כתבתי לשוש ימין-אח' הסעות במש' החינ

dginat

New member
כתבתי לשוש ימין-אח' הסעות במש' החינ

לאחר ששלחתי לשוש ימין פקס התקשרתי למחרת לודא שקיבלו את הפקס וכל החומר הרלוונתי וביקשתי לדבר עם הגב' שוש ימין. אמרו שהיא לא נמצאת שאלו במה העניין ואז החלו להעביר אותי מאחד לשני. (כמה אנשים אחראים על הסעות במשרד החינוך? מנהלת ארצית מנהל ביקורת הסעות ארצי,מנהל מחוזי....). הרבה לא יצא מזה. תשובה הולמת לא קיבלתי חוץ מהתשובה שמשרד החינוך אינו מתערב בהסעות של הרשות המקומית.
 

dginat

New member
שוש ימין

כתבתי לה וגם התקשרתי וביקשתי לדבר איתה והעבירו אותי כמו כדור מאחד לשני ולבסוף לא דיברתי איתה מפני שלא היתה או שלא היה לה זמן.
 

זהבה נ

New member
dginat האם כתבת העתקים למכתבך?

כי אם לא עשית זאת אני מנחה שלא תיהיה התיחסות כפי שקרה לך. לכן אני מציעה לכתב: 1 הממונה על זכויות תלמידים הגב' טובה בן ארי 2 ראש האגף לחינוך מיוחד הגב' כרמלה איגל 3 שרת החינוך 4 מנכל"ית משרד החינוך 5 ממונה על ועדות השמה וערר גם כן הגב' כרמלה איגל (עדיין לא פורסם מי מחליף אותה בתפקידה הקודם כממונה על ועדות השמה וערר משנבחרה לשמש כראש האגף לחינוך מיוחד). 6 ארגון בזכות 7 מפקחת חינוך מיוחד באזור המגורים שלכם. 8 מנהל מח' החינוך בעיריית גבעתיים. 9 ראש העיר 10 יו"ר ועדת החינוך בכנסת 11 הגב' תמר פדבו מנהלת ביה"ס "הבית של תמר" 12 יו"ר ועדת השמה ושיבוץ בעיריית גבעתיים. 13 מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך אני בטוחה שלאחר תפוצה כזו לא יהיה מצב בו לא תקבלו שום התיחסות. צר לי שכך קרה לכם, לדעתי לא היה צריך להיות כך, במידה וגם לאחר שבוע לא תקבלו שום התייחסות שלחו תזכורות בפקס. אני עדיין לא יודעת מה היתה החלטת ועדת השיבוץ, אם ראש העיר אינו מעונין לתת לתלמידים הסעה מה כן הפתרון שלו בנושא שיבוצם למסגרות התואמות את צרכיהם וקורבות ליישוב, האם יש לו הצעה כל שהיא ומה היא?? להשתמע ושבת שלום.
 

dginat

New member
בטח שכתבתי

בטח שכתבתי בתפוצת נטו לכל אלה: 1 הממונה על זכויות תלמידים הגב' טובה בן ארי 2 ראש האגף לחינוך מיוחד הגב' כרמלה איגל 3 מנכל"ית משרד החינוך 5 ממונה על ועדות השמה וערר גם כן הגב' כרמלה איגל (עדיין לא פורסם מי מחליף אותה בתפקידה הקודם כממונה על ועדות השמה וערר משנבחרה לשמש כראש האגף לחינוך מיוחד). 6 ארגון בזכות 7 מפקחת חינוך מיוחד באזור המגורים שלכם. 8 יו"ר ועדת החינוך בכנסת 11 מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך אני מדבר לפחות פעם בשבוע עם כרמלה איגל כל העניין. דיברתי גם עם ניצה ננר סגנית מנהלת האגף לחינוך מיוחד, שקיבלה גם היא את כל החומר. עם ניצה דברתי על שכר הלימוד. העיריה מציינת במכתבה אלינו שלפנים משורת הדין הם מממנים את שכר הלימוד אז פניתי בעניין לניצה ננר.
 
dginat לפנות לטלויזיה

לתכניות כמו בולדוג או בולדוזר... האטימות הממסדית והאדישות מקוממים. בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

dginat

New member
מה זה בולדוג ?

מה זה בולדוג ? איזה ערוץ??????????? האם יש לך כתובת , טל' פקס?????????
 
בולדוג היא תכנית המשודרת

בערוץ 8. הכתב הוא גיא מרוז. טלפון של הערוץ במסר... בהצלחה.
 

זהבה נ

New member
קישור ךלחוזר מנכ"ל הסעות תלמידים

אני בטוחה שכעת תוכל להבין מה עומד מאחורי נושא ההסעות ויתבהרו לך עו כיוונים חדשים. חוזר מנכ"ל בנושא הסעות תלמידים בחינוך המיוחד. חוזר מנכ"ל בנושא ועדות שיבוץ. עזכון לחוזר הסעות . בהצלחה ותודה על שאתה ממשיך ומעדכן אותנו. שבת שלום
 
למעלה