כישלון !! זה מה שיש לי להגיד להנרי ו ניקה

m0ral

New member
כישלון !! זה מה שיש לי להגיד להנרי ו ניקה

זה שהם עובדים קשה ו בלה בלה בלה לא'דע מה !!! זה לא אומר שקשה להם להופיע !!! בניגוד לאחרים.....שגם הם עובדים על אלבום חדש ו עובדים קשה בטוח.....אבל זה לא מפריע להם לדפוק מלא הוופעות....תמונות ראיונות ו כל מני !!!! זה שעובדים קשה זה לא אומר שעליהם להיעלם !! אני גם לא בטוח שהם בחיים בכלל !!! אין מהם שום פאקינג סימן !!!!!!! מוטב שיעשו משו בקרוב ===>> כי אחרת !!!
 

Ben Love Nikka

New member
מורל בוא נקח דברים בפרופורציות !

קודם כל בראש בראשונה, הנרי וניקה הם בני אדם . זאת החלטה שלהם להוציא או לא להוציא וזה גם מלווה בהרבה גורמים נוספים, אני לא יודע איזה החלטות נפלו להם , אבל מה שכן יש תקווה וזה יגיע. ברור שזה יהיה הרבה יותר מעודד והרבה יותר נחמד אם הם היו נכנסים לפה בתדירות יותר גבוה , אבל זאת לגמר החלטה אישית שלהם. אולי יש להם הרבה דברים אחרים על הראש . הבנתי שהנרי עסוק עכשיו גם בדברים חדשים, אני בטוח שהוא לוקח את ניקה בסדר העדיפויות.(וחסר לו שלא). זה יגיע , הם לא מוותרים. אם הם אמרו שהם עובדים על זה , סימן שהם באמת עובדים על זה. כמו שהיה עם האלבום הראשון , אותו הדבר עם הדיסק השני , כל החששות והכל , ועכשיו זה גם אלבום בעברית כמו שהם הבטיחו . אז זה יותר מרגש , אנשים חדשים ישמע אותם , אנשים שלפני זה לא ידעו מי הם בכלל. אני יודע שעכשיו בטח כולם אומרים , טוב אם לא את הדיסק אז לפחות את הסינגל , שכמו ששמעתם בהופעות יש כבר שיר חדש, לא בטוח שהוא יהיה הסינגל לאבום החדש, אולי זה עדיין לא גמור . ואולי האלבום לא ממש בפינישים לכן הם חוששים להוציא את הסינגל , כי מוציאים סינגל מספר חודשים לפני הוצאת האלבום . וחוץ מזה כמו שאמרתי , אני מעריך שהנרי גם עסוק עכשיו , שמעתי ששרית חדד עובדת על אלבום חדש , מן הסתם גם לשמה הוא כתב לה כמה דברים . זה יבוא, נותר לנו עוד קצת לחכות אין טעם לאבד תקווה.
 

stav37

New member
m0ral כי אחרתת מההההההההההההההההההההההה ???

רק תלונות יש לךך על איך שהיא ניראת, על איך שהיא מתלבשת ,ועל זה שיש איחור קצת עם השיר יעבור לך וחאלס לעשות את השווה הזאת בין ניקה והנרי לג'ואללל בלי שתדבר אל איזה זמרים מוצאים שירים ודופקים הופעות ותמונותתת אפשר להבין אותך.. תבין בפעם המילוןןן הנרי וניקה זה לא דודי שרון וג'ואללל הם בקצת על יותר רמההה כי שניקה עושה תמונות אז זה בסטודיו עם בגדים ומאפרים ספרים ולא ללכת לשים חולצה גזורה להצתלם בבית ולשנות את הרקע אחרי זהה בפוטושופ זאותת לא רמה זה חובבנות הם אפילו לא נימצאים בחברת תקליטים בגלל זה הם מוצאים שיריםם בקמויות אין מי שקובע להם אז תחכה בסבלנות ולבנתיים תהנה מהחובבנותתתתתתת !!!!!
 

shlomi814

New member
בנות לא לריב!!!

לכולנו אותה המטרה כאן, חלק לחוצים יותר וחלק פחות... אבל לא צריך לרדת לרמה נמוכה כל כך. אין מקום להשוואה בין גואל ודודי שרון לניקה והנרי... הראשונים זה TNT והאחרונים ארמני..... סבלנות... גם אני מחכה ומצפה ומסכים לחלוטין ששניהם צריכים להכנס לכאן ולכתוב (ולא פעם בשנה..) אבל הם החליטו מסיבות כאלו ואחרות שלא וחבל. נמתין בסבלנות... אתה יכול לשלוח להנרי מייל יש את הכתובת באתר האינטרנט שלו. אני שלחתי פעמיים והוא התעלם לחלוטין.
 
סליחה שאני מתערבת

אני חושבת שאת האלבום החדש צריך להקליט בקפידה,המון זמן לא נעשה חידוש במוזיקה הכל והקול חוזר על עצמו,כמה אפשר קרן פלס,נינט,מירי מסיקה,גלי עטרי,שלומית אהרון,מרגלית צנעני,שירי מימון והרשימה ארוכה ארוכה לניקה יש אפשרות להצלחה לאורך זמן צאת האלבום,אם ניקה תגיע עם חומרים שנבחרו ומוקלטים בקפידה,יהיה קל לקהל להתחבר לאלבום החדש,עד עכשיו הנרי וניקה נחשבים כצוות בפורום הבלינים והמועדנים,הגיע שלב אחר שעליהם לעלות ברמה ולהתפרס על עוד קהלים,שילוב בין הופעות של חיי הלילה לבין הופעות בטלוויזיה,ודי רק לתוכניות בוקר וכאלה את ניקה צריך לשבץ במקום גבוהה,וועדי עובדים וכו' וכו' הנרי וניקה לא אמורים להיכנס להגיב בפורום יש זמן שגם וזכותם של אומנים להתרחק מקו המשווה,כרגע התהילה שלהם היא על אש נמוך וההתרכזות נעשית בהקלטת מוזיקה שאני אחזור שנית ב ה ק ל ט ו ת ...... שאני אדגיש שחור על גבי לבן בבהההקקקקללללטטטטטטווווווווותתתתתתתתתתתתת וחוץ מיזה באף פורום האומנים לא ניכנסים להגיב חוץ מפורום ירדנה ארזי שהיא כל היום שורצת בפורום בשביל זה יש מנהל פורום וסגן או סגנית ואני מתמודדת על המקום הזה ככינוי שאמור להיות אדומה בפורום מכאן אני קוראת למנהל הפורום שיקדם אותי באדמת יוזר=כינוי אדום קצת סובלנות ועוד טיפה ותראו שהיה שווה לחכות לאלבום כדאי להצליח צריך להשקיע ולעבוד קשה ללכת על בטוח כדי ורק להצליח כדי ליפול אפרי ביום להקליט אלבום ,מוזיקה זה לא לגו נו ואחרי כל זה מה אתם אומרות? ואומרים?
 

CHRISS

New member
שחלהבת מותק..אני לא מאדים אף אחד בלי אישור של

הנרי ... וחוץ מזה שבקושי מכירים אותך פה ניראה לי... זה שאת כותבת פה הודעה פעם ב..לא אומר כלום.. אבל אם הנרי יתן אישור אז בכיף =]
 

shlomi814

New member
חחחח אני הייתי אדום פעם...

והושחרתי... יש מנהל לדעתי זה מספיק..
 

m0ral

New member
חחחחח אישור מהנריי...עלקקק

גאדד....זה מה שמעניין תכם כרגע מי אדום ו מי צהוב !!
 

DORAMOR10

New member
"STAV" חמודה שלי כנסי!

דודי וג'ואל שמים את הנרי וניקה בכיס הקטן שלהם! אז אל תלכלכי עליהם!
 
למעלה