כתבה מ-ynet

פנינצה

New member
תודה. עד עכשיו היה לי עוד ספק לגבי

הנושא. בהחלט מרגיע. הנזק כבר נעשה והשמועה כי חיסונים אלה גורמים לאוטיזם תהלך עוד זמן רב...
 

פנינצה

New member
קשה לבודד את המשתנים ולדעת מה

גורם לאוטיזם. אולי ריבוי האוטיזם נגרם בגלל השימוש בפלאפונים, הקרבה לאנטנות סלולריות, קרבה לקווי מתח, ריבוי מוצרי חשמל בבית המפיצים בכל העת קרינה ועוד ועוד... כל אלה ואחרים עושים נזקים ברמה זו או אחרת למח
 

colargolet

New member
לא יודעת :-\

כל הכתבה הזו מריחה לי מגמתיות... עדיין לא שוכנעתי. עובדה שמרוב החיסונים היום הוצאה הכספית מהתרכיב... בכל זאת, כספית היא מתכת כבדה שיכולה לגרום לנזקים מוחיים. מה שכן, שמעתי שמועות שהתרכיב החדש של ה-MMR אינו מכיל כספית.
 

e l i z e

New member
לאחר שבדקתי את כל נושא החיסונים

ההחלטה, לא לחסן בשנה הראשונה ולא בכל החיסונים, לא נובעת מהסיכוי לאוטיזם. ז"א לא רק זו הסיבה, (אם כי מקריאת עדויות של הורים לילדי אוטיזם, גרמו לי להוסיף גם את זה לרשימת הלמה לא) אלא עוד הרבה דברים אחרים שיכולים להיגרם כתוצאה מחשיפה של מערכות הגוף לחומרים שהחיסונים האלה מכילים. אני לא קיצונית שחושבת שלא צריך בכלל חיסונים. אבל לדעתי, צריך לקחת בחשבון מכלול של דברים ולחסן לפי מה שמתאים לילדיי באופן פרטני- לא לפי מה שמתאים לרוב. הרי בכל כלל, יש יוצא מן הכלל. אף אחד לא יעשה בשבילי את העבודה. אז לקחתי על עצמי את העניין ולאחר בדיקה מקיפה החלטתי את מה שהחלטתי. גם לאחר קריאת הכתבה המצורפת, אני עדיין בדיעה שבשנה הראשונה לא צריך לחסן ועדיין חושבת שיש חיסונים מיותרים לגמריי.
 

אשכר ש

New member
אני מאוד מאוד אשמח לקרוא

את מסקנותייך, אם את מוכנה לשתף. אני חושבת כמוך ובודקת עכשיו את כל הנושא- קוראת הרבה חומר.
 

e l i z e

New member
בשמחה../images/Emo13.gif

אתחיל מכך, שהאמון שלי במשרד הבריאות נגמר אצלי בפרשת רמדיה. לא האמנתי, איך הם נתנו אישור לדבר כ"כ חשוב מבלי לבדוק אותו, כ"כ הקלו ראש בדבר כה חשוב ובנוסף לכך שילמו על כך במחיר של חיים ופגיעות חמורות תינוקות רכים מאוד. עכשיו, בכל מקום שקראתי ושאלתי, גם הרופאים טוענים כי יש סיכון בחיסון. ישנם אפילו חיסונים שלא מומלצים לאוכלוסיות מסוימות, דבר לכשעצמו אומר שצריך לבדוק טוב טוב מה יש בהם שנכנס לגוף קטן של תינוק בן כמה חודשים. הרופאים אומנם טוענים כי הסיכון הוא מזערי. אני גם חושבת שאפילו להם (משרד הבריאות) אין את כל התשובות לכך, אלא רק השנים יגידו והמחקרים הנוספים שיהיו במשך השנים הבאות יוכלו לתת תשובות. אני מודעת לכך, שכל בחירה שאבחר, תגבה מחיר כלשהו. בדקתי איפה המחיר יקר יותר- ועליו ויתרתי. אז אני בחרתי לא לחסן בשנה הראשונה (למרות שאת החיסון לצהבת בגיל הלידה כן נתתי- לאחר לחץ מצד האחיות כשאני כמה שעות אחרי לידה) הסיבות הן: *דווקא בגלל שהמערכת החיסונית עד גיל שנה חלשה ובונה את עצמה, אני לא מעוניינת להעמיס עליה חומרים חזקים. * לא רוצה להעמיס על הכבד הצעיר ולא בטוח הבשל ב100% מבחינת תיפקודיות, את החומרים המשמרים שהחיסונים מכילים. *זה שהאחיות בטיפת חלב לא מעוניינות להראות לי את התווית של בקבוק החיסון כדי לראות אם יש שם את הכספית, גורם לי להירתע ולחשוד שמסתירים ממני משהו. *אני מניקה *הילדה לא תלך לגן בשנתיים שלוש הקרובות (כמו האח הגדול שלה) *אחיה הגדול גם לא הולך למסגרת- אלא בסיום שנת החיים הראשונה שלה *מקפידה על תזונה בריאה ונכונה *מקפידה על זהירות במקרים נוספים כגון: בריכות ציבוריות (לא הולכת), שתיית מים רתוחים, הגיינה וניקיון הגוף והבית. *חיזוק מערכת חיסונית *חיזוק ושיפור מצב נפשי חיובי- ע"י תהליך של מודעות *מפעילה הרבה שיקול דעת, קוראת, חוקרת ובודקת עשיתי טבלה שבה פירטתי את סוגי החיסונים, דרכי הידבקות, תסמינים, טיפול, סיבוכים והסיכונים שבחיסון, ע"פ מידע שמצאתי דווקא במקומות שהם פרו חיסונים. מחלות שלא ידעתי איך הן ניראות- פשוט הקלדתי את שמן בלועזית בגוגל בחיפוש תמונות וכך גם יכלתי לראות ולא רק לתאר. הטענה הזו שרופאים צעירים לא יודעים איך נראית מחלת חצבת, תמוהה בעיני. אני, ללא כל תעודה ברפואה- לאחר חיפוש קצר במדיה, כבר יודעת איך היא נראית. אני אשמח לשלוח לך במייל את הטבלה שעשיתי- אני לא רוצה להצטייר כאחת שמנסה לשכנע אחרים לא לחסן. עשיתי הכל למען שימוש אישי שלי במידע. מכבדת את אלא שחושבים אחרת ממני, יודעת שהם פועלים בדיוק מאותם מניעים שלי וזה שמירה והגנה על הילדים שלהם. מה גם, שיש מקרים שבהם כן כדאי לחסן ע"פ המלצות משרד הבריאות- אבל אני לא אחד מהמקרים האלו.
 

e l i z e

New member
דרך אגב, מוסיפה קישור ניטרלי

שיש בו קצת מידע על כספית. כדאי לקרוא הכל ובמיוחד את החלק שנקרא "אמצעי זהירות".
 

פנינצה

New member
אז תגידי אם אחליט לפצל את החיסונים

איך מפצלים? כלומר יש סדר רצוי מה קודם למה ומרחק בין חיסון לחיסון והאם בכל קופות החולים מאפשרים לפצל?
 

e l i z e

New member
פיצול

אי אפשר לפצל בין המחלות, ז"א בחיסון המחומש יש 5 מחלות ואי אפשר לפצל ולתת כל פעם מחלה אחת, אלא רק את כל החמש יחד. מה שכן ניתן לפצל, זה את חיסון גיל שנה. מחסנים כנגד 8 מחלות בשתי זריקות. אז אפשר לפצל לשלוש (MMR) וחמש (מחומש).
 

Rakefetsagman

New member
בחו"ל מפצלים

את החיסון המחומש -- אם מבקשים. אינני זוכרת אייך בדיוק אבל אשמח לברר לך. יש טענות שהבעיה בחיסונים היא לא רק הזמן אלא גם השילובים שמעמיסים על הגוף.
 

POOH*

New member
ומה לאחר השנה הראשונה?

ואגב מוזר שלא נתנו לך לראות את התוית של החיסון אצלנו נותנים בלי בעיה - כנראה סתם נפלת על אחיות לא מוצלחות... POOH
 

e l i z e

New member
לאחר השנה הראשונה

החלטתי שאת החיסונים לצהבת(B ו A) אתן, אני מחפשת חיסון הומאופתי לפוליו, לאדמת אני אדאג שתתחסן בגיל ההתבגרות ואיידע אותה על בדיקת נוגדנים לפני הריון. לגביי מחלות הילדים- מקרי המוות הם כתוצאה מהסיבוכים ולא מהמחלות עצמן. מחלות ילדות אפשר לעבור ואחוזי התמותה מהסיבוכים הם עדיין קטנים יותר מהאחוזים שעברו אותן. אני גם חושבת שצריך לדעת לזהות את המחלות בשלב מוקדם וזה נותן יותר שליטה לגביי הטיפול שאפשר יהיה לתת בשלב מוקדם. אכן, האחיות לא נתנו לי לראות את התווית של בקבוק החיסון. בכלל, האחיות שנפלתי עליהן לא היו ממש בקיאות בכל נושא החיסונים או שסתם לא רצו לשתף איתי פעולה בשיחה.....
 

פלגיה

New member
מסכימה חלקית

אבל מה שכן שכנע אותי לחסן - היה הספר הישן נושן של ד"ר ספוק. הספר הזה הוא מדריך להורים משנות החמישים, עוד טרם החיסונים. צריך פעם אחת לקרוא את התיאור שלו על איך לטפל בילד חולה בחצבת או שעלת או פוליו, ולחשוב אם רוצים לקחת את הסיכון הזה על עצמינו.
 
למעלה