כסא בטיחות מגיל 0

עינבכ

New member
כסא בטיחות מגיל 0

שלום לכולן,
אני מתלבטת כרגע איזה כסא בטיחות לקנות לקטנטנים. מעוניינת לקנות כיסא מגיל 0 ולהימנע מסל קל. ראיתי שיש לציקו כסא טוב (נקספיט) ועוד להמון חברות. מה אתן מציעות?
תודה!
 

Neta Hod

New member
זה הכיסא אצל חמתי ברכב

קנינו את הכיסא הזה שיהיה אצל חמתי ברכב שאוספת את הילדה מהגן פה ושם. הכסא מעולה, המשענת לראש מתכווננת והרצועות לא מפריעות (יש כסאות שכן) יחסית לגודל שלו הוא לא תופס הרבה מקום, קנינו אותו קצת יותר בזול באינטרנט.
 

גלי ים333

New member
כיסא בטיחות

הי, זה גם היה השיקול שלנו, לוותר על סלקלים ולרכוש כיסא בטיחות טוב שמתאים מגיל לידה. יש כמה שיקולים שעליכם לקחת בחשבון. עשינו סקר שוק גדול ובאמת שיש יחסית הרבה כיסאות בטיחות שיכולים להתאים, ההבדלים המשמעותיים הם במחיר, באופציות העגינה (איזופיקס או לא), במבחני הריסוק וברוחב הכיסא (שני כיסאות בטיחות שמוצבים עם הפנים נגד כיוון הנסיעה במושב האחורי תופסים ה-מ-ו-ן מקום וזה מאוד תלוי איזה רכב יש לכם ואם יש עוד ילדים).
אנחנו קנינו את הכיסאות של גראקו - Graco Size4me ובינתיים די מרוצים. כמובן שכשהתאומים נולדו הם היו קטנים מאוד וזה לא היה בטיחותי לשים אותם בכיסא, למרות שהוא כביכול מתאים ממשקל לידה. וחיסרון נוסף זה שהקשירה קצת מסורבלת במיוחד כשהם קטנים ולקח לי זמן ליעל את התהליך.
 
למעלה