כיתות מחוננים

מצב
הנושא נעול.
כיתות מחוננים

כיתות מחוננים
איסוף המידע באמצעות השרשורים בפורום יוצא לדרך! הנושא הראשון הוא כיתות מחוננים. כל מי שלמד או לומד או הורה למי שלמד/לומד מתבקש לרשום בי"ס+מיקום גיאוגרפי+פרטים על התוכנית ושמה+התרשמות אישית וכל מה שעולה על רוחו להוסיף.
 

bigjack

New member
בני בן 10....

כיתות מחוננים
איסוף המידע באמצעות השרשורים בפורום יוצא לדרך! הנושא הראשון הוא כיתות מחוננים. כל מי שלמד או לומד או הורה למי שלמד/לומד מתבקש לרשום בי"ס+מיקום גיאוגרפי+פרטים על התוכנית ושמה+התרשמות אישית וכל מה שעולה על רוחו להוסיף.
בני בן 10....
ולומד מכיתה ג' בכיתת מחוננים בבית ספר הילל ברמת גן, המסלול הוא מכיתה ג' ועד כיתה ח' כולל מסלול העשרה באוניברסיטת ת"א בכיתות ה' ו-ו' שזה אומר פעם בשבוע יום לימוד עם בחירה (מראש) של שני חוגים כגון: תעופה וחלל, מחשבים, פיסיקה וכו'. אנחנו מאד מרוצים מהמסגרת הזו וממיקצועיות הטיפול בילדים, כולל התמודדות עם המון בעיות נילוות שיש לנו עם הבן לאורך השנים. מזלנו ומזלו שיש כזו מסגרת באזורנו.
 
אובחנתי מחונן בכיתה ד' כמה מילים על

בני בן 10....
ולומד מכיתה ג' בכיתת מחוננים בבית ספר הילל ברמת גן, המסלול הוא מכיתה ג' ועד כיתה ח' כולל מסלול העשרה באוניברסיטת ת"א בכיתות ה' ו-ו' שזה אומר פעם בשבוע יום לימוד עם בחירה (מראש) של שני חוגים כגון: תעופה וחלל, מחשבים, פיסיקה וכו'. אנחנו מאד מרוצים מהמסגרת הזו וממיקצועיות הטיפול בילדים, כולל התמודדות עם המון בעיות נילוות שיש לנו עם הבן לאורך השנים. מזלנו ומזלו שיש כזו מסגרת באזורנו.
אובחנתי מחונן בכיתה ד' כמה מילים על
המקומות להעשרה עכשיו אני כיתה ט'.. אני גר בבאר שבע.. אכן לי בכל אופן מכיתה ד' היה יום מיוחד שלא הייתי מגיע לבית הספר, אלא למקום מיוחד אשר נקרא "בית אריאל" שם העשירו אותנו בכל מיני נושאים: מחשבים, ביולוגיה, כימיה, אסטרונומיה וכו'.. אכן המקום תרם לי אך לא רבות כמו שציפיתי. המקום אכן היה מקום להתפתחות חברתית ומקום להשכיל בו. הדברים שלימדו שם היו נורא נחמדים אך פעמים גם משעממים נורא. כי מה לילד ולכל חלקי הגוף בתא ומה מתפקד כל אחד וצריך לזכור ולחזור. ולאן רציתי להגיע מכל ההודעה הנ"ל שמקומות כאלה אכן מעשירים, אך לא עד כדי כך כמו שחושבים ההורים
 
בית אריאל

אובחנתי מחונן בכיתה ד' כמה מילים על
המקומות להעשרה עכשיו אני כיתה ט'.. אני גר בבאר שבע.. אכן לי בכל אופן מכיתה ד' היה יום מיוחד שלא הייתי מגיע לבית הספר, אלא למקום מיוחד אשר נקרא "בית אריאל" שם העשירו אותנו בכל מיני נושאים: מחשבים, ביולוגיה, כימיה, אסטרונומיה וכו'.. אכן המקום תרם לי אך לא רבות כמו שציפיתי. המקום אכן היה מקום להתפתחות חברתית ומקום להשכיל בו. הדברים שלימדו שם היו נורא נחמדים אך פעמים גם משעממים נורא. כי מה לילד ולכל חלקי הגוף בתא ומה מתפקד כל אחד וצריך לזכור ולחזור. ולאן רציתי להגיע מכל ההודעה הנ"ל שמקומות כאלה אכן מעשירים, אך לא עד כדי כך כמו שחושבים ההורים
בית אריאל
ממה שאני הבנתי, תוכנית ההעשרה החד שבועית עברה מבית אריאל למרכז המדעים בד', ובמקומה יש שם איזה תוכנית לנוער במצוקה. הא וכן, ברוך הבא לפורום, סלאמי ג'וניור
 
מכירה את אחי אהה ../images/Emo6.gif ועוד משהו

בית אריאל
ממה שאני הבנתי, תוכנית ההעשרה החד שבועית עברה מבית אריאל למרכז המדעים בד', ובמקומה יש שם איזה תוכנית לנוער במצוקה. הא וכן, ברוך הבא לפורום, סלאמי ג'וניור
מכירה את אחי אהה
ועוד משהו
היה איתך בכיתה או משהו כזה..?? הממ עכשיו אני לומד שם במסגרת אחרת לגמריי.. פעמיים בשבוע (ראשון ורביעי) אני מגיע לשם מ-4 בצהריים עד 8 בערב. אנחנו קבוצה של כ-20 ילדים שלומדים קורס מחשבים די רציני, מלמדים אותנו להיות טכנאים של מחשבים. מי שמממן את כל זה אלה חברות ענק כמו סיסקו ואייצ' פי. זהו קורס אשר נמשך שלוש שנים עד כיתה יא' וכל שנה אנחנו לומדים להיות משהו אחר. שנה הבאה נלמד להיות מנהלי רשתות. וממה שעכשיו ראיתי שיש בבית אריאל בימים אלה זהו באמת מקום אשר מעשיר גם ילדים נזקקים.
 
הקורס שעליו אתה מדבר

מכירה את אחי אהה
ועוד משהו
היה איתך בכיתה או משהו כזה..?? הממ עכשיו אני לומד שם במסגרת אחרת לגמריי.. פעמיים בשבוע (ראשון ורביעי) אני מגיע לשם מ-4 בצהריים עד 8 בערב. אנחנו קבוצה של כ-20 ילדים שלומדים קורס מחשבים די רציני, מלמדים אותנו להיות טכנאים של מחשבים. מי שמממן את כל זה אלה חברות ענק כמו סיסקו ואייצ' פי. זהו קורס אשר נמשך שלוש שנים עד כיתה יא' וכל שנה אנחנו לומדים להיות משהו אחר. שנה הבאה נלמד להיות מנהלי רשתות. וממה שעכשיו ראיתי שיש בבית אריאל בימים אלה זהו באמת מקום אשר מעשיר גם ילדים נזקקים.
הקורס שעליו אתה מדבר
הוא במרכז המדעים או בבית אריאל? את אחיך הכרתי פעם ראשונה בחוג לשחמט ואת אחותך בתזמורת. רק בחטיבה גיליתי שהם אחים (הוא היה איתי בשכבה, לא בכיתה. למרות שבכיתה י' הייתי רשומה במשך איזה חודש בכיתה שלו
).
 
ואללה.. גם אני למדתי בשח מט עד לפני

הקורס שעליו אתה מדבר
הוא במרכז המדעים או בבית אריאל? את אחיך הכרתי פעם ראשונה בחוג לשחמט ואת אחותך בתזמורת. רק בחטיבה גיליתי שהם אחים (הוא היה איתי בשכבה, לא בכיתה. למרות שבכיתה י' הייתי רשומה במשך איזה חודש בכיתה שלו
).
ואללה.. גם אני למדתי בשח מט עד לפני
שנה. כאשר נאלצתי לבחור בין הקורס הזה לבין השח מט. ואם היית בשח מט אני חייב להכיר אותך אין מצב שאני לא מכיר אותך. הקורס שאני מדבר עליו נמצא בבית אריאל :)
 
יש מצב

ואללה.. גם אני למדתי בשח מט עד לפני
שנה. כאשר נאלצתי לבחור בין הקורס הזה לבין השח מט. ואם היית בשח מט אני חייב להכיר אותך אין מצב שאני לא מכיר אותך. הקורס שאני מדבר עליו נמצא בבית אריאל :)
יש מצב
בהתחשב בעובדה שהיית בן 5...
 

rozalinda22

New member
../images/Emo108.gif

כיתות מחוננים
איסוף המידע באמצעות השרשורים בפורום יוצא לדרך! הנושא הראשון הוא כיתות מחוננים. כל מי שלמד או לומד או הורה למי שלמד/לומד מתבקש לרשום בי"ס+מיקום גיאוגרפי+פרטים על התוכנית ושמה+התרשמות אישית וכל מה שעולה על רוחו להוסיף.

בי"ס: מרכז מדע ודעת למחוננים, שלומי.איזור הצפון. זה החל בכיתה ד', עד כיתה ט' {כולל ט'}. פעם בשבוע מ8:40 עד שתיים בצהריים פחות או יותר. יש 3 "שיעורים" בכל יום כזה. בשעה הראשונה עובדים על הנושא השנתי, כל אחד בתחום שהוא בוחר, לפי תחומי העניין שלו והרצון שלו ובסוף השנה המורים מעריכים את העבודה על כל שלביה. 2 השיעורים הנותרים הם מתחומים נרחבים כמו:ג"ג,קולנוע וטלוויזיה, מחשבים,פיזיקה, אומנות, פילוסופיה וכו'. למדתי שם מכיתה ד' עד ט' {עכשיו אני בי"א} התחלנו יחסית הרבה ילדים. מכל איזור הצפון מגיעים לבי"ס הזה....לומדים גם יהודים וגם דרוזים ונוצרים, מה שאין בכל בצפר, וחבל שאין.... הבי"ס הוא לא נוקשה כמו בב"יס הרגיל ולכן לי זה גרם הנאה גדולה להגיע לשם פעם בשבוע.המורים הם כמו חברים
ופחות כמו מורים ולמרות זאת יש אליהם כבוד
התחלנו בכיתה ד' הרבה ילדים{בנות ובנים} ובסוף כיתה ט' נשארנו מעט מאוד בנות והרבה יחסית בנים. וזהו נדמה לי
.
 

אילתושי

New member
גם אני


בי"ס: מרכז מדע ודעת למחוננים, שלומי.איזור הצפון. זה החל בכיתה ד', עד כיתה ט' {כולל ט'}. פעם בשבוע מ8:40 עד שתיים בצהריים פחות או יותר. יש 3 "שיעורים" בכל יום כזה. בשעה הראשונה עובדים על הנושא השנתי, כל אחד בתחום שהוא בוחר, לפי תחומי העניין שלו והרצון שלו ובסוף השנה המורים מעריכים את העבודה על כל שלביה. 2 השיעורים הנותרים הם מתחומים נרחבים כמו:ג"ג,קולנוע וטלוויזיה, מחשבים,פיזיקה, אומנות, פילוסופיה וכו'. למדתי שם מכיתה ד' עד ט' {עכשיו אני בי"א} התחלנו יחסית הרבה ילדים. מכל איזור הצפון מגיעים לבי"ס הזה....לומדים גם יהודים וגם דרוזים ונוצרים, מה שאין בכל בצפר, וחבל שאין.... הבי"ס הוא לא נוקשה כמו בב"יס הרגיל ולכן לי זה גרם הנאה גדולה להגיע לשם פעם בשבוע.המורים הם כמו חברים
ופחות כמו מורים ולמרות זאת יש אליהם כבוד
התחלנו בכיתה ד' הרבה ילדים{בנות ובנים} ובסוף כיתה ט' נשארנו מעט מאוד בנות והרבה יחסית בנים. וזהו נדמה לי
.
גם אני
למדתי מכיתה ג' עד ט' בבי"ס אזורי "מרחבים" - נמצא בקריית ענבים, שייך למועצה אזורית מטה יהודה (ליד ירושלים). יש שלושה שיעורים ביום, מתחיל ב-9:00 ומסתיים ברבע ל-2. בכיתות הגבוהות יותר (ה-ט), כל ילד בוחר את 3 הקורסים שהוא רוצה. בנמוכות אני חושבת שהם מתחלקים לקבוצות, לכל קבוצה יש שם שהיא בוחרת, והקבוצה לומדת את אותם 3 קורסים ביחד. (כמובן - יום בשבוע). הקורסים בנושאים הכי מגוונים בעולם - ברידג', צילום, עיצוב צעצועים, חידות מתמטיקה, גיאולוגיה, תיאטרון, זאולוגיה, מחשבים, פילוסופיה, תרבות יפן... הקורסים פשוט נקבעים לפי המורים שמגיעים ללמד שם - כל אחד והתחום שלו. המורים שם מקסימים, ממש אנשים טובים ונהדרים. הצוות המנהל הן שלוש נשים מופלאות, שנמצאות שם מאז שאני התחלתי ללמוד ועד היום. יש אוירה נורא טובה במקום. גם בין הילידם וגם בין הילדים למורים. המבנה והסביבה נורא יפה - זה נמצא על הר, הכל מוקף עצים. המבנים קטנים (ישנים) ונחמדים. הילדים - חלק גדול דתיים, השאר חילונים, ויש גם בודדים ערבים. אני בכלל לא הרגשתי בנושא עד ששמעתי את אחת המנהלות אומרת את זה :) יש שיתוף פעולה מלא. גם במרחבים יש רוב מוחץ לבנים, ובכיתות הגדולות לגמרי - כמעט אין בנות. כפי שאפשר להבין, המקום הזה נתן לי המון ואני נורא אוהבת אותו.
 

rozalinda22

New member
../images/Emo45.gifמרגישה כמוך לגבי../images/Emo108.gif

גם אני
למדתי מכיתה ג' עד ט' בבי"ס אזורי "מרחבים" - נמצא בקריית ענבים, שייך למועצה אזורית מטה יהודה (ליד ירושלים). יש שלושה שיעורים ביום, מתחיל ב-9:00 ומסתיים ברבע ל-2. בכיתות הגבוהות יותר (ה-ט), כל ילד בוחר את 3 הקורסים שהוא רוצה. בנמוכות אני חושבת שהם מתחלקים לקבוצות, לכל קבוצה יש שם שהיא בוחרת, והקבוצה לומדת את אותם 3 קורסים ביחד. (כמובן - יום בשבוע). הקורסים בנושאים הכי מגוונים בעולם - ברידג', צילום, עיצוב צעצועים, חידות מתמטיקה, גיאולוגיה, תיאטרון, זאולוגיה, מחשבים, פילוסופיה, תרבות יפן... הקורסים פשוט נקבעים לפי המורים שמגיעים ללמד שם - כל אחד והתחום שלו. המורים שם מקסימים, ממש אנשים טובים ונהדרים. הצוות המנהל הן שלוש נשים מופלאות, שנמצאות שם מאז שאני התחלתי ללמוד ועד היום. יש אוירה נורא טובה במקום. גם בין הילידם וגם בין הילדים למורים. המבנה והסביבה נורא יפה - זה נמצא על הר, הכל מוקף עצים. המבנים קטנים (ישנים) ונחמדים. הילדים - חלק גדול דתיים, השאר חילונים, ויש גם בודדים ערבים. אני בכלל לא הרגשתי בנושא עד ששמעתי את אחת המנהלות אומרת את זה :) יש שיתוף פעולה מלא. גם במרחבים יש רוב מוחץ לבנים, ובכיתות הגדולות לגמרי - כמעט אין בנות. כפי שאפשר להבין, המקום הזה נתן לי המון ואני נורא אוהבת אותו.
מרגישה כמוך לגבי

כל מה שאמרת בנוגע למורים והמקום
{רק שמדובר במקום אחר
}
 
זה הביצפר שלי../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif


בי"ס: מרכז מדע ודעת למחוננים, שלומי.איזור הצפון. זה החל בכיתה ד', עד כיתה ט' {כולל ט'}. פעם בשבוע מ8:40 עד שתיים בצהריים פחות או יותר. יש 3 "שיעורים" בכל יום כזה. בשעה הראשונה עובדים על הנושא השנתי, כל אחד בתחום שהוא בוחר, לפי תחומי העניין שלו והרצון שלו ובסוף השנה המורים מעריכים את העבודה על כל שלביה. 2 השיעורים הנותרים הם מתחומים נרחבים כמו:ג"ג,קולנוע וטלוויזיה, מחשבים,פיזיקה, אומנות, פילוסופיה וכו'. למדתי שם מכיתה ד' עד ט' {עכשיו אני בי"א} התחלנו יחסית הרבה ילדים. מכל איזור הצפון מגיעים לבי"ס הזה....לומדים גם יהודים וגם דרוזים ונוצרים, מה שאין בכל בצפר, וחבל שאין.... הבי"ס הוא לא נוקשה כמו בב"יס הרגיל ולכן לי זה גרם הנאה גדולה להגיע לשם פעם בשבוע.המורים הם כמו חברים
ופחות כמו מורים ולמרות זאת יש אליהם כבוד
התחלנו בכיתה ד' הרבה ילדים{בנות ובנים} ובסוף כיתה ט' נשארנו מעט מאוד בנות והרבה יחסית בנים. וזהו נדמה לי
.
זה הביצפר שלי

הביצפר הכי הכי
המנהלת הכי הכי
המורים הכי הכי
אוקצור... אין עליו
מומלץ לכל מי שגר בצפון... חלק תלמידים בכלל לא משתייכים לאזור אבל הם לומדים שם כי זה ה-מקום
 
הבהרה ותוספות

כיתות מחוננים
איסוף המידע באמצעות השרשורים בפורום יוצא לדרך! הנושא הראשון הוא כיתות מחוננים. כל מי שלמד או לומד או הורה למי שלמד/לומד מתבקש לרשום בי"ס+מיקום גיאוגרפי+פרטים על התוכנית ושמה+התרשמות אישית וכל מה שעולה על רוחו להוסיף.
הבהרה ותוספות
ב"כיתות מחוננים" הכוונה הייתה למסגרות בהן הילדים נמצאים כל השבוע (כלומר, במקום כיתה רגילה) ולא לתוכניות של הפעם בשבוע. יחד עם זאת, המידע על התוכניות החד-שבועיות שהועלה כאן נשמר ויעלה תחת מאמר בשבילו. מאחר ולא ציינתי במפורש בהודעה המקורית, אבקש שתפרטו גם לגבי תנאי קבלה ותהליך קבלה וכיצד הגעתם אל הכיתה הזו.
 

אילתושי

New member
ככל שאני קוראת כאן על הכיתות האלה..

הבהרה ותוספות
ב"כיתות מחוננים" הכוונה הייתה למסגרות בהן הילדים נמצאים כל השבוע (כלומר, במקום כיתה רגילה) ולא לתוכניות של הפעם בשבוע. יחד עם זאת, המידע על התוכניות החד-שבועיות שהועלה כאן נשמר ויעלה תחת מאמר בשבילו. מאחר ולא ציינתי במפורש בהודעה המקורית, אבקש שתפרטו גם לגבי תנאי קבלה ותהליך קבלה וכיצד הגעתם אל הכיתה הזו.
ככל שאני קוראת כאן על הכיתות האלה..
אני נורא מצטערת שאני לא יכולתי ללמוד באחת כזאת! ירושלים עדיין נמצאת בימי הביניים.
 
י-ם../images/Emo35.gif

ככל שאני קוראת כאן על הכיתות האלה..
אני נורא מצטערת שאני לא יכולתי ללמוד באחת כזאת! ירושלים עדיין נמצאת בימי הביניים.
י-ם

דווקא חשבתי שי-ם מוצפת... יש שמה פנימיה מכיתה י' (למחוננים)... והייתי אמורה ללמוד שם... אבל בגלל שזה חילוני ואני דתייה... התבטל... אוקצור... שנה הבאה- אני עדיין תקועה בפנימיה
 

yuvalf2001

New member
ירושלים במקום (טוב?) באמצע

י-ם

דווקא חשבתי שי-ם מוצפת... יש שמה פנימיה מכיתה י' (למחוננים)... והייתי אמורה ללמוד שם... אבל בגלל שזה חילוני ואני דתייה... התבטל... אוקצור... שנה הבאה- אני עדיין תקועה בפנימיה
ירושלים במקום (טוב?) באמצע
כבר בזמן היסודי שלי (שבאמת היה בימי הביניים - לפני יותר מעשרים שנה) היו תכניות חל"ד של עיריית ירושלים למחוננים. היום יש: א. בי"ס "אופק" - שאם אינני טועה פועל כמרכז העשרה - יום בשבוע, ביסודי. ב. כיתות מחוננים בבתי ספר תיכוניים (צריך לברר במשרד החינוך מה ואיך, אבל לפחות במפה שלהם זה מופיע). ג. ביה"ס למדעים ואומנויות - זאת הפנימיה שהתכוונת אליה? ד. חוגי נוער שוחר מדע. ההימור שלי הוא שצריכה גם להיות מסגרת למחוננים/ות דתיים/ות. בזמנו שמעתי טובות על בי"ס "פלך" לבנות דתיות - אם כי זה עשוי לא להתאים לכל אחת. בטח יש עוד מסגרות שפיספסתי...
 
התיכון למדעים ולאומניות של העמותה

י-ם

דווקא חשבתי שי-ם מוצפת... יש שמה פנימיה מכיתה י' (למחוננים)... והייתי אמורה ללמוד שם... אבל בגלל שזה חילוני ואני דתייה... התבטל... אוקצור... שנה הבאה- אני עדיין תקועה בפנימיה
התיכון למדעים ולאומניות של העמותה
למצוינות בחינוך. גם למדתי שם וגם לימדתי שם. בית ספר מעולה. ששם דגש על מיומניות למידה. העמותה מפעילה עוד המון פרויקטים למחוננים בכל רחבי הארץ ושמה למטרה לקדם את אחת האוכלסיות המוזנחות ביותר במערכת החינוך. ענת
 

nana the first

New member
כיתת מחוננים בפ"ת

הבהרה ותוספות
ב"כיתות מחוננים" הכוונה הייתה למסגרות בהן הילדים נמצאים כל השבוע (כלומר, במקום כיתה רגילה) ולא לתוכניות של הפעם בשבוע. יחד עם זאת, המידע על התוכניות החד-שבועיות שהועלה כאן נשמר ויעלה תחת מאמר בשבילו. מאחר ולא ציינתי במפורש בהודעה המקורית, אבקש שתפרטו גם לגבי תנאי קבלה ותהליך קבלה וכיצד הגעתם אל הכיתה הזו.
כיתת מחוננים בפ"ת
בתקופתי נערכו מבחנים לכל שכבת ג' בביה"ס, ככל הידוע לי כיום נערכים המבחנים רק לתלמידים שהמורים ממליצים עליהם (טעות! טעות! לעולם לא הייתי מאובחנת אם אלו היו התנאים אז. הייתי ביישנית וסגורה ולמורה לא היה מושג מי אני). מי שעבר את המבחן הנ"ל, עבר מבחן איי-קיו מול פסיכולוג (ושוב, עד כמה שידוע לי - כיום גם מבחנים אלה נערכים בכתב עקב מספר גדול של תלמידים שעוברים את המבחן הראשון). מי שעבר את רמת האיי-קיו הנדרשת, הוצע לו ללמוד בכיתת המחוננים החל מכתה ד'. כיתת המחוננים רוכזה ביסודי בביה"ס "קיבוץ גלויות", חטיבה בביה"ס "רשיש" ותיכון בביה"ס "אחד העם". מבחינה לימודית - רמה גבוהה מאוד. ניכרה השקעה גדולה בכיתה, הן ברמת המורים והן בפעילויות ההעשרה. תרם לי מאוד. מבחינה חברתית - בעייתי. התלמידים נמצאים אחד עם השני כל הזמן, לא מתערבבים עם שאר התלמידים בביה"ס, שהתייחסו אלינו כאל "פריקים". גם שעות אחה"צ, כולל סופי שבוע, בילינו אחד עם השני. לא הייתה כמעט אפשרות להכיר אנשים אחרים, אלא במסגרות אחרות (שלא תמיד אינטינסביות ובגילאים מוקדמים קשה ליצור חברות ממשית במסגרת כזו). מי שלא מצא עצמו בקבוצה המובילה, היה די בודד מלבד חבר או שניים. אני יכולה להעיד על עצמי שחשתי בדידות גדולה וחסך חברתי, שגרמו לי בסופו של דבר לעזוב את הכיתה לפני התיכון. אחי הקטן, לעומתי, שלמד גם הוא באותה מסגרת מספר שנים אחרי, נהנה מאוד והקבוצה שהיה חלק ממנה הייתה מגובשת מאוד והם חבריו הטובים עד היום. מצד שני, גם בכיתה שלו ראיתי את הקבוצה ה"חלשה". בתיכון מתרחש שינוי דרסטי מבחינה חברתית (אולי מכיון שמדובר בילדים בוגרים יותר) וראיתי (גם בשיכבה שלי וגם בשיכבה של אחי הקטן) פתיחות הרבה יותר גדולה ללומדים בכיתת מחוננים מצד שאר השיכבה.
 

mikilk

Active member
ברכות!! סוף סוף!!!

כיתות מחוננים
איסוף המידע באמצעות השרשורים בפורום יוצא לדרך! הנושא הראשון הוא כיתות מחוננים. כל מי שלמד או לומד או הורה למי שלמד/לומד מתבקש לרשום בי"ס+מיקום גיאוגרפי+פרטים על התוכנית ושמה+התרשמות אישית וכל מה שעולה על רוחו להוסיף.
ברכות!! סוף סוף!!!
אני שמחה שהצלחתם לפתוח פורום חשוב זה! השתוממתי לקרוא שעדיין יש בתי ספר למחוננים במסגרת שבועית. שני ילדיי לומדים במסגרת המחוננים - חד יומית, אחת לשבוע. זה בהחלט מעט מאוד... אני לא מאמינה ב"לדחוף" את הילד למצויינות אבל אם ה - INPUTS מהמורה בבית הספר הרגיל הם שהבן שלי משועמם והלימודים ושיעורי הבית "קטנים עליו" הם כאלו - אז אולי מסגרות לימודיות רגילות אינן מתאימות למחוננים? האם יש מסגרת מיוחדת באזור הצפון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה