ככלל, ככל שטוקבקיסטים מתקיפים יותר את ליבני,

  • פותח הנושא shy-1
  • פורסם בתאריך

shy-1

New member
ככלל, ככל שטוקבקיסטים מתקיפים יותר את ליבני,

סימן שביבי על הפנים, ולא נשאר להם/ן אלא רק זאת. מכל מקום, בסיכום שאני שמעתי ב 3 ערוצים שונים מכמה פרשנים, עולה כי הדבר הטוב ביותר בכנסת עד כה ... זו האופוזיציה ! כך שאתם יכולים לתת להם לברבר. נ.ב. מי שלא ראה אתמול את התכנית "שבוע סוף", שירוץ לקנות את ה DVD, ביבי ושטייניץ כפי שהם נראים באמת !
 
סבר פלוצקר חושב אחרת

אתה לא מציין שמות אלא סתם אומר דברים שאתה חושב שאם תגיד זה יהפוך לנכון הנה מה שסבר פלוצקר אומר וידוע ששמאלני הוא.. "לנתניהו יש ממשלה כושלת עם הרבה מזל ועם ביצועים מפתיעים לטובה היא כמו כיתה רעשנית נטולת משמעת אבל עם ציונים טובים" סבר מוסיף ואומר ואני מצטט ולא ממציא כמוך " ארבעה חודשים 120 ימים חלפו מהשבעתה של הממשלת נתניהו ממשלה כושלת עם ביצועים טובים והרבה מזל הסתכלו על הבורסה מאז נתגבשה הממשלה עלו מדדי המניות ב-45 אחוז גם בורסות אחרות בעולם עלו ,אבל אצלנו קצב הזינוק כפול. אם זו לא הצבעת אמון של המשקיעים והחוסכים, הצבעת אמון מהי? "ולמרות הכל הכיתה המעופפת הזו משיגה במבחנים הקריטים ציונים טובים מאוד" נתניהו ושר האוצר שלו העבירו בכנסת חוק תקציב ל17 חודשים המצליח בדרך פלא לאזן בין צורכי המשק לצורכי החברה .. חוק ההסדרים הנלווה לתקציב רוסן ועוקר מרוב סעיפי " רפורמה" לטובת הקונצנזוס ההסכמה הכללית" "לכלכלת ישראל עשויה להיות עדנה ופריחה עם הפרדוקס של ממשלה כושלת שביצועיה טובים ושהמזל מאיר לה פנים" אז אין מה לעשות הפנטזיות של שי ידידנו על מחמאות לאופזיציה כושלת נרמסים אפילו על ידי עיתונאי שמאלני ולכן כמה שהממשלה כושלת יש לה מזל שיש אופיזיציה שהיא יותר כושלת... אז אם תרצה עוד ציטטות רק תגיד......חחחחח
 

yigal1602

New member
אם זו הנחמה של ליבני..

הרי זו נבלה וזה טריפה. לא ביבי ולא ליבני יכולים להנהיג את ישראל להשיגים. אם ליבני רוצה להיראות כיכולה להיות אלטרנטיבה, אני מציע לה להפסיק את הנאומים הדוחים והרדודים תוך שימוש בשפת רחוב, ולהתחיל להציע אלטרנטיבות אמיתיות לשלטון. מציע לך להיכנס לאתר הארץ היום ולקרוא את עקרונות הפת"ח , אכן פרטנרים אמיתים לשלום.
 
למעלה