כמה עולם האמונות הטפלות הוא נכון ?

כמה עולם האמונות הטפלות הוא נכון ?

האם יש אמת בסיפורים מסביב ? האם באמת חתול שחור יוצר מזל רע ? מעבר מתחת לסולם מה מסמל ? עברת על רגלו של ילד זה אומר שהוא לא יגבה ? זרקת גזיר ציפורן על הרצפ הודרכה עליו אישה הרה האם היא תפיל ? מאיפה בעצם באים שלל האמונות הטפלות הללו ? עד כמה הן נכונות בעצם לחיינו כיום ? במשך דורי דורות אנחנו הולכים ומפתחים אמונות ישנות של הסבתות שאומרות ככה וככה ויש מי שמאמין ויש מי שלא. כמה אמונות טפלות יש בעולם הזה ? כמה תרבויות חולקות את אותה האמונה בדיוק ? האם באפריקה אמונה טפלה יכולה להיות זהה לאמונה טפלה באירופה ? או ארה"ב ואסיה !? מי יכול לענות...?
 
נכון! צודק.. גם אם תאמין

שתמונה X של מפורסם תעזור לך לעבור חולי קשה, כך יהיה - אבל לא בגלל התמונה אבלה בגלל האמונה, התמונה היא רק הכלי לרוח האמונה
 

ross3

New member
תשובות

1. כן 2.מסמל שאתה יותר נמוך מהסולם 3.אם עברת על ידו שלילד בטח אמא שלו תפתח לך תיק במשטרה. 4.בטח תפיל כמו פיל לגבי יתר השאלות תרכז אותן ואניינסה לעזור לך.
 
ברבארי...

אני מפחד לענות לך על כל זה שלא תהיה עליי עין הרע. טפו טפו טפו בן פורת יוסף בן פורת עלי עין פלפל מלח שום 123 אני אחשורוש!
נ.ב: כשאני רואה חתול שחור אני יורק שלוש פעמים לפני, שלוש אחרי, ושלוש עליה...
 

אלון 58

New member
וכשרואים אצלך את זוהר עורקבי../images/Emo3.gif...,

בא לי להקיא מכל מעריצי "אלילי-תרבות" מסוממים
.
 
מה לעשות...

כשאני רוצה אשכנזי ליצן כמוך שחושב את עצמו יותר מדי "חכם" מגובה בכוסית חסרת חיים אחת מהאמצע אני מבין בעצם לאן הגעתי ומי הפרמיטיבי פה באמת. אתה סטגיונר שלא מבין דבר מהחיים שלו ומצא לנכון לעיון אנשים שאוהבים לשמוע דברים קצת יותר אחרים ממה שרגיל אתה. למה שלא תעשה טובה ואל תנסה להגיב שוב תסתום ת'פה יפה קח אתך את המוקיונית ותעלמו שניכם מטווח העין הקצר..
 

אלון 58

New member
אין שום בעיה,נעלם מכאן...,

והאמונות הטפשיות תשארנה,כשליצורים כמוכם אין שום הערכה לבעל-חיים,ולא משנה מה צבעו,שחלק גדול מהם יש להם נשמות טובות יותר מאשר טפוסים כמוך,ויש לך ושכמותך הרבה מה ללמוד מהם.יש הרבה בעלי-חיים,כולל חתולים שחורים,שהם ידידים טובים מהרבה מאנשים כמוך,שחושבים עצמם "מאמינים",ומאמינים במה?אפילו אלהים יקבל חלחלה מיצורים כמוך.
 
בוא תבין משהו...

אתה יודע מה אני אוהב אצל אנשים קופים כמוך במיוחד? זה שהם רואים ב"פרמיטיבים" כמוני מטרה קלה להתנשאות עליה. אז בוא אני אסביר לך משהו חכם בלילה אלוקים עוד לא ברא יצור כמוך שיגיב לאחד כמוני בצורה לא יפה אתה מבין את זה? ואם לא הפורום הזה של בארי אליו נכנסתי רק כדי לאנר שלום ואתה הרסת עם הפלצף המכוער שלך הייתי משפיל אותך פה דק דק את המכנסיים הייתי מוריד לך מצביע וצוחק מול כולם. אבל התמזל מזלך בנסיבות הקיימות ואני ממשיך הלאה. אז ברשותך: טפו! טפו ! טפו...! הנה ספיישל במיוחד בשבילך ובשביל האוהבת חתולים ההיא. עכשיו לך תטבע באיזו שלולית אתה מביא מזל רע..
 

אלון 58

New member
מה יש לך נגד קופים?

ואיזו "נשמה" תדבר עם אחד כמוך?אתה כנראה
-החצר כאן,ויצורים כמוך ששונאים בגלל "אמונות" בעלי-חיים,זה מראה על שנאה-עצמית וכלפי "כל מה שזז",אתה יכול להכחיש כמה שאתה רוצה,אבל זה לא יעזור,ככה אתה ושכמותך נראים ונשמעים
 

TAINTED SAINT

New member
אחי,לא חבל על העצבים?

למה לך להתעצבן-אתה סתם משמח את זה שהתגרה בך.... במקום זה תעשה משהוא מועיל,סתם תחסוך לעצמך בריאות,תלמד להתעלם,זה לא קל אבל עם קצת מאמץ זה מצליח-בקצב הנוכחי אתה סתם תחטוף התקף לב-שווה לך בגלל מישהו שאתה לא מכיר,וגם אין לך עיניין להכיר? קח את החיים בקלות-בכל מקרה לא תצא מהם חי... ולגבי אוהבי חתולים-מצטער-אבל גם אני נמנה עליהם-נסה פעם אחד בחמין לשבת ותבין .... רק בשורות טובות,לא בין 2 ל 4 אם אפשר.
 
אוי ואבוי הצטרפה חתולה נוספת../images/Emo6.gif

לאיזה כיוון תירקו עכשיו? אדם באמונתו יחייה..אבל יש מקום לשיקול דעת,ופה אתה טועה אדון "נאור"... פס מהעולם המנהג הבזוי של יריקה למראה חתול שחור ובכלל עניין האמונות הטפלות...-תגיעו לעידן החדש,אתם עדיין שרויים בחשיכה.
 

Avner18

New member
יתה לי חתולה שחורה...

במשך 15 שנים בבית ולכולם היה סבבה ובמיוחד לחתולה... לכן גם היא חייתה 15 שנה... עד שנפטרה בשיבה טובה. החתולה הזו היתה נשמה טובה, הילדה שלנו כשהיתה כבת שנתיים הרימה אותה לפעמים מהזנב והחתולה לא עשתה לה כלום!!! יש אולי שיאמרו: חתולה פראיירית... אבל במפגשים בין חתולים היא כלל לא היתה כזו... למי בדיוק היה פה מזל רע עד היום עוד לא הבנתי בדיוק...
 
חתול שחור לכל היותר מביא רק

חתלתולים. לחתול השחור שלנו קראנו מזל טוב. הוא היה חתול מקסים ומדהים וחכם, כשעברנו לבית סמוך הוא החליט לחזור לבית הקודם ולא הצלחנו להשיב אותו אלינו. עד היום אנחנו נזכרים בו בגעגועים. הוא היה חתול מאד דעתן, ויש לי הרגשה שאם אפליג בסיפורים עליו, בסופו של דבר אתייג את החתולים הלא שחורים, אז באמת שסטיגמות (אם מותר להשתמש בהכללות ובסטיגמות) הן רדודות
 

shira amsalem

New member
לפי מה שאני יודעת

בס"ד. <וזה לא הרבה> אישה הרה שדורכת על ציפורן, רוב הסיכויים שתפיל <מתוך הקבלה. אבל שוב,אני לא סגורה על זה>. כי זה חלק טמא שצריך להשטף בשירותים או להזרק לפח..
 
למעלה