כנראה שזה ממש קשה לפרגן...

הייתי שולחת את

אמא שלי לאילוף כדי שתלמד להפסיק להציק לאבא שלי הפודל שלה.זה נורא לראות איך אשה שולטת ומשתלטת על בן זוגה ואיך הוא נשאר שם איתה.
 

מזל חי

New member
../images/Emo6.gif

"כלב אחרי בן אדם"..פעם היו אומרים קוף לא? תשמע, היום הסתכלתי בספרים של שבוע הספר וככה צץ איזה ספר המשך לספר אחר ששמו "למה גברים מתחתנים עם ביצ'יות". ותאמת לא יודעת למה הם נמשכים בכלל לסוג כזה של נשים, או למה נשים נמשכות לסוג כזה של גברים. אמר לי איש מתוק "אל תסתכלי בדברים שהוא לא עושה תראי את מה שהוא כן עושה" וכך למדתי להביט. אין מצב לשום ניג'וס ובטח אין מצב לאילוף לניגוס או אילוף מקרצוץ, חושבת שנדפקה לאנשים הקופסא לחלוטין.
 
שמעתי על הספר הזה

ואני יכול לנחש שזה קשור איך שהוא לתחושת הקלה מהאחריות שיש מול אשה חזקה אבל כנראה שיש לזה מחיר אחר... לא סגור על הנושא ! מה שבטוח זה שכדאי ללמוד להסתכל על הדברים החיוביים
 

ערסlight

New member
כן

אני לא מכיר את התכנית אבל מי שרוצה בשליטה צריך שיהיה לו [לה] נשלט משתף פעולה. ואם כבר שליטה אז גם כצת כישורי מנהיגות. כאילו... לשים את הדברים כמו שהם. יש כאלה שמתנהגים כך לבני זוגם ולילדיהם. קראנו כאן לא מעט. [הצדקנים מזדעזעים, אז?] ולמה זה צריך להיות שונה? דווקא נשמע לי חכם ומעורר מחשבה..
 
למעלה