כנס רייטרים+סקייטרים בכפר סבא! 10.4

keer thi crew

New member
כנס רייטרים+סקייטרים בכפר סבא! 10.4

כנס רייטרים+סקייטרים בכפר סבא! 10.4 כולם היו שם! נפגשים ברחבה של הקניון ואחר כח הולכים לסימטה (כירות חוקיים של גראפיטי מאחוריי הקניון) לבומבינג.. כולם יבואו... נפגשים ברחבה של הקניון בשעה 16:00 לבירור תשלחו ה"פ או... 0546438408 ולמי שיבוא,מרקר כמו מונטנה אותו צבע בול ב35 ש"ח מחכים לראות אותכם!
 

keer thi crew

New member
תגיבו

תאשרו הגעה! גם בי בויס פריסטייל כדור שק סקייטרים ביטבוק יכולים לבוא!
 

esari

New member
מי אלו? אל תוציא את המילה רייטרים מהפה שלך

ללכת מאחורי הקניון ולצייר על קירות חוקיים זה לא בומבינג, ולקחת קבוצה של ילדים, לשים ברחבה של קניון ולקרוא לזה מפגש רייטרים זה לא מדוייק. אזור, זה לא בישבלך שם.
 

keer thi crew

New member
יא טמבל

אם אתה לא יודע מי זה ספוק אזור ארק או קייר אז אתה לא קיים... זה כמו שתגיד לי שאתה לא מכיר את קופ2 או סיין! אם אתה לא מכיר אותם זה אומר שאתה לא מצייר... ובימיוחד בישבילך!!! רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים רייטרים
 

keer thi crew

New member
וחוץ מזה...

סתם לא זה בצחוק! חחחחחחחחחחחחחחח... וחוץ מזה... התחנה הראשונה זה הסימטה הזאת! התקוונתי שנלך לדפוק כמה רופטופים על וייצמן מלא טגים טרואפים ולמי שרוצה אפשר גם סימפלים ופיסים! אם היה לכם זמן! אז הולכים להפציץ! את כפר סבא ואחר כך ב7 ככה! הולכים לרעננה לפול ספוטים! אם אתם רוצים אתם יכולים להביא גם רולרים כי ברעננה יש ספוט אחד שאפשר רק אם רולרים! אבל גם אפשר בספריי... נתראה בשישי ב4! ברחבה של הקניון לא לשכח להביא מינימום 3 פחיות אם אתם רוצים להנות! ותגידו לכל מי שאתם מכירים (שעושה גראפיטי)(לא אמרתי ריט***) שיבוא גם !!!!!!!!!! ביי מחכים לראות אותכים!
 

Esowck01

New member
הומו בנזונה.

אף אחד פה לא מכיר אותך, ולא מתכוון ללכת לשום מפגש שהמצאת. ואל תגיד בכלל שאני או מישהו אחר יהיה שם, כי אף אחד לא מכיר אותך ולא רוצה להכיר אותך. או שאתה אידיוט טאמבל גמור שחי בסרט, או שאתה שוטר בנזונאצי - אז למה שמישהו ירצה להיפגש איתך? אל תדבר בשמינו. אפס.
 
למעלה