כל הזמן אני עם בעלי במילחמות כשהוא לא מתקן

זורחת1

New member
כל הזמן אני עם בעלי במילחמות כשהוא לא מתקן

האמת אין לי הרבה סבלנות לתיקונים שצריך ומיתאסף לעשות בבית. ברגע שהוא לא מתקן .ישר אני אומרת מה דעתך כמה אפשר לסחוב. אנח אומרת לא דוגמא אתה לא תתקן אוקה אני אומרת באויר אני יזמין טכנאי ובעלי לא מסוגל לשמוע ממני שאני יזמין טכנאי. כמה אני אומרת אני יזמין ויזמין ושום דבר סתם מקבלת עצבים שלא מתקן.ויוצא שהוא כועס ומאוד מעצבן אותי אחרי כל העצבים שלו. תמיד בא אליי ומנסה להשלים איתי או להיות איתי במיטה ואני ליפעמים מקבלת אפילו שאני לא מעדיפה לתת לא . אבל לפחות מה שאפשר .האים אני מתנהגת גועל נפש לדעתך? נימאס לי שהנשמה תצא עד שהוא יסדר דברים בבית אז עם כל העיפות שלי כשאני כועסת אין לא מכינה לא אוכל . ולא דואגת לא ולא אכפת לי .היום שהוא כועס כבר לא מתרגשת פעם כמו טטלה היתי שומעת .היום אחרי שנים על גבי שנים אני עושה מה אני חושבת לעצמי . האמת כל החיים שלי גדלתי על שלילי ורק לא טוב .
 
במקום לאיים

בלהזמין טכנאי, פשוט תזמיני. תגידי לו בלי עצבים אלא באופן ענייני ואמפתי שאת רואה שבאמת קשה לו או שלא בא לו לעשות את התיקונים הללו. שעשית רשימה, ושביום חמישי הבא את מזמינה טכנאי כי באמת כבר הגיע הזמן, וכי באמת תיקונים מזורגגים לא שווים את הריבים ביניכם - ושאת מקבלת את זה שהוא לא חייב לתקן בבית. תגידי לו שאת אוהבת אותו ושיש לו פטור מתיקונים - וגם תגידי שחבל שרבתם עד עכשיו. אם עד יום חמישי הוא לא יתחיל לתקן אני צנצנת.
 

זורחת1

New member
אני רוצה להגיד לך אתמואל היתוכחתי איתו

אז בעלי אומר לי אוקה תכיני ארוחת בוקר. ואני עמדתי על המילה שלי .שלא מוכנה עד שיתקן. שום דבר לא יצאנו ויקוחים .אחר כך בא ואמר לי אני היום בערב יתקין לך את הוילונות ובאמת ככה היה אחרי שזמן סחבתי .הוא פשוט לא מסוגל לשלם שהוא יכול לתקן.אין לא מסוגל אני אומרת לא הרסתה לי את הבריאות דיי לא מוכנה ככה יותר .עכשיו מתי יסדר מכונת כביסה אלוהים יודע. אומנם אני יכולה לכבס והצינור של המים יהיה בכיור מיטבח אבל זה לא בריא .אז בעלי אומר לי לבנתיים לבנתיים כי זה להוציא הרבה הרבה דברים מאחורי התריסים ואין לי מקום.ולא נוח שם לגשת.
 
ממחר

תתחילי לחסוך כסף לטכנאי מכונות כביסה. כשיהיו לך 200 שקל, תזמיני מישהו בלי לשאול את בעלך. ככה עושים. במקום לריב ולהתנות בישולים בתליית ווילונות, דאגי שהתברים יתבצעו. מה שהורס לך את הבריאות זה שאת מנסה לשנות אותו על ידי זה שאת מלמדת אותו לקח, ולא מבינה שהלקחים שלך לא מזיזים לו ולא משנים את זה שהוא מתקמץ על כסף לטכנאים ומתעצל לעשות בעצמו. אם תקבלי את זה שהוא לא אוהב לשלם לטכנאים ומתעצל לעשות לבד, תתחילי לקחת אחריות על הדברים בעצמך. הזמיני טכנאי לבד. אם אין לך כסף לטכנאי, חסכי שיהיה לך. ובלי שום קשר - אם את לא אוהבת את מי שהתחתנת איתו, תעשי חושבים איך את רוצה להמשיך לחיות את חייך ברצינות, ולא דרך ריבים על תיקונים.
 

זורחת1

New member
היתי אוהבת היה לי טוב מעל ומעבר

היום קשה לי מאוד מאוד .אבל באמת אני צריכה להזיז את עצמי . נראה גם אני כבדה .כי הוא כן מסוגל לתקן אבל אחרי הרבה בלבולי מוח . אין לי ביטחון לא יודעת למה .אין לי אומץ לא יודעת מה סוגר אותי .
 

שריד

New member
נקודת מוצא

תראי זה לא שאת לא יודעת ו/או רוצה ו/או מאמינה ביכולתו ובכוונותיו הכנות לתקן. פשוט מסיבות שונות התיקון שלו לא יוצא בקצב שאת צריכה לניהול היום יומי של הבית. גם אין סיבה שבעולם שתריבו על כך. יש דברים משמעותיים יותר לריב עליהם מדוע לבזבז ? כך שאם את יודעת שהוא לא פנוי ועסוק כרגע זה הוגן לחלוטין לקבל את הצעתה של יעל ולחסוך לו את הטרחה ולך את הכעסים. תסבירי לו שאת פשוט מבינה שהוא כרגע לא יכול ולכן באופן חד פעמי את מזמינה איש מקצוע. בפעם הבאה (שאת מקווה שלא תהיה) תשמחי שהוא יעשה זאת כיוון שהוא בהחלט מסוגל ואת סומכת עליו שהוא יעשה כמובן את העבודה על הצד הטוב ביותר. מה את אומרת ?
 

זורחת1

New member
כן אתה צודק .אבל בעלי לא בעד להזמין איש בתשלו

הוא מתקן אבל עד שהוא מתקן בשבילי איםן לי סבלנות. איך אני יכולה לשכנע את עצמי לא לפחד ולהזמין איש מיקצוע או אישה . גם הוא קנאי בעלי .וגם מפחד שאני יזמין אנשים שאני לא מכירה . בעלי מאודמאוד עצבני אנכנו עוברים תקופה קשה .
 

שריד

New member
תקופה קשה

תראי , אם התקופה קשה אז כדאי לשקול את צעדייך כמובן. אבל אם את מכירה אותו כקנאי ועצבני מאז ומתמיד התיקון הוא רק סמפתום. כלומר הנושא העיקרי הוא היחסים בינכם ככלל והוא עולה בכל פעם סביב נושא אחר. כאן כבר הייתי ממליץ לך לפנות ליעוץ בנושא זוגי משפחתי. פתרון ארוע כזה או אחר יקל עלייך אבל לא ישנה משמעותית את איכות חייך וחיי הזוגיות שלך. שריד
 
למעלה