בסגנון אהבת לרעך כמוך. וכל ה- *בע"ה* שלכם הוא כיסוי תחת עלוב ל"ועשית הרע בעיני ה" כי אל הגר כתוב איך צריך להתייחס, וגם הם נבראו בצלם, דברי אלהים חיים.
 
ידידי היקר, יש לך טעות חמורה

אחד ההבדלים בין הליכוד לימין הקיצוני הוא שהאידאולוגיה שלו מבוססת על אהבת המולדת ולא על שנאת הזר. כמו שכתב ז´בוטינסקי: "שם ירווה לו משפע ואושר, בן ערב בן נצרת ובני, כי דגלי דגל טוהר ויושר, יטהר שתי גדות ירדני". מעולם לא הייתי גזען ולא אהיה. אני מסתדר עם ערבים לא פחות טוב מאשר עם יהודים. אני בעד שוויון זכויות (וחובות!!) לכל אזרח, ללא הבדל דת ולאום. מעולם לא התיחסתי לערבים כאל חיות: לאלה שנאמנים למדינה בוודאי שלא. לאלו שרוצחים ילדים ועושים לינצ´ים בגופות- כי זה עלבון לחיות, ואני מאוד אוהב חיות. מי שמתעלל בגופות ויורה לתינוקת בראש דרך כוונת הצלף- אינו בן אדם. הוא חסר צלם אנוש. זה לא משנה אם הוא יהודי, ערבי, הינדי או בן כל לאום אחר. הוא פשוט לא נברא בצלם אלהים. אם היו לי 21 מדינות ולארץ שמעולם לא היו לי בה זכויות דתיות (ירושלים מופיעה בקוראן פעם אחת) היה מגיע הבעלים החוקי של הארץ מבחינה דתית, אחרי שרצחו שליש מעמו בעוד חלקים מעמי מעודדים את הרצח (המופתי אל חוסייני ושות´), לא הייתי מגיב בהתנגדות. האמת המוסרית שלי לא היתה מאפשרת זאת. הייתי מסכים לחלוקה צודקת (??) של הארץ: לי 75% (עבר הירדן המזרחי), לקורבן השואה השאר (עבר הירדן המערבי).
 
לא דיברתי אליך באופן אישי, אלא....

לחבריך בפורום, ולא לכולם, שהם אלימים בשם השם ומעוררים את חרון אפו.
 

small@ani

New member
בלי עין הרע, טפו טפו טפו../images/Emo76.gif../images/Emo76.gif

ובלי לפתוח פה לשטן, פחתה פה האלימות.
 
למעלה