כרטיס מולטיזון DVD ל-PS2 ללא פתיחת

oren*

New member
כרטיס מולטיזון DVD ל-PS2 ללא פתיחת

המכשיר או כל התעסקות ברכיבים הפנימיים שלו. חנות ויג´יז ברמת אביב מייבאת לארץ כרטיס לפתיחת ה-DVD MULTI REGION. פשוט מכניסים כרטיס אל חריץ כרטיס הזיכרון, מכניסים את הדיסק ובוחרים את האיזור המבוקש. אפשר להנות מכל הסרטים החדשים, בלי לאבד את האחריות של ישפאר
 

R750-Girl

New member
לאילו גירסאות של סוני??

האם יעבוד על גירסה 4 של המכשיר האמריקאי???
 

oren*

New member
למיטב הבנתי הוא מתאים לכל

הגירסאות של המכשיר. האם כרטיס הזיכרון 8 מגה של סוני עובד על הדגם שלך? די ברור שאביזר שמתאים לגירסא אחת של PS2 יתאים לכולן לא? אני אשאל את VGS ואבקש מהם לכתוב הודעה בנושא.
 

R750-Girl

New member
ממש ממש ממש לא!!!

כל הרעיון בעניין שסוני מוציאה כל הזמן גרסאות למכשירים הוא הוספת הגנות על מנת להקשות על סוגי ההסבות... לכן, לא נראה לי הגיוני בכלל, ובטח לא ברור, שהכרטיס הנ"ל עובד על כל הגרסאות. כרטיס 8 מגה עובד - אבל איפה הקשר???
 

*amir

New member
אתה טועה,ולהלן הנימוק:

1.מכשירי PS2 המיובאים מארה"ב (דגמים:scph- 30001,על כל ארבעת הוורסיות שלהם,התומכים רק בשיטת שידור ntsc),מחייבים הסבה פנימית למולטיזון.בדגמים הללו "שיטת כרטיס הזיכרון" אינה עובדת. 2. לגבי הדגמים האירופאיים (שעבורם כן קיים מענה למולטיזון באמצעות הכרטיס הזה):הכרטיס הזה לא כולל בתוכו את האופציה להפיכת המכשיר למולטיסיסטם,כלומר:אלו שברשותם טלויזיה שאינה מולטיסיסטם,לא יוכלו לצפות בסרטי dvd מאזור 1(ntsc)בצבעים,אלא יראו רק תמונה בשחור- לבן. במקרה זה יש צורך בשימוש בממיר חיצוני מ-ntsc ל-pal,שמחירו בחנויות 400-450 ש"ח.הממיר הזה גורם להנחתה רצינית באיכות התמונה המתקבלת על המסך. ראוי לציין שהממירים המשמשים להמרת השיטה במכשירי הפלייסטיישן 1 וה-ps1 ל-א מתאימים להמרה הדרושה ב-ps2. לעומת זאת-הסבת המכשיר למולטיזון ע"י שינוי מעגלי כוללת בתוכה את הפיכת המכשיר למולטיסיסטם(ה-ps2 הופך בעצם להיות ממיר עצמאי),ללא הנחתה כלשהי בתמונה,ובנוסף משיגים גם את ניטרול חסימת ההקלטה מה-dvd לוידאו("מקרוויזן"). אמיר
 

oren*

New member
תודה לשניכם על הבהרת הדברים,

הייתי בטוח שגירסאות המכשיר שונות רק משום שבכל כמה חודשים מוציאים סדרה חדשה של מכשירים (פס יצור חדש). לא הבנתי שכל מכשיר שונה מקודמו מבחינת מבנה או שיטת הצפנה.
 

VGS

New member
אביזרים לפלייסטיישן 2

לכל אילו ששאלו האם האביזרים לפלייסטיישן 2 תואמים לכל דגמי המכשירים (אירופאי, אמריקאי ויפני) כעיקרון אין הבדל בין האביזרים, זאת אומרת שכרטיס זיכרון יעבוד על כל סוג של מכשיר. האבדל היחיד שקיים זה לגבי שלט רחוק להפעלת ה DVD הסיבה היא שכפתורי ההפעלה שונים, למשל כפתור ה"פליי" במכשיר אירופאי הוא X ובמכשיר אמריקאי או יפני או O לכן אנו מוכרים תמיד אביזרים שמתאימים לכל המכשירים. לסיכום לגביי 90% מהאביזרים אין שום הבדל לכן לייתר ביטחון כדאי תמיד לשאול.
 
זה לא ממש חוקי אם אני לא טועה ../images/Emo5.gif

האם היבואן של סוני יודע שאתה מפרסם כאן שיטות לעבור על החוק, אורן ?
 

R750-Girl

New member
מה בדיוק לא חוקי כאן????

עכשיו יכולים לקנות יותר סרטים... לא חושבת שיש למישהו התנגדות לכך שנקנה יותר סרטים...
 

oren*

New member
כן קציפה, תודה על תשומת הלב

היבואן של סוני "ישפאר" היה נוקט מזמן בצעדים נגד חנויות המוכרות כרטיסי פריצת איזורים ל-PS2 במידה והיה מדובר באקט לא חוקי. אבל זה מגדיל את ההכנסות שלהם, את קצת קניית המכשירים והמשחקים, וכמובן את העובדה שמשתמש של PS2 מסוגל לראות כל סרט DVD בו הוא חפץ. לא מדובר באקט לא חוקי כמו גניבה של תוכנות, כי המשתמש בכל מקרה משלם על הסרט בו הוא צופה.
 

Princes Vespa

New member
זה גם לא ממש חוקי

כל הרעיון של ההגבלה לאיזורים נעשתה עבור צורך מסחרי מסויים של חברות הסרטים ובמקרה הזה כנראה גם חברות המשחקים. ביצוע עקיפה של המנגנון הוא לא חוקי, כי הוא עוקף את הפיתרון שמצאו החברות. אם הדבר היה חוקי, למה המכשירים הם לא MULTYSYSTEM מלכתחילה?
 

אורן א

New member
זה נכון בסרטים לא במשחקים

את הגנות הdvd אפשר להגיד שאני מבין כי כולנו התרגלנו שסרטים יגיעו לארץ מאוחר יותר מתאריך היציאה שלהם בארה"ב.אבל לרוב הם בסוף מגיעים וגם לא בפער זמן יותר מיד גדול(לרוב! לא תמיד).הבעיה עם משחקים,ובמיוחד עם משחקים שמיוצרים על ידי חברות שהם לא סוני,הוא שלוקח המון זמן עד שהם מגיעים לאירופה והרבה פעמים לא מגיעים בכלל! משחקים נפלאים כמו xenogears ו chrono cross (מישהו מכיר דרך אגב?)לא הופצו באירופה בכלל! ובתור מישהו שקונה מכשיר אירופאי אני מרגיש פשוט פראייר.
 

VGS

New member
חוקיות פתיחת הפלייסטיישן 2 לכל האזו

לכל אלה ששואלים האם חוקי להתקין במכשיר צ´יפ או האם זה חוקי לפתוח אותו לכל האזורים אז ככה: אין כל בעיה או מניעה חוקית בהתקנת הצ´יפ או בפתיחת הDVD לכל האזורים, זכרו המכשיר הוא שלכם אף אחד לא יכול לומר לכם מה לעזות איתו לכן גם זכותכם להתקין בפנים מה שאתם רוצים, לגבי המשחקים הצרובים זה כבר עניין אחר. לעניין הפתיחה לסרטים, נכון שבאופן עקרוני על המכשירים להיות נעולים על איזור מסויים, אבל בפועל כל מכשיר שתקנו היום פתוח לכל האזורים אפילו חברת סוני שגם מיצרת מכשירי DVD וגם מפיקה סרטים מוכרת מכשירים שפתוחים לכל האזורים. לכל מי שרוצה לשמוע עוד פרטים בנושא מוזמן לפנות אלינו.
 

R750-Girl

New member
טוב אולי די כבר עם הפרסומות????

כמה פעמים אפשר לדחוף את הלינק שלכם? הבנו - תודה ומספיק!
 
למעלה