כעת, כשאנחנו כבר פורום- מה דעתכן על מפגש?

ניצנץ1

New member
כעת, כשאנחנו כבר פורום- מה דעתכן על מפגש?

מי שבעד- תסמן פה.. מי שחושבת שתגיע למפגש שחייב להיות באזור המרכז - בין גדרה לחדרה- שתסמן.. מדובר על ערב באמצע שבוע- מתאים גם לשומרי שבת ודורש בית רחב ידיים או גינה גדולה- האם יש מתנדבות לארח? משהו לקראת תחילת יולי, לא לפני, פשוט לא נספיק להתארגן עד אז. קחו בחשבון- אף פעם, לעולם, זה לא יתאים לכולנו. ותמיד יהיו מפגשים נוספים..
 

ניצנץ1

New member
המקום המסתמן- אזור תל השומר..

בית עם גינה.. מרכזי מספיק לדרום, מרכז וצפון (בתקווה). נמתין לעלמה לראות מתי גם לה מתאים ואז נתחיל לארגן תאריכים.. לא לדאוג- זה עוד חודש וחצי בערך, יש לכן זמן להכין מתנה להגרלה של מתנות..
 

h i l a d i

New member
גם אני!

אבל בבקשה שיהיה עד אמצע יולי - אח"כ זה כבר תאריך פוטנציאלי לתאילנד
יאללה, לילה טוב...
 

קיפולית

New member
אני חושבת שזה לא פייר אני כבר העלתי את הרעיון

בקומונה... כבר פחות או יותר מצאנו מקום... עכשיו רק מחפשים תאריכים... אפרת אבל אם את רוצה בעצמך אז בבקשה
 

ניצנץ1

New member
אפרתי- זה פורום חדש וזה הזמן

לקבוע מפגש. אם רוצים מפגש של קומונה- תעשו.. זה שני דברים שונים.. יהיו כאלה שיגיעו לשני המפגשים, יהיו שלא.. אני בכל מקרה לא בארץ בחצי השני של יוני, לכן העלתי רעיון של תחילת יולי ותחילה, כדי שכל מהתגייסות החדשים גם יוכלו להשתתף.. באמצע יוני יש גם מפגש לש פורום אחר שחלק מבנות משתתפות בו, אז לא להעמיס..
 

קיפולית

New member
בואי לא ניכנס לקטנות אבל....

אמרנו שהמפגש יהיה בתחילת יול 95% מהבנות שכאן זה כאלה שהגיעו מהקומונה ושם כבר העלתי את הרעיון חוץ מזה המפגש הוא אותו מפגש. זה לא מפגש סדנאות אלא מפגש הכירות ונראה לך שמשהי תהיה מוכנה לבוא פעמיים??? אם ככה את רוצה שזה יהיה אז הנה השרביט בידיך ותראגני את המפגש אני לא רוצה לריב העלת רעיון שיהיה בכיף ותמשיכי בו. נשיקות וחיבוקים אפרת
 

ניצנץ1

New member
לא מבינה על מה את כועסת. אם זה אותו מפגש

בדיוק. המיקום צריך להיות מרכזי יותר מהשרון- כי יש בנות מאשקלון ודרומה. תל אביב רבתית מתאימה לכל הדעות, תחילת יולי- זה אותם תאריכים ואין לי שום בעיה לארגן את המפגש, אני כבר ארגנתי מפגשים הרבה יותר גדולים של פורום ריקודי עם למשל.. אז כשעלמה תחזור ממנוחת החג שלה- נקבע תאריך סופי, תוכן וזהו.. פרט לזה לא צריך כרגע יותר- רק לנעוץ את התאריך בטאגלייטס. שרשור כיבוד לא פותחים חודש וחצי לפני.. זה לא שתירך להכנות מיוחדות לכבוד מלכת אנגליה.. בפורום חברתי של אומנות שימושית עושים מפגשים כאלה כל חודשיים וזה זורם בכיף..
 

vanila88

New member
רעיון נחמד,אבל המיקום בעייתי.........

מה עם הבנות מהצפון מעבר לחיפה......... דווקא נראה לי שאזור השרון מתאים יותר
 

ניצנץ1

New member
אין מה לעשות- מאשקלון ועד נהריה- זו כל מדינת

ישראל. המיקום הכי מרכזי- הוא זה שקובע הפעם.. הצפוניות גם נפגשות פעמים רבות בצפון, דווקא דרומה מתל אביב לא היו מפגשים.. וכמו שאמרתי- תמיד יהיו כאלה שלא יתאים להם- יום, תאריך, שעה, מיקום.. אז יהיו עוד מפגשים..
 
למעלה