כתבה בחדשות ערוץ 2 על התירים הקוראניים

  • פותח הנושא buta
  • פורסם בתאריך

GnomeBubble

New member
לא נראה לי

כי אצלי זה ניגן בסדר כשניגשתי עם המדיה פלייר ישירות לקישור, אבל הוא פשוט לא היה מוכן לנגן לא בפיירפוקס ולא באקספלורר. זה פשוט אתר שכתוב בצורה דפוקה, ככה שהוא לא עובד בחלק מהמחשבים משום מה.
 
מקודדי וידאו לא קשורים לנגנים עצמם

אצלי באקספלורר הוא מנגן את הכתבה מצויין...בלי רבע בעיה.
 

Woogy

New member
אקספלורר מנגן ע"י הפעלה פנימית של המדיה פלייר

בצורה פחות מתוחכמת הוא מפעיל גם את האקרובט כשצריך. בד"כ אתרים של שידורי וידאו משתמשים בקידודים שממילא מותקנים ברוב המחשבים, אבל יש הפתעות. הסיבה שזה לא עובד בפיירפוקס זה כי הקוד של הנגן כתוב בצורה עקומה שהותאמה לאקספלורר.
 
ואני מצטטת:

"כי אצלי זה ניגן בסדר כשניגשתי עם המדיה פלייר ישירות לקישור, אבל הוא פשוט לא היה מוכן לנגן לא בפיירפוקס ולא באקספלורר". אצל גנום באבל זה לא ניגן באקספלורר אז כנראה שזה לא קשור ישירות למקודדים הפנימיים שמותאמים בצורה עקומה רק לאקספלורר אלא לאיזה קידוד אחר שהיה חסר באותו המחשב או גורם אחר שלא קשור לסוג הדפדפן.
 

GnomeBubble

New member
אולי זה לא היה קשור לסוג הדפדפן

אבל זה בהחלט היה קשור לקוד באתר, כמו שווגי אמר. הסיבה היא שכשהפעלתי את זה ישירות בנגן (ולא משנה אם זה מדיה פלייר או נגן אחר) זה עבד. מה שאומר שהבעיה לא במקודדים, כי אז זה בכלל לא היה עובד לא על המחשב שלי ולא על המחשב של סש בשום דפדפן ובשום נגן - מסכימה?
 
וודאי שכן...

אני רק אומרת שלא נראה לי שזה קשור לסוג הדפדפן ,פר סה, אלא לגורמים אחרים.
 

Woogy

New member
לא תמיד יש קשר ישיר למקודדים במחשב

זה לא רלבנטי למקרה הזה, אבל לידיעתך, הנגן הקוראני הכי פופולרי בא עם מקודדים בחבילה שלו ומשתמש בהם ולא באלו שמותקנים במחשב, וכמובן שלא זה המצב במדיה פלייר שעובד עם מה שמוגדר במערכת ההפעלה.
 

GnomeBubble

New member
בעצם לא כל הנגנים משתמשים במקודדים של המחשב

אם למישהו יצא להשתמש למשל ב-VLC Media Player - אז הוא גם משתמש רק בקודקים משלו. בהגדרות של האקספלורר שלי לא נגעתי. נראה לי.
בכל אופן, עובדה שגם אצל סשה זה לא עבד.
 
גם

המדיה פלייר קלאסיק משתמש במקודדים משלו...נראה לי
. אגב ,אין עליו-הנגן הזה פשוט קורא הכל מהכל.
 

Woogy

New member
גנום לא נחשב ../images/Emo8.gif

אני בטוח שהוא שיחק בהגדרות שונות במחשב שלו כל כך הרבה שהוא לא מייצג מחשב סטנדרטי. נושא המקודדים הוא נושא נפרד מנושא ההתאמה לאקספלורר. בעיה במקודדים גורמת שכשכבר מקבלים את הסרט- לא שומעים אותו, או לא רואים תמונה, או שפשוט הוא לא מתחיל לנגן ולא רואים אותו. עם בעיה בסקריפט של הנגן פשוט לא מגיעים למצב שהסרט מתחיל להשלח למחשב בלי קשר אם המחשב מסוגל להראות אותו, וזה מה שקורה בחלק מהדפדפנים. אני עדיין הייתי רוצה לינק ישיר לוידאו שאוכל להקליט ולשמור לי גיבוי, בינתיים עובד לי רק באקספלורר. אולי אם הייתי נכנע ומתקין את המדיה פלייר החדש זה כן היה עובד לי גם בו.
 

GnomeBubble

New member
מה עם הקישור הישיר הזה?

mms://st1wm.castup.net/server12/27975684-61.wmv אתה מצליח להקליט ממנו? אני מנגן את זה עם מדיה פלייר 10 דרך אגב, לא 11 הכי חדש.
 
כתבה מצויינת, תודה ! ../images/Emo45.gif

ואיזו עברית נפלאה יש לסטודנטית הקוריאנית, מיונג סוק,ממש כל הכבוד לה. שווארמה ופלאפל במקום קימצ'י וביבימבאפ
...בטח שוק תרבותי בשבילם.
 
למעלה