כי אין אהבה... כמו אהבה של... ממש!!!!

כי אין אהבה... כמו אהבה של... ממש!!!!

לפני 15 שנה יצאתי מהבית למסע פנימיות, וזה בגלל שהם לא הסתדרו.... עכשיו אני מבין שזה היה רק בשביל "לעצבן" את אימא, מאז אני דואג לעצמי בכל המובנים, בקיצור הכל. עם אבא כבר לא מדבר 10 שנים כי לפי דעתי הוא אבא, או אפילו לא חבר. עברו מאז 15 שנה, ובניתי את עצמי כמו שצריך ועל כך אני מודה לה' כל יום, עם אימא אני מדבר בשנים האחרונות ואני עושה מה שהיא מבקשת. לאבא לא ממש אכפת וניראה שטוב לו בחיים, גם בלעדיי, לא כועס על אף אחד ולא שופט אף אחד פשוט עכשיו שלא נישאר הרבה זמן אני הופך עולמות כדי לקבל אותם חזרה, רוצה לזכות ברגעים מאושרים עם הוריי למרות כל מה שעשו לי. אז עם אבא כבר התייאשתי אני מתקשר אליו ומנסה לדבר איתו אך לשווא אפילו הייתי מתקשר כל יום כיפור ומבקש סליחה למרות שאני בכלל לא יודע על מה אבל לא משנה העיקר שיתקרב, קצת. לא עוזר... אז ויתרתי. עם אימא אני גם מנסה וכמו חייל בתירונות אני מתייצב בכל פעם שהיא צריכה אותי. אבל יותר מזה אני לא רואה ממנה. מה הם דפוקים?! בחיים שלי לא הרמתי את הקול עלייהם לא קיללתי ולא עשיתי בעיות!!! חונכתי לבד מגיל 14 והתקיימתי בכוחות עצמי, שהם אילו שהיו צריכים להכנס לחיי ולא להוציא אותי מהם!!! והנה עכשיו, מוצא עצמי מתחנן לקצת יחס אחרון מהם קצת חיבוקים קצת נשיקות קצת קצת לא הרבה. אומרים שאהבה של אימא/ אבא לבן לעולם לא תכבה. אצלי כניראה היא לא דלקה אף פעם!!! אפילו יגאל עמיר {ימח שמו} שרצח בדם קר זוכה לביקורים של הוריו ולהאבה שלהם! כוחי אוזל, אך אמשיך להלחם על הוריי כי הם הוריי ואין לי אף אחד חוץ מהם פשוט הזמן רץ ולפי איך שזה ניראה שלהם יגמר לפניי.
 
‏...

מן הסתם זה מאוד קשה, אז קודם כל שיהיה בהצלחה בקשר עם ההורים ושהכל יצליח להסתדר איתם על הצד הטוב ביותר. בסיפורים זה מסתיים במריבה ואז אהבה סמוך לפטירת אחד מההורים, ואז שוב האהבה מתחדשת ומתנצלים על העבר, השאלה איך זה ניגמר באמת במציאות דברים שכאלה... אז שוב, שיהיה המון בהצלחה, אל תתיאש!
 

schlomitsmile

Member
מנהל
../images/Emo201.gif "מה הם דפוקים?" אתה שואל. נדמה לי שאני שומעת תערובת של כעס וכאב בדבריך. ואפשר בהחלט להבין מאין באים הרגשות האלה. באמת לא קל, מה שאתה מספר. אבל אולי התשובה לשאלתך היא כן. אני לא מכירה אותם, אז תגיד אתה- ידוע לך מה עבר עליהם בילדותם? בנערותם? איך יחסיהם עם הוריהם? האם הם קיבלו חום וטיפוח? האם גדלו עם מודל בריא של הורות? יתכן, ששנותיהם הצעירות הותירו אותם פגועים עד כדי כך, שכישורי ההורות שלהם נפגמו מאד. אם כך הוא, אולי תצליח ללמוד להרגיש חמלה כלפיהם. זה הרבה יותר בריא בשבילך מאשר הכעס והמרירות. ואז, תוכל לעבוד על עצמך, כדי שהשרשרת הכואבת הזאת, לא תמשיך לדור הבא. ועוד שאלה לי, אם מותר- מה כוונתך "אין לי אף אחד חוץ מהם"? אין אף אדם קרוב לך? מדוע? חזק ואמץ../images/Emo140.gif שלומית
 
למעלה