כמה הודעות נמחקו בטעות:

גיל.

New member
כמה הודעות נמחקו בטעות:

לא ברורה לי הסיבה למחיקת ההודעות, אבל בשרשור להודעה זו, אשחזר את כל ההודעות המחוקות בצירוף שם הכותב, ותאריך ושעת השליחה.
 

גיל.

New member
היפיפיה הנרדמת:

15/5/2001 14:33. Here we go again... גיל ברכות על הצלחת המעבר לכאן,מקווה שכאן יהיה טוב יותר ונחמד יותר. הנה אתה רואה המשכתי איתך גם לכאן ומקווה שאתה שמח בכך גם... בדיוק רשמתי מה הסיכוי שנעבור לכאן. מה יהיה עם כל ההיסטוריה של הפורום? הכל נמחק? כל מה שרשמתי אבוד? האמת אני קצת כועסת עליך,בשם הוותיקים והנאמנים, שלא שיתפת אותנו במעבר והתכנון למעבר,יש סיבה מיוחדת? היינו רק עוזרים לך ואתה יודע זאת,אבל לא משנה הכל מתגמד לעומת הפורום הטוב הזה והחשוב לפחות לי ויודעת שגם לך. אז המשך נחמד וטוב. ממני בידידות היפיפיה.ואת שמי אתה כבר יודע...
 

גיל.

New member
תגובתי ליפיפיה:

15/05/2001 17:12 יקירתי! אין על מה לכעוס!!! ברגע שבו נודע לי על המעבר הצפוי, עוד לפני שסגרנו את הפרטים הראשונים, כבר כתבתי את ההודעה השמחה בבית הזמני... מודה, קפצתי לפני העגלה... אבל הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר! הנה אנחנו! חזרנו! אני מצטער שכל ההודעות וההיסטוריה נעלמו... אני מקווה שנוכל לעשות משהו בעניין, אבל גם אם לא, עכשיו הזמן ליצור היסטוריה מחדש! מקום חדש! העבר מאחורינו! בואו נסתכל קדימה! יאללה! ממשיכים! תודה שבאת איתי לכאן! תודיעי לי במייל כשתקבלי את החבילה בדואר... והמבינה תבין...
 

גיל.

New member
הודעתו של איתן:

15/05/2001 15:59 לגיל מאיתן סיפור הפורום שלך ושלי – משפחות מתאבדים ידוע . מעשה נבלה זה ביטוי עדיין לדרך של סגירת הפורומים. מהיום למחר אך זה כבר עבר והיסטוריה . שמח על פתיחת הפורום שלך בתפוז ומקווה שתצליח . כתוב במייל פרטים על אפשרות פתיחת הפורום שלנו בתפוז. איתן גולדברג.
 

גיל.

New member
זהו, אלה ההודעות המחוקות.

אני מתנצל בפני היפיפיה, בפני איתן, ובפני עצמי... אני חושב שהמחיקה נבעה מכך שהנהלת הקהילות מחקה (לבקשתי) כמה הודעות שהופיעו בפורום כשרידים של פורום קודם שהיה על אותה הכתובת בה אנו יושבים היום. כנראה נמחקו יותר מדי הודעות... מצטער!!! גיל.
 
למעלה