כמה קישורים שאולי יכולים להיות

Eclipsed 0

New member
כמה קישורים שאולי יכולים להיות

מועילים... בגלל שזה פורום חדש ויש לי לא מעט קישורים שיכולים להוסיף... http://www.doctors.co.il/article/484/ מאמר - הפרעות שינה (מתוך "דוקטורס") http://doctors.co.il/magazine/article-view/28/ מאמר - הגיינת שינה ("דוקטורס") http://doctors.msn.co.il/magazine/article/77/ "אתר הנרקולפסיה העברי הראשון" http://my.magicpage.co.il/Gen/narcolepsy/ מאמר - מהם נדודי שינה? ("מקום") http://www.macom.org.il/insomnia.asp מאמר - הפרעות שינה ותסמונת דחק פוסט טראומטית ("מקום") http://www.macom.org.il/insomnia_and_ptsd.asp מאמר - מקצבי שינה וערות ("סנונית") http://www1.snunit.k12.il/heb_journals/mada/255252.html מאמר - מגיפת חוסר השינה ("הארץ") http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=179610&contrassID=2&subContrassID=11&sbSubContrassID=0 מאמר - הפרעות שינה (eMedicine") http://www.emedicine.com/med/topic3179.htm מאמר - הכתבה שתעזור לכם להרדם ("מעריב") http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/18102002/ART365156.html[
 
בהחלט תודה על עזרתך.

יש לציין שבמהלך הימים האחרונים היתה לי בעיה טכנית להיכנס לאדמין, דבר שגרם לי לא לשים את הקישורים של המרכזים שם, אבל את רוב הקישורים ראיתי בעבר. ממתי יש לך הפרעות בשינה? אם תוכל לספר? ומה גרם לך לקחת כדור?
 

Eclipsed 0

New member
זה נמשך בערך שנה-שנתיים.

שום דבר מיוחד לא גרם לי לנסות שימוש בתרופות.. במשך כמה חודשים הייתי נשארת ערה במשך 4-5 ימים ובלילה אחרי זה הצלחתי לישון בערך 5 שעות, אבל לשמחתי זה קצת "נחלש" למשך כמה זמן... כשזה חזר שוב, זה היה ה"קש האחרון".
 
הבנתי,

גם לי היתה תקופה קשה שלא ישנתי באמת כמה ימים, אבל אני לא הסתדרתי עם זה ושלחו אותי לבי"ח. אני אנמית בנוסף לבעיות השינה כך שזה גרם לי להתעלף.. אחר כך החלטתי להשתמש בכדורים טבעיים. בעצם, החליטו בשבילי, אמא שלי הביאה לי:) זה באמת עזר, למרות שזה יותר היה לטיפול בלחץ מאשר לשינה. סבתא שלי, למשל, שנים לא ישנה טוב ולפעמים בכלל לא וכיום היא לוקחת חצי כדור כל לילה וזה בהחלט עוזר לה.
 
מה איתי..

ובכן, בשנה שנתיים האחרונות הרבה דברים השתנו אצלי, חלק נבע מהתמודדות טובה יותר עם בעיות ועם קשיים שעברו עליי ועוברים. אני אף פעם לא אהבתי לישון. חלק מהסיבה היתה הסיוטים והקושי להירדם כל לילה מחדש, וכשהתחלתי להתמודד טוב יותר, אז גם הצלחתי לא להירדם בצהריים, ולישון טוב יותר בלילה. בהחלט קורה שאני עדיין נתקפת בחוסר יכולת להירדם ובחיפוש מה לעשות, כמו רצון למצוא את המילים ולכתוב, אך אני במצב הרבה יותר טוב מאשר אז כאשר זה קרה כל לילה ובאמת הרס לי את חיי היום יום. כרגע אני לא על כדורים, אלא מנסה למצוא את ההשראה בלילות כאלה. לא תמיד מצליח:) אבל חיים.. באופטימיות:)
 
הממ. לא ממש חיפשתי כי כבר ידעתי:)

סיבה בריאותית שהרחיקה אותי מהבית אשר גרמה לי להרגיש לעיתים לבד גרמה לי גם לפחד לגבי החשובים לי. בזמנו זו היתה סבתא שלי, אך גם לאחר שרוב הבעיה נפתרה המשכתי עם הנדודים כאשר מושא החלום השתנה לאחי, ובשנה האחרונה - החבר שלי. אבל, פעם, כשהייתי חולה, החלום היה על בסיס יומיומי, כך שנלחמתי בשינה ולא רק התקשתי להירדם כל יום ויום עכשיו זה בא לעיתים רחוקות. חלומות אחרים תופסים את שנתי ובחודש האחרון היו לי 3 סיוטים שלא קשורים למוות ולא קשורים לאדם מסוים. בצורה כזו, שזה לא יומיומי, זה רק גורם לי למחשבות יתר ונדודים ביום שאחרי, ומתמודדים וממשיכים הלאה- אם בכתיבה ואם פשוט מעבירים את התחושה בזרימה:) ומה שלומך את? (סתם שאלה שלא קשורה לסיוטים)
 
למעלה