כמה עולה מכשיר בORANGE בלי SIM?

reshef

New member
אני אישית שאלתי אותם את זה והם אמרו

פשוט שה- SIM חינם וזה המחיר...
 

geostant

New member
הטעיית הציבור...

לחברה שאני עובד בה הם מוכרים כרטיסי SIM בלי מכשיר !!! (קו בלבד). (לא אורנג´ אלה יורוקום - הם אלה שמוכרים כרטיסי SIM).
 

LordNor

New member
תשובה.

כרטיס סים עולה 200 שקל באורנג. תעשה חישוב פשוט. אתה רוצה מכשיר מסויים תחסיר מאתיים שקל ותקבל מחיר של המכשיר בלי סים. (אך אורנג עלולה לאלץ אותך לקנות סים חדש ולהגיד לך שגם עם סים או בלי זה אותו מחיר. וזה ההטעייה הכי גדולה כלפי הציבור.)
 

oleg_kh

New member
טעות

מחיר מכשיר עם או בלי סים באורנג´ הוא זהה לחלוטין. אם אתה רוצה סים לבד בקו טו גו אז אתה צריך להביא להם מכשיר שלא רשום בחברה (מיובא מחו"ל או מכשיר שקנית מיורוקום בלי כרטיס) ואז תקבל קו (כרטיס ב-200 ש"ח)
 

geostant

New member
כנראה שלחברה שלנו יש הסדר כלשהו...

אנו קונים רק SIM SIM מקסים
ובמחיר של עשרות שקלים לא מאות.
 

oleg_kh

New member
התכוונתי לדבריו של lordnor

כי זה לא נכון שמכשיר בלי קו עולה ב-200 ש"ח פחות. חברות זה משהו אחר. אני עובד בחברה שמקבלת טלפונים+קוים ללא הגבלה ובחינם רק בגלל שהעובדים חורשים על השיחות.
 

geostant

New member
מה אתה יכול לקבל חינם את סדרת....

9XXX ? באיזה חברה אתה עובד בדרך אגב <?>
 

oleg_kh

New member
אני לא בוחר את המכשיר שאני מקבל

כרגע יש לי t28, אבל אם אבקש יפה אולי יש סיכוי לקבל משהו יותר טוב. אבל אלה מכשירים מסויימים שנמכרים בארץ וגם תלוי בדרגה שלך בחברה. הרי אני לא אקבל את אותו המכשיר שיש למנכ"ל. (למרות שככה זה בפלאפון.. לפקידה בכניסה יש את אותו המכשיר שיש למנכ"ל) נ.ב. לא יכול להגיד איפה אני עובד.
 

מ ס ט י ק

New member
עוד טעות...

טלפון ללא קו עולה יותר מאשר טלפון עם קו. כאשר אתה קונה טלפון לאל קו אתה משלם מחיר מחירון, ואילו טלפון עם קו בד"כ יוצא יותר זול.
 

oleg_kh

New member
לא נכון

לראיה, מכשיר בקו to go מדגם סמסונג 514 עם קו חדש עולה 1116 ש"ח. מכשיר "ברזל" ללא כרטיס סים עולה בדיוק אותו הדבר.
 

oleg_kh

New member
מדברים פה על אורנג´ למקרה..

שלא שמת לב. נכון שבפלאפון זה יותר זול עם קו. אבל כאן מדברים על אורנג´. שים לב לפרטים לפני שאתה מגיב.
 

מ ס ט י ק

New member
שמתי לב.... (אני בת!!!)

נציג של אורנג (משווק) אמר לי שמכשיר עם קו יותר זול ממכשיר בלי קו
 

m e i r

New member
מסטיק צודקת

בעיקרון רכישת מכשיר עם סים עדיפה. למה? חלק מהמכשירים נמכרו בעבר בזול יותר ברכישה עם קו מרשר מול רכישה בלי קו. היום בדרך כלל זה אותו מחיר אבל כשקונים בלי קו אפשר לפרוס רק ל3 תשלומים בלי ק\ריבית והצמדה בעוד שברכישה עם קו ניתן לרכוש בעד 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה. מה ההיגיון שברכישה עם קו ההצעה יותר אטרקטיבית? כי orange מעוניינת למכור זמן אוויר, ומכשירים זה רק אמצעי דרכו רוכשים זמן אויר. לכן אן תקנה מכשיר עם קו ההצעה תהיה טובה יותר וגם לא תצטרך לשלם 199 ש"ח עבור "השאלת סים". (עבור קו)
 

oleg_kh

New member
אבל מה שאני אומר זה

שהמחיר הסופי עדיין נשאר אותו הדבר. בדיוק אותו הדבר. גם אם יפרסו את זה ל-1000000 תשלומים עדיין זה מחיר מחירון. זה הדבר היחידי שאני מנסה להוכיח, לא משהו אחר. אז תפסיקו כבר לבלבל את המוח. אני לא מבין למה אנשים לא קוראים\חושבים על הודעות לפני התגובה...
 

m e i r

New member
אבל מה שאני אומר

זה שבעבר כן נמכרו מכשירים עם קו במחיר יותר זול מאשר בלי קו, כמו ש3210 נמכר עם קו ב716.4 ש"ח ובלי קו ב864 ש"ח, אז כן יש הבדל. ובקשר לפריסה, צר לי אבל אני לא יכול לשלם כ"כ הרבה בתשלום אחד או אפילו שלושה אז פריסה כן עוזרת לי.
 

מ ס ט י ק

New member
מסכימה עם מאיר

אני לא יודעת מה לגבי ההווה, אבל בעבר מחיר עם קו היה זול יותר ממכשיר ללא קו, דוגמאת ה- 3210 ולגבי התשלומים, העובדה שניתן לפרוס לתשלומים בד"כ מקלה על הלקוח לכן הרבה חברות מתחילות עכשיו עם מבצעים המאפשרים פריסה למספר רב של תשלומים, נכון שיש עמלה על התשלומים אך עדיין זה מקל וגורם ללקוח לבחרו דווקא בחברה שפורסת לתשלומים ולא בחברה שלא פורסת לתשלומים.
 

m e i r

New member
תודה מסטיק../images/Emo39.gif

אני חושב שזו פעם ראשונה שמישהו (או מישהי) מסכים עם דבריי, או לפחות לא מתנפל עלי ומאשים אותי בהאשמות כאלה ואחרות
 
למעלה