כמעט בכיתי מרב דיכאון בלילה הזה...

תגיד...

מה דעתך על צעד כמו ביקור בבית האגודה, היכרות קצרה עם קבוצת הנוער שלהם. זה מרגיש לך עוד רחוק, או משהו שבנסיבות מסוימות זה אפשרי? זו נראית לי נקודה בריאה להתחיל בה, הרבה יותר מרחובות ת"א, או מסיבות למיניהן... נראה לך שזו אופציה?
 

FRESH FRUIT

New member
כבר כמעט הייתה לי היכרות עם ביתץץ

האגודה- אבל אז השתפנתי וברחתי מהמקום כל עוד נפשי בי.. פשוט אין לי את האומץ ללכת צעד אחד קדימה ולהיכנס לשם.. אין. צעד הרבה יותר בריא מרחובות ת"א? ברחובות תל אביב אני משוטט בלי קשר- סתם אני אוהב את האווירה בעיר הזאת. אני לא מנסה לאתר שם סטוץ או משהו. בדרך כלל המסלול קבוע- דיזנגוף- רידינג- הירקון- אלנבי- שד´ רוטשילד- קינג ג´ורג´- שיינקין- נחלת בנימין (תוך כדי מבט משתוקק על בית האגודה, כאמור) וכו´ וכו´... תמים ביותר. בקיצור- האופציה בהחלט נראית לי- רק האומץ.. אין לי אומץ..
 

MARMELAD

New member
../images/Emo42.gif בוקרררררטוב !!!!!!!! ../images/Emo42.gif

רק שתדע, ש: א. בטוח עברת מולי ברחוב לפחות 30 פעם... כי גם אני משוטט הרבה... ב. אני נוסע עכשיו לחיפה ולכן אני גם ער בשעה כזו מטורפת... מה התירוץ שלך? ג. להזכיר לך שאני מת עליך שתהיה לי נסיעה טובה ולכל העולם שלום וברכה! גיא
 

FRESH FRUIT

New member
בו-בו-בו-בו-בוקר טוב! בוקר טוב..

לשמש! בוקר טוב לכולם! טוב, מספיק להשתטות...
בכל אופן- א. אחח.. כמה טוב לשוטט.. להבא כשאני אשוטט אני אסתכל על כל אדם פעמיים בתקווה לגלות אותך- בולט, נוצץ, נקי וריחני (?)... ב. טוב- סידור שעות השינה שלי קצת.. הממ.. לא תקין. בלשון המעטה. כיוון שיש לי את הכישרון המפוקפק של לישון 19 שעות רצוף- אני כבר מפחד ללכת לישון- פן אמצע את עצמי מתעורר בשתיים בלילה.. על כן אני ישן לסירוגין. לילה כן- לילה לא. בלילות שאני ישן, אני ישן כאמור עד 4 אחר הצהריים וככה יש לי כוח לא לישון בלילה שאחריו. גאוני! (כל זה יסתדר כשאני אחזור ללימודים- מה שמזכיר לי פעם נוספת כמה אני קטן..). ג.אל תמות! מה יצא לנו מזה אח"כ כשנרצה לעבור למערכת יחסים מעט יותר ארוכת טווח?
גם אני מת עליך. נסיעה טובה (או שמא כבר נטשת אותי?).. הפרי הטרי- שאם תבקשו ממנו ממש יפה הוא יסכים להראות לכם איך מפעילים את התחנה המטאורולוגית שבחצר (התחנה המטאורולגית שבחצר?)
 
אוי, רגע...

המייל בכרטיס שלך הוא כתובת אינטרנט זהב ביתית... זה בסדר לשלוח לך מייל לשם?
 

venus69

New member
מנסיוני הדל

כתבו על זה אפילו שיר פעם... לא יצאתי מהחדר יומיים כי הייתי עצובה במין תקופה כזו, צורבת עיניים. ניפיתי אנשים, צימצמתי נוכחות בכל מיני מקומות ומיציתי את הלבד. זאת היתה הדרך שלי. קשה, ארוכה ואפקטיבית. בהצלחה!
 
למעלה