כתבה מענינת ב"הארץ"

מצב
הנושא נעול.

אדיה

New member
כתבה מענינת ב"הארץ"

כתבה מענינת ב"הארץ"
כתבה מענינת במוסף האינטרנט של הארץ על התפתחות תופעת היוממות ברכבת ישראל עם דגש מיוחד על הנוסעים הדתיים בקו בית שמש תל אביב
 

A r i e T

New member
../images/Emo6.gif זה לא חדש לי

כתבה מענינת ב"הארץ"
כתבה מענינת במוסף האינטרנט של הארץ על התפתחות תופעת היוממות ברכבת ישראל עם דגש מיוחד על הנוסעים הדתיים בקו בית שמש תל אביב
זה לא חדש לי
לפני 4.5 שנים, יצאנו קבוצת חיילים הביתה מבסיס ליד שבטה. ברכבת מבאר שבע חבר שלי נזכר באיחור שהשמש שוקעת ועוד לא התפללנו מנחה! היה נסיון לארגן מניין ליד אחת הדלתות של הרכבת, אבל לך תמצא עכשיו את הבני"שים בתוך 4 או 5 מערכים. כשירדנו בת"א מרכז עוד היה אפשר להתפלל, אבל אני כבר הייתי צריך לתפוס את הרכבת בקו החדש לראש העין דרום. רלציין שזו היתה פעם ראשונה שנסעתי בקו ל\מ באר שבע ושכמעט פספסנו את הרכבת בגלל שהמג"ד\סמג"ד\רס"ר חיפשו את כל הסיבות לעכב אותנו בדרך הביתה.
 

alondr

New member
אכן נחמד ומקורי

(גם מ"הארץ")
אכן נחמד ומקורי
זה באמת דרך טובה לנצל את הנסיעה בצורה יעילה אבל לדרוש שיהיה ארון קודש וספר תורה זה מאוד דבילי. ומה אם תהיה תקלה ויגיע מערך אחר - או שהמערך בתחזוקה/תיקון. זה ממש לא ניתן לביצוע וזו אפילו בקשה די חצופה... זו תחבורה ציבורית ולא רכבת פרטית באותה מידה אני יכול לדרוש מחשב עם אינטרנט טלוויזיה ועיתונים כדי שיהיה במה להעביר את הנסיעה ובהמשך יתארגנו נוסעים מוסלמים וידרשו מסגד... לםני כן שהרכבת תארגן קרונות שקטים ללא סלולריים ובלגן וצעקות כמו שיש בחו"ל למי שרוצה לעבוד ולקרוא בשקט.
 

TalHai

New member
מעצבן הראש הקטן של הרכבת

כתבה מענינת ב"הארץ"
כתבה מענינת במוסף האינטרנט של הארץ על התפתחות תופעת היוממות ברכבת ישראל עם דגש מיוחד על הנוסעים הדתיים בקו בית שמש תל אביב
מעצבן הראש הקטן של הרכבת
גם בקטע של האופניים וגם בקטע של דאגה לקרונות תפילה או קרונות שקטים, את הכל הם מגלגלים הלאה...
 
לגבי קרונות לאופניים: הבעיה אמורה

מעצבן הראש הקטן של הרכבת
גם בקטע של האופניים וגם בקטע של דאגה לקרונות תפילה או קרונות שקטים, את הכל הם מגלגלים הלאה...
לגבי קרונות לאופניים: הבעיה אמורה
להיפתר כבר בשלהי שנה הבאה. כאשר יחושמלו הרכבות, יוציאו את הגנרטורים מקרונות הכוח 401 - 424 ומקרונות הכוח 501 - 507 ושם יהיה מקום לאופניים.
 

TalHai

New member
הקווים הולכים להיות מחושמלים

לגבי קרונות לאופניים: הבעיה אמורה
להיפתר כבר בשלהי שנה הבאה. כאשר יחושמלו הרכבות, יוציאו את הגנרטורים מקרונות הכוח 401 - 424 ומקרונות הכוח 501 - 507 ושם יהיה מקום לאופניים.
הקווים הולכים להיות מחושמלים
ואי איזה יופי... לא ידעתי.
 
ניסחתי לא טוב: אני מתקן:

הקווים הולכים להיות מחושמלים
ואי איזה יופי... לא ידעתי.
ניסחתי לא טוב: אני מתקן:
הקווים יחושמלו בשנת 2010 אך כבר בשנה הבאה ימצאו מקום בקרונות מסויימים. ברגע שאדע משהו - אעדכן מיד. החלה הרכבתם של קרונות מס' 501 עד 507 בגורליץ'. מקווה להביא תמונות בקרוב. שבת-שלום.
 

fireman

New member
מה זה 501 עד 507? דאבלים?

ניסחתי לא טוב: אני מתקן:
הקווים יחושמלו בשנת 2010 אך כבר בשנה הבאה ימצאו מקום בקרונות מסויימים. ברגע שאדע משהו - אעדכן מיד. החלה הרכבתם של קרונות מס' 501 עד 507 בגורליץ'. מקווה להביא תמונות בקרוב. שבת-שלום.
מה זה 501 עד 507? דאבלים?
 

traiNir

New member
כבר קיוויתי (בגללך) לנסוע ברכבת חשמ

ניסחתי לא טוב: אני מתקן:
הקווים יחושמלו בשנת 2010 אך כבר בשנה הבאה ימצאו מקום בקרונות מסויימים. ברגע שאדע משהו - אעדכן מיד. החלה הרכבתם של קרונות מס' 501 עד 507 בגורליץ'. מקווה להביא תמונות בקרוב. שבת-שלום.
כבר קיוויתי (בגללך) לנסוע ברכבת חשמ
לית בעוד שנה וחצי ...
)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה