יש פה אנימטורים של ציור ביד?

ronitzeroni

New member
מי צריך אנימטורים של ציור ביד

שאפשר לעשות הכל במחשב. כנראה שמי שלא יודע תוכנת תתתלת מימד יש לו בעיה להקרא אנימטור. ומדברת אחת שלמדה 4 שנים בבצלאל כדי להיות אנימטורית ועכשיו מחפשת מה ללמוד כדי שסטודיואים לאנימציה יקחו אותה קצת תסכול בפורום מה יש ? יש למישהו רעיון מה לעשות עם ההשכלה של היחידה לאנימציה בבצלאל?
 

חץ מקשת

New member
לעבור לעבוד בחו"ל

או לדחוף הפקות אנימציה מסוג אחר בארץ (לאופטימיסיטים מבינינו)
 

talotan

New member
מי צריך אנימטורים של ציור ביד????

היי היי היי! תשמעי, אמנם עד כמה שראיתי, יש פה רוב מוחץ לאנימציה ממוחשבת, ואמנם אני עצמי בוהה רוב שעות היום במחשב (עובדת, עובדת, נו), אבל לומר שמי של יודע תוכנת תלת לא יכול להקרא אנימטור?? דהה? קודם כל, כאחת שעושה אנימציות דו למגירה, אני אישית מאוד אוהבת אנימציה קלאסית. יש המון אנשים בארץ שעוסקים בזה. נכון, רובם עצמאיים,אבל אם יש לך קצת תושיה את יכולה להגיע לאולפנים שונים, להראות תיק עבודות ולקוות לטוב. אמנם עד כמה שידוע לי יש את הבעייה הקלה של... הממ... התפשרות על השכר.. הממ הממ.. אבל אם זה מה שאת רוצה לעשות, שזה לא יהיה מה שיעצור אותך. דבר שני את תמיד יכולה לעשות אנימציות לעצמך , ואגב אם יש לך משהו טוב, את מוזמנת לצור קשר דרך אתר "אסיפא" או אתר "סטודיו פוליגון" ותוכלי להקרין מעבודותיך בכנס השנתי לסיכום השנה שנקרא "אסיף 2001". דבר שלישי, אם את רוצה לעשות את המעבר לתלת, כך הבנתי לפי המרמור בהודעתך (?), זה הזמן להתחיל. את לא חייבת, אגב, לוותר על הציור ביד. יש הרבה תוכנות שניתן לעבוד איתן ולשלב ציורים, אם את להוטה לעבוד על המחשב (שלא יתקע, אמן).
 

ronitzeroni

New member
זה הזמן להתחיל

לכל האנימטורים של התלת מאיפה להתחיל ללמוד תלת? מהמיה? לייטוויב או טרי די מקס? מה הולך היום בשוק? ואיפה טוב ללמוד את זה (אפשר לבד?) חוץ מזה ,טל,מאנימציות לעצמי אי אפשר להתפרנס .חשוב לי להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת (אנימציה) לא משנה באיזה שכר (לפחות שיהיה משהו) שאלה אחרת איפה אפשר לראות קטעים מהפיילוט של טל גדון ושרית? מסקרן לראות מה שני אלה עוללו (בטוחני שזה משהו טוב) רונית
 

talotan

New member
היי רונית

הרגע קלטתי את השם שלך (בתוספת טפיחה על הראש). מבטיחה, אני לא אכתוב שוב שתעבירי חמרים לאסיף , כי כבר העברת (אני אישית עוד לא ראיתי) בכל מקרה, אני דיי משוחדת אז אני לא יכולה להמליץ על איזו תוכנה לעבוד. אני עובדת על lightwave ומאוהבת בה עד מעל הראש. מצד שני, אני כן יכולה לומר לך שאם את עצמאית, ועובדת לפי פרוייקטים זה לא משנה על איזו תוכנה את עובדת. ואם יש לך חוש לאנימציה הוא יתפתח בכל תוכנה באותה צורה. יש בתי ספר שונים שניתן ללמוד בהם, אני מניחה שאת מדברת על קורס ולא על מסלול של 4 שנים, שכבר עברת. בכל מקרה, בקרוב יופיע באתר אסיפא תחת"schools" אינדקס מפורט עם בתי ספר שונים בהם ניתן ללמוד אנימציה. את כמובן יכולה ללמוד לבד. כל מה שאת צריכה לעשות הוא להשיג את התוכנה המבוקשת ו.. ללחוץ על כפתורים. טוב, בסדר - או לקנות ספר. לגבי lightwave יש ספר מצויין בשם "inside lightwave" (בימים אלה ממש יוצא inside" lightwave 7" המתאים, איך לא, לגרסא 7). בכל מקרה, המלצתי היא שכל עוד יש לך זמן- תעשי כמה שיותר אנימציות (כן, לעצמך) כי מרגע שאת מתחילה לעבוד... אח, החיים קשים :) תחשבי טוב טוב מה את באמת רוצה לעשות - תלת מימד? אולי את מעדיפה לצייר? אולי עדיף שתלמדי AURA למשל? בכל מקרה לגבי תלת- אני חייבת לציין שעד שלא תנסי בעצמך - לא תדעי מה מצפה לך ואם זה מה שאת רוצה לעשות. אני יודעת שאני נהנית - וכל השאר לא חשוב. אני באמת ובתמים חושבת שזה לא משנה באיזה כלי את משתמשת. אם את טובה ויש לך ה-מ-ו-ן כוח רצון ואמביציה, את תמצאי את הנישה שלך. ובקשר לפיילוט של טל גדון ושרית. טוב, אז אני אגלה שתהיה טרום בכורה, כנראה במפגש אסיפא הבא. נכון לעכשיו, לא תמצאי את זה ברשת. וזהו. וואו זה היה ארוך..
 

hermonir

New member
הלו! לא להיסחף!

טלוטן כבר סיכמה חלק מהעניין (היי טל!) אבל אני חייב להוסיף: מבחינתי, אנימטור הוא זה שיכול להפיח חיים בדברים סטטיים. לא משנה אם זה פוליגון או גרב. אני מניח שהכוונה בהודעה המקורית היתה לאנשים שמייצרים מראה קלאסי של אנימציה, ולא תלת. אם למדת ארבע שנים אז את יודעת _אנימציה_ - למה להזיז דמות, איך היא תזוז בצורה אמינה, איך לגרום לקהל שלך לקבל את הדמות כחיה ונושמת. תלת? סוג של מכחול. מסובך, לא זול, אבל מכחול. המחשב הוא כלי מדהים. חבל על הזמן של התעסקות בציור דף דף, כשהמחשב יכול לחסוך לך הרבה זמן ועבודה _גם בדו מימד_. AURA, TOONZ... יש תוכנות להכל. בטווח הארוך, עדיף לסטודיו לקבל אדם שיודע אנימציה ולא מכיר את התוכנה הדרושה, מאשר אשף תוכנה שהוא אנימטור גרוע. אני מצטרף להמלצה של טל - כן, תלמדי תוכנות, כי זה חשוב לך לחסוך זמן ולהספיק ליצור יותר. כן, עד כמה שאת יכולה, שבי בבית וצרי אנימציות בשבילך - אלה העבודות שיוצאות הכי טוב. תבני דמו ריל מוצלח, ותמצאי עבודה בתחום. אם את רוצה ייעוץ נוסף, או ביקורות - אנחנו כאן בשבילך. בהצלחה! ניר.
 

Dreamsphere

New member
בחייכם

סרטי האנימציה הטובים בעולם הם עשויים בדרך קלסית כל האנימה ומאנגה ווואלטדיסני מה אתם מדברים
 
למעלה