כסא מצופה בעיסת נייר

ורד8

New member
כסא מצופה בעיסת נייר

שלום לכולם. אני רוצה לצפות כיסא גינה (הפלסטיק הלבנים של כתר) בעיסת נייר. עדיף בעיסה או ברצועות? זה משנה? איזו כמות של חומר אני צריכה להכין? האם אפשר לצפות ישר על הפלסטיק או שצריך מקשר כל שהוא? עוד טיפים שאני צריכה לדעת לפני שאני מתחילה? תודה רבה, ורד.
 

בנבית

New member
../images/Emo13.gifהיי ורד8 וברוכה הבאה!

לגבי השאלה שלך....אני מצוטטת לך את מה שכתבה ענת למישהיא פה בפורום לגבי אותה שאלה..... "ראשית - ברוכה הבאה אני שמחה שיצאת לאור!!! בנוגע לכסא: 1. מלאי בעזרת עיתונים את החללים אותם את רוצה להעלים!!! 2. מסקנטייפי (מלשון לעטוף במסקנטייפ) את הכל!!! 3. עטפי בעיסה או רצועות נייר לבחירתך!!! 4. צבעי באופן מקסים ומדהים ביותר!!! 5. לאכה והביתה!!! וכמובן - לא לשכוח להראות לנו כאן את התוצאות. בקרוב מאוד אעלה לקישורי הפורום את שירשור הכסאות המדהים מהקומונה - משם תוכלי לקבל השראת צביעה!!!" בהצלחה
 

ורד8

New member
תודה!

ממש קלי קלות
שתי שאלות- צריך לעטוף במסקיטייפ הכל? גם אם אני משאירה את צורתו המקורית של הכסא? למה? כמה חומר אני צריכה להכין? עיסה, נניח? (ראיתי את שירשור הכסאות (המדהים))
 
ורד8 ../images/Emo140.gif

ראשית, ברוכה הבאה לפורום שלנו
את הכיסא יש לעטוף כולו במסקינגטייפ היות ועיסה לא נדבקת לפלסטיק!!! אחרי שהעיסה יבשה היא נפרדת מהפלסטיק!!! ובנוגע לכמות - את לא חייבת לעטוף את כל הכסא בפעם אחת כך שאת יכולה להכין כמה שבא לך, לגמור ולהכין שוב. אם את רוצה, את יכולה להכין כמות גדולה ולשמור מפעם לפעם.
 

ורד8

New member
תודה

יום שישי יהיה יום שמש מקסים ואני אוכל להתחיל , נכון? אדווח על התוצאות.. תודה שוב ויום טוב ! ורד.
 
ורד, טיפ קטן כשהעיסה מתיבשת

ושוב מורחים עיסה חדשה, אז בכל זאת רואים את החיבור , לכן את החיבורים תעשי במקומות שלא רואים כמו מאחורי הכסא. (מקווה שהבנת אם לא אסביר שוב) בהצלחה...
 

ורד8

New member
תודה!

כרגע הכל נראה פשוט , מובן וקל..
כשאתחיל לעבוד בטח יהיו לי מליון שאלות. כיף לראות את הרצון לעזור
תודה, ורד.
 
למעלה