כבר נשאל אבל- איך יודעים בעצם?

שוקן

New member
כבר נשאל אבל- איך יודעים בעצם?

רצון למגע, חיבוקים, שינה משותפת, הכל הרבה הרבה יותר נינוח כשאין מין באוויר, הכל הרבה יותר זורם לי. מצד שני פנטזיות מיניות- הנאה הרבה יותר גדולה מסיפוק עצמי מאשר מסקס. אז אולי זה גם פחד ממיניות, אבל יכול להיות שאני א- מינית?
 
יש כל מני סוגים

פשוט תחיה בצורה נוחה בשביל הבן זוג תעשה כל מה שאתה יכול כל עוד זה לא מפריע לך. האם להגדיר את עצמך ישנה משהו?
 
לא צריך הגדרות

למשל אני- הטיפוס הכי לא רומנטי שיש בעולם הזה, לא סובלת אינטימיות,לא עם בנים ולא עם בנות, לא עם חברים לא עם משפחה ולא עם כלום, אבל זה איזשהו משהו שיעבור בסופו של דבר.. עד אז, אני אשאר לבד בלי בן זוג (ואל תגידו לי להתחיל לחפש לי א-מיני כבן זוג, כי אני לא אתחיל לתשאל בנים שמוצאים חן בעיני על חיי המין שלהם ואם בכלל). אז למה לי לקרוא לעצמי א-מינית, וללכת עם שלט? הרי מתישהו זה יעבור לי.. כשיגיע האחד שאני אהיה "משוגעת עליו בטירוף" אז אני בטוחה שאז ורק אז כל הקטע של -אינטימיות/מיניות-יבוא לי בקלות, אבל כרגע? כרגע אין לא אחד,ולא יחד ומיוחד,כרגע אני תמיד מוצאת את עצמי בסופו של דבר שרה לחברות שלי שירי אהבה עם נר מטפטף על היד בעוד בן זוגן מנשק להן ת'אוזן... (O.K, זה היה בצחוק, תרגעו)
 
אם את בטוחה שמתישהו זה יעבור לך

אז אולי באמת לא כדאי לקרוא לעצמך א-מינית. זה רק יבלבל אותך, כי א-מיניים לא צריכים את הקטע של מיניות, גם עם האחד שהם "משוגעים עליו בטירוף".
 
כוונתי היא-

שכן, מתישהו זה יעבור לי, ואף פעם לא קראתי לעצמי א-מינית, פשוט כרגע אני נמצאת במצב שקצת הרבה קשה לי להיכנס לקשר ולמיטה עם בחורים... ומתישהו זה יעבור לי משום שלכל דבר בחיים יש התחלה אמצע וסוף, אם זה ברגשות, אם זה באהבה ואם זה בהתמכרויות. אני מקווה מאוד שכל העיניין הזה של :"זוז ממני / אל תיגע בי" יעבור לי, כי גם לי בא לחוות את מה שכל השאר חווים, גם לי מגיעה אהבה , וגם לי מגיעה ההרגשה הזאת של "וואו זה היה טוב!". כרגע אין לי שום בעיה עם זה שאין לי משיכה לשום דבר, כי גם ככה אין לי זמן לכלום (<- אחלה תירוץ)... אבל עוד מעט, עוד כמה שנים, כשאני ארצה לבנות לי איזשהו תא מישפחתי, איזושהי מערכת יחסים בריאה שמושתת על כבוד אהבה הערכה וכמובן בין היתר מין, אז זה די יחסר לי, ודי יצמצם לי את האפשרויות של הבחורים הפוטנציאלים שעומדים לרשותי... קפיש? כל מי שאומר שהעולם סב סביב כסף / מין טועה, אבל בלי כסף יהיה קשה,ובלי מין.. כמה כבר אפשר לחיות על חשבון "בנק הזרע"?
 

p019

New member
העולם סובב סביב..

עם המישפט האחרון על כסף אני מסקימה. העולם לא סובב סביב כסף, אבל הוא בהחלט נחוץ עד רמה מסויימת כדי שהעולם (הפרטי שלי) ימשיך להסתובב. דווקא עם החלק על המין אני לא מסכימה - יש אנשים שהעולם שלהם סובב סביב מין - אבל זה בהחלט לא נחוץ. העולם יכול להמשיך לחוג גם ללא מין כלל. חוץ ממקרים זניחים של התרבות אולי - להזכרם - ממוצע של 2.5 ילדים בעולם. מי ביכלל זוכר משהו שאתה עושה 2-3 פעמים בכל החיים? במיוחד שאחרכך צריך להתמודד עם הריון
 
למעלה