כוכב נולד-ההופעות

בוביץ

New member
כוכב נולד-ההופעות

יעל-לדעתי היא לא הצליחה להגיע לטונים הגבוהים של השיר. השיר שהיא בחרה מין נסיון חיקוי כמו ששירי מימון עשתה כשבחרה את השיר גבר ששכחתי את שמו. טפטה- לא בלט במיוחד שר בסדר אבל לא בלט אצלי. הראל סקעת-נראה שינצח הערב. בחר את השיר ששר באודישן. לא יודע אותי הוא לא הרשים. מ הוא די עמצבן אותי החיוכים המזוייפים שלו.
 

רינת4

New member
148,000 קולות!

אני לא מאמינה... חבל שיעל לא עלתה. היא נורא כשרונית. אני לא מבינה למה היא בחרה דווקא את השיר שהיא שרה. חבל.
 

Friends Freak

New member
הוא לא סתם זמר טוב!

הוא זמר איכותי
וזה כבר סיפור אחר לגמרי.
 

Friends Freak

New member
אני לא חושבת שאני מגזימה.

ואם אני מגזימה - אז אני צריכה הסבר ממש טוב למה הוא קיבל כמעט 150 אלף קולות? יש לך הסבר הגיוני?
 

בוביץ

New member
מראה......

מלכתחילה היה לו את ההתלהבות של הבנות. כמו גבסו. הבנות אוהבות את סקעת ואת רק מוכיחה את את זה.
 

רינת4

New member
אני דווקא

לא חשבתי שהוא שר מדהים. לא הוא ולא אף אחד היום. חוץ מטפטה ששר עוד דומה לפעמים קודמות, שני האחרים שרו פחות טוב משהם יכולים. במיוחד יעל, שדי איכזבה אותי היום. וזו, כרגיל, רק דעתי.
 

d@r121

New member
../images/Emo6.gif איכותי, ממש

הוא כל כך וואנבי שי גבסו שזה פשוט נורא, החיוכים המאומצים שלו, הגבות העלק מסודרות ואפילו את סיפור החיים שלו נראה שתי טיפות כיפה מהסיפור של גבסו, חבל לא שם כיפה וקרא לעצמו שי גבסו אנד איי רסט מיי קיס. הצחיק אותי כשהוא אמר שהוא "לא מיצה את השיר" בטח לא מיצית, עוד לא טחנת אותו עד שיצא לכולם מכל החורים. מעניין אם זה יהיה התירוץ שלו לבחירת השיר בפעם השלישית בגמר (כי שיר מנצח לא מחליפים). איכותי, ממש. ראיתי כלבים שנובחים יותר טוב ממנו. אם הוא ממש מנסה להיות גבסו שלפחות יפגין את אותו חוש מוזיקלי שיש לו.
 

ayaliar

Well-known member
אם אתה רוצה להגזים

עכשיו זה הזמן "ראיתי כלבים שנובחים יותר טוב ממנו" נו ברצינות
 
מה????

המשעמם הזה שהוא שי גבסו הבא זכה??? והבלונדה החביבה שנייה? אז האתיופי (טפטה) לא עלה בכלל???? חבל...
 

ayaliar

Well-known member
אתה יכול להסביר לי את הקשר לגבסו?

הוא לא דומה לו הוא לא נשמע כמוהו מאיפה הגיעה ההשוואה המוזרה הזו?
 

בוביץ

New member
הוא די דומה

נראה טוב. שר בסדר(לא יצא לי לקבוע עדיין,כי כרגע הוא לא ריגש או ליתר דיוק לא הראה יכולת של זמר טוב. פשוט לא עשה לי את זה שיעמם... אוף אני רוצה את טמאירה גרי כמה היא ריגשה אותי) הם די נראים טוב.שיער שחור פרצוף יפה . אתם יודעים המ היכ עמצבן אותי בכוכב נולד. זה הפרקים שהם שרים ביחד ואז כולם מחייכים ורוקדים(אם אפשר לקרא לזה ריקוד..) ושירם כאילו בהתלהבות. זה נראה כזה מזוייף במיוחד הראל סקעת זכור לי תמיד כשהם שרים ביחד עם חיוך מזוייף על הפרצוף.
 

ayaliar

Well-known member
איזה ביצוע מושלם של הראל../images/Emo99.gif

כמה חיכיתי לביצוע מלא של השיר הזה ואיך הוא לא אכזב לשניה... הבן אדם זמר
וזמר מעולה לא סתם. ביצוע פשוט מושלם לדעתי יעל זמרת טובה אבל השיר שהיא בחרה לא מתאים לקול שלה. זה שיר עם המון עוצמה שאין לה בקול. היא מצויינת בסולמות הנמוכים אבל גבוה, היא לא מגיעה טוב, לא חודרת. חבל שהיא בזבזה שיר כזה טוב (שירלילו למשל היתה עושה ממנו מטעמים) טפטה היה לא רע בכלל אבל... יבש 148,000 קולות... זה מטורף וזה כל כך ראוי
 

gilmorefreak

New member
תגובתי...

לא היה דבר יותר צפוי מנצחונו של סקעת! זה לא הוגן..הם בחרו לטעמי שלישייה טובה יותר מדי בשביל להתחרות... תראו שבוע שעבר..הביצוע של יעל שחר באמת היה הכי חזק והכי הגיע לה לזכות(למרות שלפני הביצוע הממש מאכזב של מיכל רשף ממש רציתי שהיא תיקח..אבל היא איכזבה!)
הראל סקעת
האמת שחשבתי עם כל הבלאגן שעושים סביבו כנראה שהוא באמת מש טוב..אבל פשוט..אמממ...לא! הוא כן..טוב...הוא יודע לשיר...והוא גם נראה טוב..(מה שמאוד משפיע על קהל הבוחרים) אבל הוא פשוט לא מ ד ה י ם בעיני...והביצוע היום היה חביב ולא מרשים ביותר...
יעל פנדריך
אוקיי..ממנה ממש ציפיתי ליותר..אני לעומת התגובות שראיתי פה..דווקא התלהבתי מהבחירה שלה..אבל אחרי שהיא הופיעה בשלשה שלה..ציפיתי ממנה להרבה יותר..שם היא הרבה יותר מיצתה את השיר..פה היא שרה..ככה נחמד אבל יכלה להוציא הרבה יותר
שמעון טפטה
הבנאדם שהכי הפתיע אותי..בהתחלה הוא ממש הרשים אותי לטובה! אבל אז..הוא כאילו קצת ירד..והביצוע שלו בשלשה היה חביב + ולעומת הראל ויעל הוא ממש לא בלט בכישרונו... היום הוא נתן הופעה מצויינת וגרם לי להאמין בו שוב..וגם התוצאות הפתיעו אותי!! מאוד!! חבל שהוא באמת לא עלה..התחרות לחצי גמר עכשיו תיהייה ממש קשה...כי כל המתחרים שנותרו ממש טובים ומתוכם שליש יעלה לחצי הגמר ומאוד שליש נצטרך לבחור א ח ד ! טוב..מקווה לתגובות!!
 

ayaliar

Well-known member
חחחח נו אז זה כן הוגן

חלק אומרים שזה לא פייר שלא מצוותים חזקים יחד וחלק אומרים שזה לא פייר ששמים חזקים יחד... אז מה כן פייר?
כנראה שסקעת... או שממש מתחברים אליו או שלא. הקול שלו פשוט מרגש אותי, אני לא חשבתי שהוא יפה בפעם הראשונה ששמעתי אותו שר ובכל זאת הייתי מופתעת מהקול המעולה שלו. זה שבהמשך הוא התגלה כסוכריה - מה טוב
 

gilmorefreak

New member
חחחחחח...

שמעי..לשים חזקים עם חלשים כן הוגן..כי אז החזק מנצח והחלש..טוב הוא היה חלש אז עדיף שהוא יפסיד מאשר יעלה לחצי גמר..הרי הוא חלש אמרנו לא??
 

DreamS_HunteR

New member
אני כבר סימנתי את סקעת כהזוכה

של השנה. ואם לא זוכה, אז הוא יגיע לגמר כי יש גם את סאשה גרינשקוב שהיא - מעולה! יעל הייתה ממש גרועה היום.. לא התאים השיר הזה וטפטה היה חביב כזה, קליל, אבל לא מספיק.
 
התגובה שלי

לפי דעתי, סקעת באמת היה הכי טוב שם. מיעל לא ציפיתי להרבה אז לא התאכזבתי. את טפטה מההתחלה לא הבנתי למה העלו אותו, ואתמול שהוא שר זה ממש נשמע לי כאילו הוא מדבר וזה ממש מעצבן...
 
למעלה