כמה סרטי SVCD על CD אחד?

capsl0ck

New member
כמה סרטי SVCD על CD אחד?

אפשרי, קודם כל? ואם כן, יש איזה דרך לראות בDVD איזה קבצים יש על הדיסק (כדי לבחור) מבלי להתסכך יותר מדי עם תפריטים למניהם? תודה!
 

capsl0ck

New member
ועוד שאלה (2 בעצם...):

כמה גדול הוא ההבדל בין VCD לSVCD (מבחינת האיכות), וכמה דקות של VCD אפשר להכניס על CD אחד?
 

Tripon1

New member
VCD נמדד לפי דקות

אז אם יש לך דיסק של 80 דקות זה אורך הסרט שאתה יכול להכניס בדיסק. בדיסק אחד ניתן להכניס מספר קבצים של VCD עד 80 דקות שזה גודל הדיסק.
 

capsl0ck

New member
סבבה, תודה...

בSVCD נכנסים רק 60 דקות, נכון? והאם יש הבדלים גדולים באיכויות בין שני הפורמטים?
 

Sefy

New member
SVCD סטנדרטי מכניס בין 35 ל 45 דקות

על דיסק אחד. כאשר משתמשים באופציית VBR (שלא תואמת כל מכשיר DVD!) אז אפשר להכניס גם 60 דקות ויש כאלו שמכניסים אפילו טיפה יותר, אבל כמובן שזה בא על חשבון האיכות. לגבי הבדלים גדולים באיכות בין VCD ל SVCD באופן טכני SVCD הרבה יותר איכותי. באופן השוואה בשטח, אני אישית לא ראיתי יתרון ל SVCD אבל זו רק דעתי בעניין. יש המון שלא יסכימו איתי.
 

gai100

New member
הגזמת אחי!

סרט פורמט SVCD ממוצע הוא בערך 2 גיג'ה שזה אומר בערך לפחות 3 CD
 

capsl0ck

New member
ואני יחזור לשאלה המקורית...

נגיד שאני שם כמה סרטי SVCD או VCD על CD או DVD אחד, המכשיר DVD יראה לי איזה סרטים יש על הדיסק? אני לא מצפה לאיזה תפריט כמו בDVD מקורי אלא רק שמות הקבצים.
 

Ncoder

New member
אתה תוכל להכניס מס' VCD ל-DVD ...

אתה לא תראה רשימה של סרטים ממנו אתה צריך לבחור, פשוט תיאלץ מראש לעשות תפריט פשוט (תמונה לכל סרט), כשתעלה את הדיסק ב-DVD אתה תצתרך לבחור בתמונה המתאימה לסרט הרצוי. אם אתה חושב על הכנסת SVCD ל-DVD אז חבל על הזמן גם ככה שניהם מבוססים MPEG 2, פשוט תעשה כמו שרשמתי בפיסקה לעיל רק תצרוב בהתאמה ל-DVD .
 
למעלה