כזה יום שחור.

avi1283

New member
עזוב

לא צריך להתייחס לכל דביל שכותב באינטרנט. זה בעילום שם אז מרשים לעצמם לכתוב הכל, זה ממש סתם.
 

p019

New member
כנראה מחקו את ההודעה

כי לא הצלחתי לפתוח אותה.אני חושבת שהאינטרנט נותן לאנשים להוציא את הקיצוניות שלהם החוצה - לטובה ולרעה.צריך ללמוד לסנן הודעות, אם כי מידי פעם אני מוצאת את זה קשה.
 
כן, מחקו.

לא שווה להעלות כאן את מה שהבחור כתב. הפורום הזה נועד לתת לגטימציה לקבוצת אנשים, מודעות בחברה הכללית שיש את השונה. בא מישהו ומזהה שם שכותב במקום אחר. הוא עוד ניסה להראות יכולת חשיבה, נתן לנו בעיות היגיון בלי שום תכלית. חופש הדיבור הוא מלא כל עוד לא פוגעים באחרים, אי אפשר להגיד שהוא פגע בי, הוא ניסה לפגוע בקבוצה שלנו.
 

korpiklaani

New member
טוב מחקו

אבל בטח היה מדובר באיזה "עומו" שהרביצו לו בילדות או משהו , הא! ובלי חברים
 
בהחלט עוף מוזר...

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1427&msgid=81995735 חשבתי שהוא בחור דתי בהתחלה לפי השם... לאחר דו שיח מאוד מוזר, הוא בסוף קורא לי בן זונה... מוזר.
 

korpiklaani

New member
הוא?

אני באמת זוכר שהוא רשם פעם פה איך הגעת לזה שהוא דתי עם שם כמו "חתיך שמסכים עם רזים" זה נשמע כמו אחד "שחיף יפיוף" או משו שבאמת מחזק את מה שאמרתי בהתחלה אין לו חברים וביטחון עצמי- עזוב את הנקניק ה-
 
עזבתי...

בהתחלה עוד ניסיתי להיות נחמד. איך שהוא הוא הגיע למסקנה שאני תוקף... שיהנה.
 

korpiklaani

New member
איזה גן עדן ,איזה גיהנום?

איזה אלוהים , איזה שטן? לפעמים כינויים מעין אלה , אמורים להדליק אצלך נורה אדומה- שזה לא אדם סימפטי במיוחד אגב, אני מבין שיש לו בעיה גם עם שמנים ומכוערים- ומה זה שמן ומכוער? חחחח
 
מבחינתי, רק מטאפורה.

עדיף לחיות כמו בשיר של לנון "Imagine" - בלי גן עדן, בלי מדינות. אבל זה דיון אחר. זה רק כינוי, אם הוא כבר בא לכתוב במקום שכזה, כותב שלום בצורה כל כך יפה, חשבתי שהוא בן אדם... כמה טעיתי.
 
מבחינתו או מבחינתי? נשכח אותו...

אצלי לא אחד בפה ואחד בלב כמו שהאמרה הולכת.
 

korpiklaani

New member
מבחינתו

ומבחינתך- אתה לוקח דברים קשה מידי סה"כ יצור שאתה לא מכיר וחושב שמותר לו הכל (באינטרנט כמובן)
 
אני לא יודע.

לוקח את הדברים קשה מדי בכמה שניות הראשונות. לאחר שכתבתי את ההודעה הראשונית בשרשור הזה כבר לא היה לי אכפת ממש
 
אפשר לנסות להיות נחמד

אבל לא לצפות לאותו יחס מאנשים זרים. לא לתת לאחרים בכמות שמצפים לקבל גם משהו, אם הם לא חברים שלנו. אדם, ממה שנשמע, הוא לא שווה את הכעס. הוא אמר שאתה תוקף, אז הוא אמר. הוא בטח חיפש משהו מעצבן להגיד מסיבותיו שלו. לפעמים אנשים מתעקשים להתעצבן ואין מה לעשות נגד זה.
 
למעלה