כשאת אומרת "אני חטובה" למה את מתכוונת?

eitaaan

New member
כשאת אומרת "אני חטובה" למה את מתכוונת?

אתמול היה לי דייט הזויי ביותר!!! כמובן ששוב עשיתי את אותה הטעות ודברנו כמה שיחות ארוכות לפני שנפגשנו.ואני אופטימי כהרגלי אולי מתוך תמימות או מתוך רצון לפגוש את זו שסוף סוף אוכל לחייך לעצמי ולהגיד בליבי "אותך אני רוצה". אך לא ככה במציאות ואני חוזר לדייט ההזויי,דברנו מס שיחות,הרגשנו את "המתח"באוויר התמכרתי לקול ולאנטונציה שלה,(ואני לא מתמכר בקלות). היא...ואני לא מאשים אותה,בעצם כן!!! האדירה בשבחים על עצמה ועל מראהה הצעיר,עד כמה שהתמונה עושה עמה עוול. מודה שנסחפתי עם התאורים המדהימים שהיו לה. פרט "קטן"שכחה הנל לציין שמאז הצולמה התמונה מבוק שעשו לה לפני מס שנים ושהיא דגמנה (ואני כמו כל גבר אדיוט עם הלשון בחוץ) שהיא הספיקה ללדת,לא שזה אמור להשפיע כל כך,אך מאז היא עלתה כ 50 ק"ג ואני לא מגזים!!! הדייט-כולי האופטימיות,התלהבות,ואדרנלין בעננים מגיע לאסוף אותה (עוד טעות),היא יוצאת מהבית ואני בהלם טוטאלי. יוצא אליי חזה עעעעעענק(ולא אני לא אוהב חזה גדול,לא כייף) חצי שעה לפני שהיא יצאת אחריו והיא עעעענקית ממש ענקית כעסתי.קודם כל על עצמי שיצאתי שוב אדיוט שלא חשב מהראש אלה מכל מני מקומות אחרים ואחר כך עליהה. היא מיד ראתה את ההלם שהייתי שרויי בו,ושאלה אם אני מאוכזב.מאוכזב?לא...בהלם כן. בכל אופן...את/אתה שיוצאים לדייט,תגידו את האמת,בשביל מה לשקר??? מיותר,לא כייף,לא נעים,לא לכם ולא למי שעומד לפגוש אתכן.
 
"יוצא אליי חזה ענק??"

ניסוח מגעיל שמבטא דרך חשיבה דוחה. אם זה היחס שלך לנשים, לדעתי בהחלט מגיע לך דייט שכזה. בהצלחה בהמשך.
 

חגיתי6

New member
מה יש לכם?

כל אחד והטעם שלו. יש כאלה שזה ממש דוחה אותם ומי אתה אמפ...שתגיד לו שמגיע לו יחס מגעיל. מגעילות הבנות עם החזה הענק שיודעות לשקר..שישארו עם החזה הענק שלהם ב"עוף קור".. חחח כל כך מבינה אותך,וזה גם שמעתי ממישהו שגם עבר חוויה דומה.פעם הבאה תיזהר,ובהצלחה.
 
יודע שאנשים מגדילים תחזה שלהם

. ופה יש מישהו שאומר שלא.לדעתי זה לא החזה הוא התכוון לומר שהיא הייתה מאד שמנה. ובשמנות זה אכן מזעזע. .
 

Bananit84

New member
סליחה??????????

"ובשמנות זה אכן מזעזע"??????? אני שמנה! ואני ממש לא חושבת שאני מזעזעת. לפעמים אני פשוט בשוק מרמת הרדידות שיש לאנשים....
 

ליאהה

New member
תסלחי לי אבל תגובה מגעילה

ויודעת מה יום אחד הוא יסתכל על אחרת , יפה יותר ואז תבואי לבכות ונוכל לומר לך שאכן אצל מדהימות מתישהוא היופי עובר ונשאר האופי....ועוברים הלאה.
 
זה אין מגעיל מה שהוא אמר

לא אמרתי שלא. רק חשבתי שהוא התכוון למשהו יותר גרוע. ברור שיופי לא נשאר. הרי שרוצים לקלל מישהיא אומרים שלכל השונאים שלי שלא יצא קמטים. .שכולנו נזכה לקמטים כל דבר בזמנו
 
יקירתי

אם יש לך בעיה בהבנת הנקרא, באמת שאין צורך להגיב. אין לי בעיה עם הטעם שלו, יש לי בעיה רצינית עם האופן בו הוא מתאר אישה כאובייקט פיזי נטו. זו גסות רוח, בהמיות וגועל נפש מרוכז. קראי שוב את דבריי, הפעם בעיון, ותביני על מה יצא קפצי. לפחות נסי להבין.
 
מסכימה לגמרי!! התיאור הזה לא רצוי ולא ראוי!

יש דרכים רבות להגיד שהאישה שיצאת איתה לדייט לא היתה לטעמך. צריך לברור מילים. אני מבינה את האכזבה שלך, איתן, ואת הטעם שלך - אבל התיאור שנתת לאישה הזאת לא מחמיא לך.
 

נעה 2411

New member
באמת שזה לא נאה לשקר...

אבל גם לתאר כאלו תיאורים זה לא לעניין.....
 
ועוד משהו...

אף אישה שזכתה ללדת ילדים לא נראית ולעולם לא תוכל להיראות כמו שנראתה לפני שילדה. אני גאה בכך שהגוף שלי הכיל, גידל, ילד והאכיל ארבעה ילדים, ומעולם לא הרגשתי נשית ומושכת יותר מאשר עכשיו.
 

שבילית

New member
לא מדוייק

אפשי ואפשי להיראות רזה גם אחרי לידה... זה תלוי רק במי שמעוניינת בכך! אם כי נכון ביותר שאישה נעשית נשית יותר אחרי לידה- ושוב- זה תלוי בה... לגביך- איתן- לא יפה מצידה שהיא לא דייקה בלשונה ואפילו גרמה לך להבין שהיא משהו שהיא לא- לא נעים ומתסכל... אני עצמי יצאתי לדייט עם תופעה כזו של מישו שהראה לי תמונה שלו מלפני כמה שנים טובות- והתאכזבתי מאוד! לגבי הניסוח- הוא אכן לא מתאים ואפילו פוגע, אך אני מניחה שלא זו היתה כוונתך...
 
לא כתבתי שאי אפשר להיות רזה אחרי לידה

כתבתי שהגוף לא יוכל לעולם לחזור להיות מה שהיה. זה לא אומר בהכרח שכל הנשים שילדו הן שמנות. יצאתי כנגד ההתנסחות המאוד צורמת של איתן בעניין.
 
הנ"ל לא חל על שבילית ../images/Emo8.gif

אני בגיל 16 לא הייתי ככה
|מתה מקנאה|
 
שבלולית צדקת בכל מילותיך

זה בדיוק מה שהתכוונתי מתראי איך אני כתבתי אויש מה לעשות אצלי בבית הספר לא כתבו בעיברית סורי
 
למעלה