יש שכר ויש עמלות ויש גם עבודה קשה

מאמן1

New member
יש שכר ויש עמלות ויש גם עבודה קשה

ויש תגמול והערכה לאנשי מכירות עם מעט או הרבה נסיון בגילאים 23 עד 35 שמוכנים לתת 100 אחוז את עצמם במשרה מלאה למכירות. הדרכה ראשונית בת 4 ימים מלאים כחלק מתהליך המיון בנוסף לחודש ראשון של "טירונות" בשכר מלא שהעוברים אותו ימשיכו להרבה זמן של הישגיות ותוצאות. בעיקר מאזור המרכז גוש דן, חולון, בת ים, פתח תקוה, ראש העין, מודיעין והסביבה. קורות חיים להעביר עבור משה ב. - מנהל אזור מרכז פקס: 03-9773811
 

מאמן1

New member
ולו רק למען הסקרנות. ציפיתי ליותר מ

גליון קורות חיים אחד מובטלים רעבים - אתם קולטים את הרושם שאתם משאירים - גליון קורות חיים אחד!
 

טל33

New member
אם תפתח מודעות דרושים בכל מקום

תראה שרוב המודעות הן לאנשי שיווק ומכירה. יכול להיות שפה אין אנשי מכירות מובטלים.
 

שושה100

New member
מאמן 1 ההצעה מוגבלת לגיל עד 35

וחשבת שאולי לא לכל אחד מתאים להיות איש מכירות. שושי
 
אין כאן עניין של סקרנות

מי שלא מתאים לעבודה (לא בגילאים, שצוינו, לא מהאיזורים שצוינו או פשוט לא רואה את עצמו מצליח כאיש מכירות), לא ישלח קורות חיים. אם אני לא רואה את עצמי עובד בעבודה כל שהיא אין לי שום סיבה לשלוח את קורות החיים שלי, ולבזבז את הזמן שלך ושלי
 

tsveeka

New member
זה כל היפה בשר"ש

בשר"ש לא צריך קורות חיים עם 200 עמודים, לא צריך ידע מראש, לא חייבים להיות אנשי שיווק/מכירות. גיל הוא לא תנאי, אין הגבלה לגיל, מין, השכלה. אז במקום קורות חיים וראיון עבודה לא נעים, יש צורך ברצון לשינוי, אדם שרוצה (אבל באמת) להצליח. צריך רצון, השלב הבא זה ללמוד את העניין כמו כל מקצוע אחר בפגישה. הפגישה היא לא ראיון עבודה אלא הכרות בין שני אנשים, בין האדם שרוצה למי שמציע את העסק. שמתם לב שהמילה עבודה דומה ל-"עבדות"? בשר"ש זה שונה. הבחירה בידכם.
 

מאמן1

New member
צביקה ידידי, מעט הגינות לא תזיק

אתה כותב " לא צריך ...ולא צריך...ולא צריך" נדמה לי שבענף שלך, כמו בכל ענף מבוסס מכירות ושיווק מעבר להיכרות ולמפגש בין אנשים על כל אחד העוסק בתחום הקרוב לשיווק ומכירות לזכור כי אנו מדברים על ת.ע.ש.י.ה יצרנית! וכי למה תעשיה? כי צריך ליצר פגישות עם אנשים ומערכות יחסים שבסופן צד אחד מביע את הוקרתו והערכתו לצד שני באמצעות תשלום כספי כזה או אחר. מעבר לכך, והרי ידוע לכולם שאני מאמין גדול במיומנות נרכשת לטעמי עדיין איש מכירות = תעשיה ת= תיק, שיהיה מסודר ומלא בכלי שירות ע= עט, כי בכל זאת עלינו למלא טופס אחד או שניים ש= שעון, כדי להראות ולהוכיח שאנו ערים לחשיבות הזמן בעיני לקוחותינו י= ידע, כי אחרת על מה אנו מדברים הופעה= שתראה מהוגנת ואמינה ותאפשר לנו לשוחח בגובה העיניים עם כל אחד. וחוץ מזה, אתה צודק - קורות חיים של 200 עמודים זה מיותר! מספיק עמוד 1.
 

tsveeka

New member
שר"ש זה חלק מהחיים

אני רשמתי לא צריך, כי כל אדם אשר היה בתחילת דרכו בכל מקצוע, הוא לא ידע שום דבר על אותו הנושא, הוא פשוט למד. שר"ש זה דבר נלמד. ברור שמי שלא רוצה לא יעזור בית דין. ראש פתוח לא תמיד דבר נרכש, רק אם יש מוכנות מהצד השני. בשר"ש אין בעיית גיל והעיקר מין. זה עסק של שיוויון בין המינים. אכן יש צורך בהכרות עם אנשים, צורך להתערות איתם. כל הדברים שהזכרת מאוד חשובים, הם גם חלק מהחיים. יוצא מכך ששר"ש זה חלק מהחיים. שורה תחתונה, אדם צריך לרצות ללמוד בכדי להיות בשר"ש. ולא להמציא תירוצים שזה להיות איש מכירות, כי זה לא. זה משהו גדול ונרחב מזה.
 

מאמן1

New member
רציתי להקדים את העיתון ולתת קדימות

למי שאני מכיר או מכיר אותי (גם אם זו היכרות וירטואלית). עכשיו זה בעיתון החברה היא "הישיר לביטוח" מקבוצת גלובוס. הקבוצה היצירתית ביותר בענף הביטוח כיום, מי שאחראים לפריצה הגדולה של ביטוחי המשכנתאות וכעת מובילה את המהפכה בתחום הבריאות. באמצעות שיפור השירות, הקטנת העלויות והגדלת התמורה נעזור לכל אחד שרוצה ביטוח בריאות משלים מהשורה הראשונה במחיר עממי לכל הדעות. ובלי להתביש גם נרויח כסף, בעיקר בגלל היקף הלקוחות המצטרפים יותר מאשר כל סיבה אחרת.
 
למעלה