כניסה להריון בזמן הנקה

ענתי 26

New member
כניסה להריון בזמן הנקה

שלום, אני מניקה את בני בן השנה ושלושה חודשים ומאוד רוצה להכנס להריון שני אבל טרם קיבלתי מחזור מהלידה.. האם יש משהו ברפואה סינית או כל דבר אחד שיכול לעזור? מניקה רק בוקר, צהריים, ערב ולילה... הרופא נשים שלי אמר שאו שאפסיק להניק כדי שיגיע המחזור או שאמשיך לנסות בתקווה שיהיה ביוץ ואקלט תודה
 

מאיר72

New member
הנקה לא תמיד מגנה מפני כניסה להריון

לפני שהרופא אומר לך דברים בקשי ממנו פרופיל הורמונלי שלך ומשם אפשר להתחיל לעבוד. אשמח לעזור
 

מאיר72

New member
משום מה אני לא מצליח לשלוח לך מסר

המערכת לא אוהבת אותי
וכיוון שאני לא רוצה לעבור על חוקי הפורום אני אשאיר לך את המייל שלי ולא את הטלפון [email protected] ממתין למייל ממך
 

0 אור 0

New member
אפשר להכנס להריון גם בלי מחזור

ואני העדות החיה לכך (כנראה שעל הביוץ הראשון אחרי הלידה נכנסתי להריון כי גם הנקתי ואפילו השתמשתי בדיאפרגמה מטעמי יצירת הפרש בין הילדים) סביר מאד שהגוף שלך עדיין בהתאוששות והתאזנות לאחר ההריון והלידה, ולכן עדיין לא חזר המחזור, ההמלצה שלי היא לבחור בטיפול הוליסטי כדוגמת רפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור או צ'י קונג שיאזן את המערכות ההורמונליות וישחרר חסימות. יתכן שלאחר אבחון יעלה צורך בצמחי מרפא. אני אישית במצבים שקיימת פוריות טבעית מעדיפה לתת לגוף את הזמן שלו.
 

ענתי 26

New member
זה מה שהגניקולוג אמר לי, צריך לחכות לביוץ

הראשון שיהיה.. הוא אמר שעדיין לא היה. מה הסיכוי שאם לא היה עד עכשיו, יהיה לפני שאפסיק להניק לגמרי?
 

0 אור 0

New member
אני לא בן אדם של סטטיסטיקות

מה גם שבנושא הזה הריון הוא או 0 או 100%, אז מה בעצם זה עוזר לך לדעת שאחרות כן נכנסות להריון עם הנקה. אם ממילא התכוונת להפסיק להיניק, אז זו הזדמנות - לפחות להוריד מספר פעמים. אם ממש חשוב לך להיניק עד גיל מבוגר, אז תמשיכי. בכל מקרה, כדאי לך לחזק את סיכויי ההריון באמצעים שציינתי בתשובתי.
 

ענתי 26

New member
תודה :)

בינתיים נוח לי להמשיך להניק, מניחה שאפסיק כשיהיה בן שנתיים בערך.. בהחלט אנסה את האמצעים שציינת כדי להגדיל את סיכויי!! שוב המון תודה על התשובות המפורטות
 

0 אור 0

New member
ובכל זאת מילה אחת על סטטיסטיקה ומדע

הטבע יצר את המנגנון שמקשה על כניסה להריון בזמן הנקה כדי למנוע מצב של מחסור לאחד מהילדים או מצוקה לאמא (המנגנון כמובן לא מושלם אחרת לא היו נכנסים להריון תוך הנקה ולא היו תאומים). לכן יש כמובן משהו בדברי הרופא שהפסקת הנקה מגדילה את הסיכוי.
 

ענתי 26

New member
עוד שאלה בנוגע להריון..

האם אפשר להקטין את הסיכוי לרעלת הריון באמצעות רפואה משלימה? בהריון הראשון שלי התפתחה אצלי רעלת בשבוע 29 ובשבוע 37 ילדתי עם זירוז.
 

0 אור 0

New member
בגדול כן

אבל זה כל כך תלוי בסיבה להתפתחות של הרעלת, שאין בעצם תשובה חד משמעית, אני מקווה שהפעם יעבור בשלום ובבריאות מלאה
 
למעלה