כמו תסכול, רק בלי ציפיות בבסיסו

אביגיל93

New member
כמו תסכול, רק בלי ציפיות בבסיסו

היי, אני אביגיל, בת 15 ממושב בצפון, ממשפחה חצי דתית (אמא דתייה, אבא חילוני, כל הילדים מתחנכים בחינוך ממלכתי דתי, אח הומוסקסואל שחזר בשאלה, ואחות איפושהו על קו התפר). אני פעילה בבני עקיבא. שנה אחת מעליי פעיל גם קסם, בן 16, שגר לא רחוק ממני. קסם נכנס לחיים שלי קצת לפני פורים, כשהקבוצת גיל שלי הרימה הצגה והוא התנדב לשחק תפקיד שלא נותר לנו שחקן עבורו. החזרות נמשכו שבועיים, שבהם נפגשנו כולנו כל יום עד השעות הקטנות של הלילה. לילה אחד הלכנו שנינו לכיוון הבתים שלנו, ודיברנו קצת, זה הפך למנהג כל לילה, ואחרי חודש בערך זה כבר הגיע לרמה שישבנו שנינו בגן משחקים ב3 בלילה וסיפרתי לו הכל. על האנורקסיה והפרעות האכילה שעברתי שנה קודם, על משבר האמונה, על האח, על המשפחה, על הדיכאון שהיה לי. אני דיברתי והוא פשוט הקשיב. ישב מולי עם העיניים הכל כך מלטפות שלו ופשוט הקשיב. זו הייתה הפעם הראשונה שדיברתי על כל זה עם מישהו. הרגשתי כל כך בטוחה אחר כך. אהבה או הדלקות לא הייתה שם. בכלל לא. זה היה נטו פריקה. כמה חודשים עברו מאז, ואנחנו עדיין נפגשים פעמיים בשבוע במסגרת הפעילות בתנועה, אבל זהו בערך. מדי פעם אנחנו הולכים ביחד לכיוון הבתים שלנו ומדברים קצת. היום, אני כבר לא יודעת איך להתייחס לזה. מצד אחד, ברור שרומנטיקה ממש לא באה בחשבון. אנחנו שנינו מדריכים, ומתוקף הייתונו מדריכים אנחנו גם צריכים לשמור נגיעה במסגרת התנועה. מצד שני, אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על החיוך המבוייש שלו, על העיניים הנוצצות והמלטפות, ואפילו על הכיפה הקטנטנה הסרוגה בצבע סגול בהיר שלו. כמו תסכול, רק בלי ציפיות בבסיסו.
 

Any991

New member
אז ככה

נראה כאילו את מפתחת אליו רגשות ושיש בך סוג של הידלקות או אפילו התחלה של התאהבות. הניסיון שלך להגיד שזה לא קיים נובע מעצם הפער שנוצר בין מה שאת מרגישה לבין אורח החיים הדתי שלך, שמחייב אותך לשמור נגיעה - ככה יוצא שאת נמצאת בין שני הקצוות הללו. את יכולה לנסות לדבר איתו על זה, לאזור אומץ ולהגיד לו, הרי את די פתוחה איתו וגם סיפרת לו את סיפור משפחתיך ואת סיפוריך האישי.
לדבר איתו בדיוק על הפער שאת חווה והאם הוא מרגיש אותו דבר ואיך אפשר לקדם את הדברים מכאן והלאה בהתחשב באורח חייכם וברגשותיכם.
 


 

אביגיל93

New member
זה שונה

אני יכולה לדבר איתו על כל נושא שבעולם, אבל אני פשוט לא יכולה להגיד לו שאני אוהבת אותו. וגם אם נגיד שהייתי אומרת לו, ואפילו אם הוא היה אומר שהוא מרגיש אותו דבר- שם זה נתקע. שלא לדבר אפילו אם הוא לא מרגיש אותו דבר... אז הייתי יכולה לאבד את האדם היחיד שאני יכולה לדבר איתו באמת ולספר לו הכל.
 

zivv926

New member
תנסי לרמוז על הנושא הזה..

לדבר איתו או לבקש מחבר טוב שלו שיראה מה הוא מרגיש לגביך או תשאלי מה הוא מרגיש ומה חושב על כל השיחות האלה שהיו לכם.
אולי הוא לא מרגיש בנוח לדבר על נושאים כאלה.
 
למעלה