כתבה בערוץ 1

זה כנראה בזכות העריכה

אני לא יכולותי להגיע לראיון, כך שאני לא יודעת מה בדיוק נאמר שם. אבל מנסיון אני יודעת שהכתב מצלם הרבה זמן (במקרה שלי 20 דקות) ואח"כ העורך גוזר. וזה בדיוק מה שקרה כאן. העורך גזר את שאר הדברים וחשב שזה הדבר העיקרי שצריך להעביאר לציבור. מה לעשות לא הכל בידיים שלנו, חבל.
 

קינמוני

New member
כל הכבוד אבל...

אני חושבת שהמסר שעלינו להעביר הוא לא שבמידה ונגדיל את כמות ההורמונים נצליח תוך 5 טיפולים (כמות גדולה של עוברים עדיין לא מבטיחה הריון ובנוסף לא נראה לי שהציבור יתרגש מסיכון בריאותנו אם זה יחסוך למדינה כסף) אלא שהגבלת מס' הטיפולים תותיר רבים מאיתנו ללא האפשרות להיות הורים!!!! זהו מסר חריף הרבה יותר ממה שהשתמע מהכתבה. בכל אופן, מודה לכל המשתתפים בכתבה ומקווה שאכן הנושא יגיע לתודעת הציבור.
 

kasa

New member
מסכימה איתך. עצם החשיפה והעלאת

המודעות לנושא - זה דבר חשוב בפני עצמו. גם אני חושבת שהגדלת כמות ההורמונים לא ממש אייטם משכנע. (מעבר לכך, שלטענת הרופא שלי לפחות קיים חוק חדש האוסר על החזרת יותר מ-2 עוברים אלא במקרים קיצוניים ומסויימים....כך שטיעון זה טורף לנו את הקלפים). אני חושבת שניתן להציג את העניין ככל-כך חשוב, חזק ובדמנו, שאנשים יעשו כל דבר בכדי להיות הורים, וזה, עלול להוביל גם להגברת הפשע, הסמים, האלימות. כי אנשים לא יבחלו בשום אמצעי....כולל מכירת בתים, רכוש, ומה נשאר ?? ראיתי שמישהי כתבה באיזה מקום: "אם צריך - ארד לזנות. לא אשאר ללא ילדים". גם נקודה למחשבה. וכמובן שאר הטיעונים שהועלו כאן.
 

oorly

New member
זה לא מה שניסינו להעביר

נושא הגדלת כמות ההורמונים הוזכר בכמה מילים והם ניתפסו בזה!!!
 
באמת טוב שהזכירו את הענין וכל הכבוד

למשתתפים אבל שום מסר ממשי לא עבר באייטם הקצר והמקוצץ הזה
חבל
 

עמית@

New member
כל הכבוד למשתתפים

אם כי מעט משכו אתכם בלשון (על עניין הסיכון שלוקחות המטופלות על עצמךן- עשו מזה את ה"אישיו") כל הכבוד לאסנת ולג'ינג'י יפה התואר!!
 
אהבתי את הכתבה

ניסו למשוך אותה נורא לכוון הסכנות שיש בטיפולים אבל בכל זאת היא העבירה את המסר. הכי חשוב שראו ושמעו אותנו במהדורה המרכזית. מקווה שהכתבות הבאות יהיו יותר טובות.
 

חן123

New member
לצערי פיספסתי...

הגעתי לטלויזה בסביבות 21:15... מישהוא יכול לספר בכמה מילים מה היה? מתי תשודר הכתבה לערוץ 2 ?
 

kasa

New member
../images/Emo41.gif כל הכבוד למתראיינים !!../images/Emo41.gif ../images/Emo45.gif

לחברי "הזכות להורות". כל הכבוד !!
 

neta2

New member
כל הכבוד../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|כן

 

קינמוני

New member
../images/Emo26.gif תגובה של אופיר פינס

שלום רב, הנדון: הגבלת מספר טיפול הפוריות הריני לאשר בתודה קבלת מכתבך בלשכתי. קראתי את מכתבך בכאב לב, וכן עקבתי בדיווחי תקשורת אחר הכוונה להגביל את מספר טיפולי הפוריות. כידוע לך מפלגת העבודה איננה בשלטון ואין לה יד בתקציב השערורייתי של משרד האוצר. אני מתחייב בפניך כי אפעל במסגרת הכלים שעומדים לרשותי ואהיה שותף נאמן למאבק נגד הכוונה לקצץ בסעיף תקציבי זה. אני בהחלט סבור כי לא צריך להוסיף על הסבל הנפשי והפיזי שאת עוברת, ויש מקום לחסוך ממך עד כמה שניתן את הקושי הכלכלי הכרוך בטיפולי הפוריות. אני מאחל לך ולבעלך הצלחה בהמשך הטיפול, ומקווה שתהיו בקרוב הורים לילד/ה בריא/ה ובעתיד אף לילדים נוספים. אל תהססו לפנות ולעדכן אותי גם בעתיד.
 

מיכל @

New member
כתבה מצויינת!

כל הכבוד למארגנים, כל הכבוד לאלה שהסכימו להשתתף ולהיחשף וכל הכבוד לערוץ 1 שלא עיוותו את הדברים!
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifעכשיו ראיתי את הכתבה

מערוץ אחד בהקלטה (יש לי את זה על קלטת , כי לא היינו אתמול בבית ) . קודם כל כל הכבוד שסוף סוף הצלחנו להגיע למהדורה מרכזית של חדשות , זה כבר הישג. רק חבל שהושם שם דגש על הענין הזה של למלא בהורמונים וכל הנושא הזה , זה נופח יותר מידי וברוב המקרים גם אם נרצה יותר הורמונים -א- אני לא חושבת שהרופאים יסכימו לקחת את הסיכון ולתת מינונים עצומים של הורמונים או להחזיר כמות רבה של עוברים .ב- לא בטוח שזה יעזור להרות כי בהרבה מקרים הבעיה היא לא בכמות הביציות/עוברים אלא בהשתרשות שלהם ברחם אז זה לא ממש יעזור , והפתרון הוא פשוט לנסות פעמים רבות עד שמצליחים . מעונינים להגיע למפגש של ערוץ 2 היום
 
למעלה