כנסו דחוף בבקשה

babyboy88

New member
כנסו דחוף בבקשה

איזו עונה משודרת בצהריים ואיזו עונה משודרת בלילה?? קראתי באתר הרשמי שראב מצא את אבא שלו קבור ברוסיה באיזה עונה זה? ושמעתי שנולד להארייט ובאד תינוק באיזה עונה זה?? בבקשה תענו לי
 

babyboy88

New member
ועוד משהו...

שמעתי ששרה עומדת להתחתן עם מישהו בשם מיק מי זה ומתי זה היה או יהיה???
 
אוקי, קצת סדר...

מיק מגיע בעונה הרביעית או החמישית, מיק בראמבי הוא עורך דין בצי האוסטראלי שמגיע לג'אג כעורך דין אורח, ומיד מתחיל עם שרה, ואז אחרי כמה זמן, אחרי כל מיני ירידות ועליות עם הארם, מאק ובראמבי מחליטים להתחתן (בעונה השישית). בסוף העונה השישית החתונה מתבטלת בעקבות אחד הפרקים היותר טובים של הסדרה (ברמת הדמויות, לפחות), שנקרא Lifelines, פרק 22 בעונה. הייתי מספר לך מה קורה שם, אבל זה יהרוס לך את כל החוויה של הפרק המעולה הזה. לגבי באד והארייט, נולד להם בן באמת, והם קוראים לו איי.ג'יי על שם האדמירל כמובן, שיילד אותו. נולד להם אחרי כן עוד בן, אבל הוא מת בחדר הלידה, באחת הסצינות היותר עצובות ויפות (מבחינת משחק) של הסדרה. האדמירל מסיים לעבוד מאוחר באמצע הלילה, אחרי שכולם הלכו כבר והמשרד נטוש, ובדרכו למעלית הוא מוצא את באד יושב לבד בחושך על אחד הספסלים. הוא יושב לידו, ובאד מספר לו שהארייט ילדה, אבל שהתינוקת מתה בלידה. באד מתחיל לבכות והאדמירל בהלם, ומחבק אותו. בעונה השמינית הארייט שוב בהריון, והיא ובאד מבועתים כי הם מפחדים לאבד גם את התינוק הזה.
 

itaiziv

New member
ווווווווווואי

אתה חייב לספר לי מאיפה אתה משיג ת'פרקים החדשים גמאני רוצה :(
 

אולמוסט

New member
אוי, אוי, אוי... ../images/Emo29.gif

ספויילרים.... איזה ילדה חסרת מעצורים אני! כמה שלא הייתי צריכה לדעת את זה.. וואי הולך להיות לי בלאגן בפורום הזה כי אין לי מושג איזה פרקים אני רואה..
 
למעלה