כמה שאלות (שאלת בונוס לצפונים : ) )

avise22

New member
כמה שאלות (שאלת בונוס לצפונים : ) )

היי, 1. אני אגור השנה בגואטמלה. יש איפה לכבס?, אם כן- כמה עולה? יש בחדרים חבל תלייה מחוץ לחלון? 2. אני גרה בצפון ולפי המערכת מתחילה בימי ראשון ב- 10:00 את הלימודים (חדו"א, באסה). בכל אופן, רציתי לשאול את הצפוניים מבינכם- אני מדברת על אזור חיפה והקריות (אני מטבעון) אם אתם חוזרים בשבת או ראשון. אם יש פקקים בדרך לירושלים שמעכבים בצורה משמעותית. כמה זמן לוקח נגיד מתל אביב לירושלים ביום ראשון בבוקר באוטובוס? וכמה זמן באוטובוס מתחנה מרכזית לקמפוס גבעת רם? אני מניחה שאין מצב שאני עוד מספיקה לעבור במעונות לפני. ? תודה ושנה טובה לכולם!
 

hgkr17

New member
כמה תשובות

יש מכבסה במרכז המסחרי- לא יודעת כמה עולה, ויש גם חברה שעושה משלוחים של כביסה- גם במקרה הזה אני לא יודעת כמה עולה. אולי משהו יודע מה קורה עם המכרז להפעלת מכונות כביסה במעונות- היה איזהמשהו כזה... לגבי הנסיעות, מישהי מהכיתה שלי שגרה בחיפה הייתה מגיעה לחדו"א על הבוקר בימי ראשון מהבית. אין סיכוי לעבור במעונות- זה סיפור ארוך מאוד כי המעונות רחוקוים מתחנה מרכזית וגבעת רם קרובה ככה שזה סיבוב. אופציה שלא הייתה קיימת כשהיינו בשנה א' ואולי כדאי לבדוק אותה היא לנסוע ברכבת לתחנת מלחה שנמצאת קרוב למעונות, ומשם למעונות. השנה אמור להיות שאטל (אוטובוס חינם לסטודנטים ששלמו דמי רווחה) למעונות גואטמלה- אבל גם זה קצת ארוך, צריך לבדוק לוחות זמנים כדי לדעת כמה זה כדאי.
 
תשובות

לגבי כביסה - כאמור, יש מכבסה (לא אוטומטית) במרכז המסחרי. מכונות לצערנו אין. לגבי הנסיעות - תראי, להגיע באוטובוס מרכבת צפון בת"א לתחנה המרכזית בירושלים ביום א' בבוקר זה סיפור של שעה ורבע בערך, כולל הפקקים. בזמנו, כשעליתי על האוטובוס של 7 בבוקר בת"א, הספקתי לקפוץ ל"גואטמלה", לפרוק את החפצים שלי ולנסוע ללימודים בעין-כרם, והיה לי מספיק זמן לזה. לגבעת רם לוקח יותר זמן להגיע, ולעומת זאת המרחק מהתחנה המרכזית לשם הוא קטן מאוד - מדובר בפחות מ-10 דקות באוטובוס.
 

ענבל מ

New member
לגבי כביסה בגוואטמלה-

יש גם מכונות ומייבשי כביסה בתחתית בניין 11 (או 13? אני לא זוכרת...). אני מניחה שהם זולים יותר מאשר המכבסה במרכז המסחרי.
 

vilch

New member
המכונות בבניין 13

רשמית זהו בניין של עובדי הדסה ולא של סטודנטים, אבל אין אף אחד שמפקח על מי מכבס שם ומתי. יש שם 2 מכונות כביסה ו-2 מכונות ייבוש, 5 ש"ח לכביסה ו-5 ש"ח לייבוש (לא נראה לי שאפשר למצוא משהו יותר זול מזה).
 
למעלה