כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

אנטוליו

New member
השחורים סבלו בגלל תאוות הצע של האדם הלבן.

אגב, ידוע לך במחילת כבודך ובלי להיות מואשם בפעם המי יודע כמה באנטישמיות שהרבה סוחרי עבדים היו יהודים?
 
אתה לא עונה על השאלה, אם לכל דבר יש סיבה

מה השחורים עשו שהגיע להם כזה יחס. את ההסתה האנטישמית שלך כבר מכירים, אני שואל לגבי השחורים, מה הם עשו? הרי הם בודאי עשו משהו, לא? לכל דבר הרי יש "סיבה" הגיונית...
 

אנטוליו

New member
בתור יהודי אני אשיב לך בשאלה לשאלתך:

מה עשו בע"ח שבנ"א מתעללים בהם ושוחטים אותם במיליונים כל יום? כך בנוי העולם - חזק יותר אוכל או מנצל את החלש יותר. השחורים כנראה היו חלשים יותר אז
 
פתאום שנוח לך אתה יהודי...בקיצור, אין לך

תשובה, זה סותר לך את כל התיאוריה שמאחורי כל דבר יש סיבה הגיונית או שרק מאחורי אנטישמיות יש סיבה הגיונית, זאת לפחות הדר בה האנטישמים החדשים מסבירים את עצמם, הרי הם לא ילכו לכיוון הדתי, הם ימציאו טיעונים "אינטליגנטים", שהם לחלוטין מטומטמים ושקופים ולא מבדילים אותם מאלה שפשוט אמרו "אתם רצחתם את ישו!", לפחות אלה כנים ולא מחפשים למרוח ולשכנע "לוגית", הם אומרים באמת את מה שהם חושבים, בלי תחפושת.
 

אושרי 7

New member
תגיד, אתה מפגר?

לפני שניה טענת שלכל דבר יש סיבה וכי לא יכול להיות ששונאים את היהודים סתם, אבל לפני ההסבר שלך למה לא לחשוב שהיהודים היו פשוט חלשים בדומה לשחורים, למה כאן אתה מניח את האשמה על היהודים בזה ששונאים אותם, ולשחורים אין כל חלק בזה ששונאים אותם? אתה שואל "איך זה יכול להיות ששונאים יהודים, בטח הם מתנהגים באופן שמושך אליהם שנאה", אבל כשמדובר על שנאה לשחורים אז פתאום "כך בנוי העולם - חזק מנצל את החלש"?
 

אנטוליו

New member
אזוב את השחורים: מה אתה דואג להם?

תדאך לעמך שהיה שנוא אלפי שנים ולא ידע להסתדר עם שכניו עד הרגע הזה, כמו שאפשר לראות מהמצב בארץ.
 
מקרה קשה השחורים לא? אני יודע שאין לך תשובה

מה קשה לך להגיד: השחורים לא עשו כלום, הם לא אשמים ביחס אליהם, אין להם שום תרומה לגזענות כלפיהם, שנאו אותם רק כי היו בצבע אחר והיו להם מנהגים אחרים. ליהודים דרך אגב זה אותו הדבר, מהבחינה הזו זה אותו הדבר, ההבדלים קיימים רק באופן בו התבטאה השנאה ובאיך כל צד סבל.
 

אושרי 7

New member
הבנתי, "לעזוב את השחורים"...

או במילים אחרות הדוגמא הזו לא נוחה לך מפני שהיא סותרת את הלוגיקה שלך. זה לא קשור לדאגה לשחורים, אתה טענת שאם יש כ"כ הרבה שנאה כלפי היהודים אז היהודים בוודאי מושכים אליהם את השנאה הזאת באופן התנהגותם, אני הבאתי לך כדוגמא את השחורים שספגו גם הם הרבה שנאה, והנה הסכמת איתי שלא הם משכו את היחס הזה ולא הם האשמים, הם ספגו את זה פשוט מפני שהם היו שונים וחלשים. ובכן, ידידי, הטיעון שלך עף לפח הזבל של ההיסטוריה. כפי שהוכחתי הסיבה שבגללה היהודים סובלים מאנטישמיות אינה קשורה להתנשאות או להתבדלות, פשוט מפני שאנחנו שונים. כמו במקרה של השחורים. ואם אתה כ"כ אוהב ציטוטים: "היהודים הם המצפון של העולם - ומי לעזאזל רוצה לחיות עם המצפון שלו?"
 

אושרי 7

New member
תן תשובה לעניין לגבי השחורים,

או שתחסוך מאיתנו את ההיגיון העקום שלך, עד עכשיו קטלתי כל אחד מהטיעונים שלך (אני לא מתגאה בזה, זה משהו שגם ילד בן 5 יכול לעשות). אז דבר לעניין ואל תנטוש את הדיון ברגע שאין לך מה להגיד.
 

גידעון1

New member
ומה הסיבה שקבעו שאנו מכינים מצות בדם נוצרי?

האם גם לכך יש סיבה לדעתך? להזכירך על פי היהדות אסור לנו לאכול/לשתות דם וכמובן שאסור לנו לאכל בני אדם.
 

אנטוליו

New member
נו, זוהי שאלה פרובוקטיבית.

אני מסכים איתך שלפי היהדות אסור לנו לאכול/לשתות דם וכמובן שאסור לנו לאכל בני אדם, אך יש ביהדות כתות שונות ומשונות שעל קיומן כתב גם ההיסטוריון היהודי טואף.
 

respecta1

New member
כתב וחזר בו..

"לאחר פרסום הספר יצא טואף לאיטליה. באיטליה הוציא טואף לאור בתחילת 2008 מהדורה מחודשת של הספר, בה הוא חוזר בו מטענותיו וקובע שאין בסיס לטענה שיהודים הרגו נוצרים לצורך שימוש בדמם[1]"
 

גידעון1

New member
חבל שלא טרחו לציין על מה היה הבסיס של המחקר

שלו. הוא התבסס על יהודים שעברו עינויים קשים עד שהם נאלצו לומר כל מה שהנוצרים רצו
 

אנטוליו

New member
כל אחד היה חוזר בו אם, היו פותחים במסע הסתה

ושיסוי שמתאים יותר למשטרים טוטליטריים חשוכים. בנוסף, איימו גם לפטרו. החרטה שהוא הביע אחר כן מזכירה לי חרטה שהביעו נאשמים במשפטי ראווה של שנות ה-30 בברה"מ.
 
הפירסום הראשוני היה עלילת דם ועלילות דם אינם

מדע. מרצים שמפרסמים עלילות דם יש אכן לפטר.
 

אנטוליו

New member
נו טוב, לפחות אתה לא דורש הוצאה להורג,

כמו שהיה נהוג במשטרים טוטליטריים או בזמן האינקוויזיציה. הרי אפשר פשוט לזרוק בעל משפחה לרחוב ולתת לו פשוט למות מרעב. כמה אתה נאור ורחמן!
 
אתה האחרון בעולם שיכול ללמד מישהו על נאורות

אין מקום בישראל ובכלל בעולם לעלילות דם שכמוהן הכחשות שואה, וכן, אם זה היה תלוי בי, מכחישי שואה מזן ה"היסטוריונים החדשים" הייתי מוציא אותם להורג ובכלל דואג שאף אחד לא ישמע אותם. מה, מה קרה? יש בעיה עם ה"נאורות" שלי? ת'אמת, ממש לא אכפת לי...
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifאתה מתחחיל לאכזב אותי, יובלי.

לא ידעתי שאתה גם מתנגד לחופש ביטוי בצורה קיצונית שכזאת. אני אגיש לך עכשיו סרטון על שחיטה פולחנית שהתבצעה לאחרונה בירושלים. עם יד על הלב: הרי ברור שהברנשים הנאלחים האלה נהנים ממלאכתם השטנית. ואם הם נהנים כך משחיטת הכבש, מי ערב שלא ייהנו גם מהשחיטה ההיא...?
 
למעלה