כאבים במפרק הכתף בעת שחייה

noamic

New member
כאבים במפרק הכתף בעת שחייה ../images/Emo122.gif

שלום לכולם! אני שוחה כבר הרבה זמן, ולאחרונה אני מרגיש כאבים במפרק הכתף. יש לציין שאני שוחה בצורה אינטינסיבית, כלומר הרבה ספרינטים קצת מנוחה, בקיצור אימונים עם הרבה כוח. כדי לנסות למקד את הבעיה גיליתי שאם אני שם את יד שמאל שבה יש את הכאבים במקביל לגוף, ומרים אותה כשהיא ישרה במקביל לגוף, ז"א מניף אותה הצידה ולא קדימה, אז בסביבות 135 מעלות מהרגל, יש לי "קנאק" שמה. ביד ימין זה לא קורה, והתנועה היא חלקה. אודה לכם אם תיתנו לי טיפים מה ניתן לעשות כדי לפתור את זה? ממה זה נובע? למה יש את הקנאק? כדאי ללכת לרופא? תודה מראש!!!
 

avorly

New member
כאבים במפרק הכתף

יכולים לבוא מכמה סיבות: 1. אימוץ יתר של הכתף בשחיה. 2. נקיעת הכתף בגלל מאמץ יתר. 3. המקום "קר" פני פעילות, ולוקח לו זמן להתחיל לעבוד. 4. דלקת, שיכולה להיות או אקוטית (=עכשווית וכואבת מאוד) או כרונית (=נמשכת הרבה זמן ולא עוברת לחלוטין). 5. כאב על רקע אחר. רצוי מאוד לפנות למטפל/ת ברפואה המשלימה, אני משוכנעת שיצליחו לעזור לך. חשוב לדעת שבכל מקרה הכאב לא יעלם מייד, אך צריכה להיות הקלה. גם פניה לרופא יכולה להיות יעילה, וכמעט בטוח שתקבל משכחי כאבים. לשיקולך.
 

noamic

New member
תודה על התשובה ../images/Emo24.gif

אבל התייחסת רק לקטע של הכאב. והגיוני מאוד הסיבות שנתת, אבל זה לא מסביר את העובדה שיש "קנאק". רק האפשרות שנקעתי את הכתף, מה שלא נראה לי הגיוני מסבירה את הקנאק. אני משער שמשהו בפנים לא בסדר, כאילו הכתף לא יושבת טוב או משהו, ולכן העצמות מתחככות ויש "קנאק". תודה מראש...
 

avorly

New member
ה"קנאק"

יכול להיות מורגש גם בנקיעת כתף וגם בדלקת מקומית.
 
למעלה