יש פורום - ומה עכשיו?

Mei11

New member
יש פורום - ומה עכשיו?

הפורום הוא רק הפלטפורמה. את העניין יוצרים התכנים - ופה צריך את עזרתכם. יש לכם קישורים מעניינים? תמונות שאתם רוצים שיופיעו בגלריה? משהו שכתבתם על סין ולא היה לכם איפה לפרסם? תשלחו לי. אחד הדברים שרציתי לעשות כבר מזמן, ועכשיו יש לנו את האפשרות לעשות את זה דרך "מאמרים", היא שכל מי שטייל בסין יכתוב את "המסלול האידיאלי" שלו. נשים את זה בקטגוריה נפרדת, וכל מי שיחפש מידע על טיול יוכל למצוא מאגר נפלא שבנוי על ניסיון אישי. אפשר לצרף לינקים, חוויות אישיות, מה שעולה לכם בראש. כדאי רק לוודא ששמות המקומות נכונים, להוסיף גם את שם המקום באנגלית כדי שיהיה קל למצוא את זה במדריכי טיולים ובאינטרנט. אז תכתבו אלי: [email protected] או לאMור ויהיה לנו פורום לתפארת!
 

Mei11

New member
קישורים ללימוד סינית

שמתי שתי קטגוריות בקישורים: סינית למתחילים וסינית למתקדמים. הרבה פעמים הצענו אחד לשני אתרים ללימוד סינית. בואו תעזרו לי לרכז אותם במקום אחד: תציעו קישורים ונכניס אותם למקומם הראוי. תודה
 

Erezl18

New member
zhongwen.com

www.zhongwen.com אחד האתרים הכי טובים ברשת ללימוד סינית כולל מילון מקוון של אלפי סימניות והגניאולוגיה של השורשים שלהן. בין השאר יש שם און-ליין את כתבי קונפוציוס, סון-דזה, הבלאדה של מולאן, אמרות מאו ועוד.
 

goldy

New member
יש משהו בעיברית? ../images/Emo104.gif

ידוע לי שבאיזו אוניברסיטה בארץ ישנה כיתה שלומדת/למדה סינית. יש קישור כלשהוא אליהם? למדה בה אחת השדרניות מרדיו 103.
 

GnomeBubble

New member
טוב...

http://www.chinese-outpost.com/default.asp China Outpost - אין שם הרבה, אבל זה טוב למתחילים. http://www.pinyin.info Pinyin.info מידע מעניין, אבל קצת מוטה (מאוד אנטי-סימניות) על המון נושאים שקשורים לכתב הסיני. http://www.mandarintools.com/ Mandarin Tools כלים... הממ... כל מיני... http://www.pinyinpractice.com Pinyin Practice כבר נתתי את זה כמה פעמים, לכל מי שרוצה להתאמן על הטונים שלו. לפחות בכל מה שנוגע לשמיעה.
 

happydog23

New member
www.chinesepod.com

אתר מעולה לכל הרמות שמשדר שידורי podcast שאפשר לשמור למחשב/נגן mp3 ולהקשיב מתי שרוצים.
 

Mei11

New member
עוד קישורים ../images/Emo152.gif

תודה על מה שהבאתם, אבל אני רוצה עוד!
גנום, הבאת פעם קישור לאתר שאפשר להכניס אליו טקסט, ואז כשעוברים עם העכבר אפשר לראות תרגום של המילה ואת הפין יין שלה... עוש יש לך את הקישור?
 

GnomeBubble

New member
הא... איך שכחתי

מתאים ועובד יופי עם סינית (גם מפושטת וגם מסורתית), יפנית וקוריאנית. צריך לבחור Chinese GB2312 עבור סינית מפושטת ו-Chinese Big5 עבור סינית מסורתית.
 

Erezl18

New member
נצל"ש - מסרונים בסינית

עשיתי שיעורים בסינית על המחשב ופתאום עלתה לי המחשבה, איך לעזאזל שולחים SMS (מסרון) בסינית, לא בפין יין? למישהו יש מושג אם יש דבר כזה בכלל?
 

Omiz

New member
איך אתה

עושה שיעורים בסינית במחשב? לא כותב בפיין יין והמחשב מתרגם את זה לסינית ? נו, אותו דבר גם בפלאפון... ויש עוד שיטת כתיבה לפי סדר קווים, יש 6 סוגי קווים (STROKES) שאיתם כותבים את כל הסימנים...
 

Erezl18

New member
במחשב...

כשאני כותב סימניה במחשבף אני רושם את הפין יין שלה ואז מופיע רשימה של כל הסימניות עם אותו הפין יין, אבל זו שיטה שממש לא נשמע לי תעבוד דרך המדים הסלולרי. ישנה שיטה נוספת לכתיבה במחשב שעובדת לפי רדיקלים אבל גם היא תופסת המון מקום ותהיה מסורבלת מאוד מאוד מאוד בסלולרי.
 

GnomeBubble

New member
לא יודע

לטלפונים הסלולרים של היום (על אחת כמה וכמה אלה שבסין) יש מסכים ענקיים, ויש שם מספיק מקום כדי לשים גרסה קומפקטית של "סימניות אפשריות להחלפה" או איך שלא תרצה לקרוא לזה. זה לא יהיה נוח כמו במחשב, אבל גם לשלוח SMS בעברית או אנגלית עם הפלאפון (כשאני צריך ללחוץ כמה פעמים על כל מקש) זה לא בדיוק עסק מהיר ונוח.
 

Omiz

New member
בלי אמונה

צאסק"א לא היתה אוכלת אותה אז כדאי שתתחיל להאמין כי זו שיטה שעובדת גם עובדת, אני מדבר על פיןיין, בדיוק כמו במחשב, אתה מקבל רשימה של כל הסימנים באותו צליל, והוא גם מציע לך צרופים מוכרים. תיקון לגבי השיטה של ה-STROKES, מדובר ב-5 קווים ולא 6. עדיין לא משוכנע? תשאל את מליוני הסינים שמתקתקים פה SMSים כל יום במהירות האור, ובמקרה יש לי גם פלאפון בסינית, זה עובד כמו צ'יטה !
 
למעלה