כנראה שחיי נהרסו...

  • פותח הנושא ב18
  • פורסם בתאריך

Limbonic Art

New member
../images/Emo10.gif

אוףף זה כבר מזכיר את העבר שלי בגילך אני רוצה להיות ידידה שלך, ולהקשיב שצריך
***אני ממש לא מתחילה איתך אל דאגה
 
תקשיב

לכל אחד לוקח זמן בחיים עד שהוא מוצא את האנשים שהכי נוח להם איתו, לחלקנו זה קורה מוקדם יותר ולחלקנו מאוחר יותר, והרי מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. צר לי בשבילך שאין לך עם מי לדבר, אבל אני פה, ואני מוכנה להקשיב, גם אם זה נראה לך כרגע לא ריאלי, תאמין לי שהאנשים בפורום הזה הם נפלאים ותומכים, תדבר תגיד את אשר על ליבך... אנחנו כאן כדי להקשיב.
 

ב18

New member
אני יודע, אתם באמת עוזרים ותומכים

אבל אני לא רוצה לחפור יותר מדיי ולהתעלק...כעקרון היתי צריך לפתוח ת'נושא הזה של הקטע המיני, ולא להיתקע עם זה..עכשיו אחרי דיון ארוך, אני דיי מסתכל על זה בצורה שונה ואני אנסה להיות יותר פתוח בענין ולהתחיל לנסות לראות איך זה עם בחורה במקום ישר להיע למסקנות.. לגבי האנשים בחברה שלי..הבעיות שלי לא ממש מענינות אותם..הם יחפשו להחליף נושא או שיקשיבו לי ויהפכו את זה לרכילות השבועית..אז מצאתי את עצמי כאן, באינטרנט, הכי אמיתי ואוביקטיבי..
 

ב18

New member
...אממ..

שאלתי את הדוקטור..תראי מה הוא ענה
קודם כל, אני רוצה להזכיר לך שאתה רק בן 17 וחצי. נכון שבגיל ההתבגרות קיימת נטייה לתכנן את החיים לטווח ארוך, אך לפחות כשמדובר בנטייה המינית רב הנסתר על הגילוי וצריך להתאזר בסבלנות רבה. אני יודע שזה קשה, כי ההורמונים סוערים ואתה רואה את חבריך יוצאים עם בחורות, אך עם הזמן תרכוש גם אתה ניסיון מיני והניסיון הזה יכוון אותך בצורה הטובה ביותר. בינתיים, באופן מאוד ארעי ובעירבון מוגבל, הרושם הוא שאתה נמשך לבנים אך נרתע מאוד מהמשיכה הזו ולכן התפתחה תחושת הגועל לגבי החלק התחתון של גופם. תחושה זו תעבור עם הניסיון המיני, אך יש הרבה בנים במצבך ומאוד מקובל בגילך להתגפף ולהגיע לסיפוק מיני. לגבי תכניותיך להקים משפחה וכד' - אם אין לך כלל משיכה לבנות, אי-אפשר ליצור יש מאין וכנראה שלפחות משפחה במובן המסורתי של המילה לא תוכל ליצור. קיימים בימינו הסדרים חדשים של הומוסקסואלים לבנות תא משפחתי אלטרנטיבי בצורות שונות, אך על כך נדבר בעוד 10 שנים. אני מבין ומזדהה עם הקונפליקט הקשה שאתה נתון בו ומעודד אותך לפנות למטפל גיי-פרנדלי לקבלת תמיכה וליווי בתהליך הצמיחה הקשה שלך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין אין משפחה, אין ילדים..אין חיים..מישהו שם למעלה שונא אותי
 

Limbonic Art

New member
מי אמר שהרופא צודק במאה אחוז?

בכתב הדוקטור לא יכול לדעת בוודאות מה הבעיה איתך, אלה דברים שפותרים בשלבים ובדרך כלל זה לוקח הרבה יותר מפגישה אחת, אז בטח אי אפשר לפתור זאת בכתב. צריך לפנות לטיפול מקצועי פנים מול פנים, וכל עוד אתה מתחת ל-18 אתה יכול לקבל ספסוד דרך קופת החולים שלך אם חלומך משפחה וילדים- זה מה שיהיה!- קודם תברר מי אתה ומה אתה , ואח"כ תפנה לדרך איך לעשות זאת שוב, אני לא יודעת למה אתה כ"כ דואג מעכשיו לילדים ומשפחה? אבל זכור תמיד לא משנה מה יאמרו לך- מה שתרצה להשיג בחיים אתה תצליח בדרך שלך! דבר שני, תפסיק לומר שהכל הוא גורל- אתה הוא זה שקובע את גורלך ואתה הוא זה שיכול לשנותו במיוחד בתוכניות מעין אלו אל תדאג לשווא על הנושאים האלה- שיבוא יומם גם אותם תפתור כרגע תשיג לך ביטחון עצמי + תשקיע בלימודים יש בשביל מה לחיות - לכולנו יש תפקיד בחיים ואף אחד לא חי סתם גם אתה לא!
 

ב18

New member
כנראה...אני מקווה שכך הדבר..

כנראה שהייתי צריך לצין את העובדה שאני כן יכול לאונן על בנות ולגמור {אם כי בקושי אבל ביותר הנאה מבנים} אני לא יודע...אני אדם לחוץ עם דימויים קטסטרופלים...בנאדם מתוסבך...גם סיבה למרמור...תאמיני לי כ'כ בא לי לחיות באיזה בלוק ישן ולחיות חיי בורגנות ומטה אבל לחיות כמו באנדם רגיל מאושר שיודע מה הוא רוצה מעצמו...את לא יודעת מה זה שאסור לבשל בבית-אוכל מביאים מסבתא בקופסאות...הבית חיב להיות שקט, נקי, מוזיאון!!...חברים שלי באים ונדהמים לנוכח המטבח המבריק, ההד בתוך הבית והשטח הריק שיש כ'כ בבית..את יכולה לבוא אליי את תרצי לברוח אני אומר לך..אנחנו גרים בבית הזה כבר 3 שנים..קנינו רק בפסח האחרון פינת אוכל כי אנחנו אירחנו..ותנחשי איך נגמר האירוח? במריבה! למה? כי היה יותר מדיי לכלוך..אפילו בחג הגז לא נדלק..האורחים הביאו ת'אוכל..בקיצור, חיי לא פשוטים...לצערי..
 

korpiklaani

New member
אתה תיהיה עצמאי

אנחנו לא נשארים ילדים לנצח גם אלה שבא אצלם באיחור
 

dudwity

New member
ובקו אחד עם דברי הדוקטור..נראה כי..

אם אני מבין את הקו שלו נכון אז כל מי שפה נמצא בהכחשה.
 
דברי הרופא

קודם כל, אל תקבל אותם כתורה מסיני, הרבה רופאים לא מודעים לאסקסואליות או שמתנגדים לרעיון שהיא קיימת. תשובה מאוד נפוצה לאסקסואלים היא "אתה הומו", במיוחד אם אנחנו נמשכים אסתטית למישהו. את הנטיה שלך לא יגיד לך שום רופא, אתה תגיד לעצמך לבד, ואתה יכול להחליט מה היא מתי שרק תרצה. שנית, "משפחה במובן המסורתי" הכוונה לבעל ואשה, אז אם אתה הומו מבחינה רומנטית, כנראה שהמשפחה שלך תהיה בעל ובעל. אין כל רע בכך, זו משפחה בדיוק כמו בעל ואשה. גם ילדים לא תהיה לך כל בעיה לגדל, בכל הרכב משפחתי שתבחר בו. יש לך הרבה מאוד זמן ושינויים בחיים עד הבחירה הזאת. שלישית, כמו שליאורה אמרה, מאיפה איזה רופא שלא מכיר אותך יודע להכתיב לך את ההתנהלות לכל שאר החיים?
 
הדברים שנאמרו כאן חכמים ונכונים

קודם כל, ברוך הבא לפורום
יש הרבה אמת במה שנאמר פה. הדבר שהכי חשוב, לדעתי, הוא שתחליט בכוח שלא להחצין חוסר בטחון. תיראה שמח, תיראה שאתה חושב שאתה יפה, והסביבה קולטת את זה. הסביבה מתייחסת אליך בתור אדם שמח ויפה, אם נראה שאתה משוכנע בזה. גם בלי ניתוח אף. אל תלחץ. אתה לא צריך להשיג כלום. לא רשיון, לא בת זוג, לא נסיון מיני. כל זה בא מלחץ חברתי מטופש שקיים בעיקר בגיל ההתבגרות. הרבה אנשים סובלים בגיל הזה בגללו. זה ישתנה. בינתיים תתכונן לשינוי עם הבטחון העצמי. תזכור שאתה אדם יפה. ולטיפשים שחושבים שאתה לא, ממילא לא אכפת לך מה דעתם. שאלה לי אליך: כמה זמן אתה בקהילות באינטרנט?
 

ב18

New member
אממ..

להגיד שאני עם בטחון ויפה במיוחד יהיה לי קצת קשה...כי אני עצמי, בלי אף אחד אחר, לא ממש חושב ככה...אני חושב שהבעיה היחידה, ובכלל הדבר היחיד שמפריע לי בעצמי זה האף, ואת זה אני רוצה לתקן..ואחר כך אני בטוח שזה יהיה שונה..כמובן שהחוסר בטחון וההערכה העצמית הנמוכה שלי השפיעו עליי גם מבחינת הקשר עם הבנות...אני זה שהיתי פחדן, שלא רמזתי או התחלתי איתן...האופי הרס הכל {אולי גם האף
} אני מקווה שאם אני אצליח לשנות את מה שאני רוצה בי, אני גם אשנה ת'גישה שלי.. אממ בקהילת אינטרטט אני כבר בערך שנה..לפני זה זה היה רק איסיקיו..רגב גם אם מדברים על איסיקיו...היתה לי נטייה להכיר בנות דרך איסיקיו ולדבר איתן שעות באינטרטט...עם אחת נפגשתי..היא באה עם חברה שלה והעדפתי את חברה שלה עליה
ד'א גם היא עשתה ניתוח אף..{היה לה אף מפחיד
}
 

dudwity

New member
מה קרה למשפט...

"תהייה עצמך ואנשים יאהבו אותך"? "מה שחשוב זה מה שבפנים ולא מה שמבחוץ"? "אל תערבב אקונומיקה עם חומרים אחרים"? כולנו יודעים שהדברים האלה לא נכונים... טוב חוץ מהקטע עם האקונומיקה וזה לא היה מצחיק גם שהאחות אמרה את זה. סתם בצחוק:) האפים המנוסרים..האינקוויזייה של שנות ה 2000..
 

ב18

New member
המשפטים בכלל לא נכונים..במיוחד לא

לגביי..אם אני אהיה כמו שאני כולם יברחו ממני..אני ילדותי מעצבן, חופר, ממורמר, אומר ת'אמת בפרצוף גם שלא צריך...ועם חברה שטחית כמו שלנו שמסתכלים רק על היופי אז מה שבחוץ חשוב לא מה שבפנים לצערי..אוקונומיקה מערבבים עם כתמים על חולצות לבנות זה ממש עוזר.. ולגבי האף..אני יעשה...למרות הסיכון שלא אוהב..
 
תשובות

אתה תהיה יפה, אם תחליט שמי שפוסק שאתה מכוער, הוא שטחי והדעה שלו לא שווה. מי האדיוט שיתייחס אליך אחרת בגלל אף? אתה יכול לחשוב על אדם אחד, מסוים, שאתה מכיר ומעריך, שיעשה ככה? אתה יודע, הרי, שיופי הוא לא דבר שכולם מסכימים עליו. כנ"ל עם החברה. אנשים יברחו ממך אם תהיה מזויף, או אם לא תהיה, בגלל שאתה בורח. תמיד יהיה מי שלא יאהב אותך, אבל אנשים הם לא מקשה אחת, יש את אלו שיאהבו, ויש את אלו שלא צריכים להזיז לך. עם הזמן, כשתתרגל להיות מי שאתה, תדע למגר דברים שאתה לא אוהב בעצמך. אבל במשפט כמו "אם אני אהיה כמו שאני כולם יברחו אותי" אתה סוגר את האופציה להיות כמו שאתה אוהב, כי אתה בורח מלהיות.
 

ב18

New member
אני ממש לא סוגר את האפשרות של

להיות כמו שאני אוהב..להפך, אני מישם אותה..ואחד הדברים שצריך לעשות בשביל להיות כמו שאני אוהב זה לשנות ת'גישה שלי ות'מראה שלי..וזה בא ביחד אין מה לעשות...כל עוד יהיה משהו שאני לא אוהב בעצמי..אני אמשיך להתמרמר עליו..ואמשיך להיות דכאוני..אבל אחרי שאני אתקן את זה אני בטוח שזה יפסיק...ואני לא מדבר על סתם אנשים רעים..אני מדבר על זה שגם אחרים שלא מכירים אותך..סתם מישהו עובר ברחוב ונועץ בך מבטים בגלל מה שיש לך בפרצוף זה לא יפה...וגם שאתה מסתכל בראי, עם עצמך, ואתה לא אוהב את מה שאתה רואה...צריך לתקן את זה לדעתי כדי לשפר ת'הרגשה..
 
למעלה