כתב ידו של בעלי

כתב ידו של בעלי

מצורף בזה. (אם לא אשכח לצרפו) אשמח לקבל נתוח, וכן אשמח לקבל תגובות נוספות להודעתי (שבסוף העמוד) תודה.
 

גימי1

New member
לאשדודית

אני חובב ומבקש משוב לניתוח שלי: יש לו ביטחון עצמי גבוה. תפיסה טובה לנושאים לוגיים / טכניים. הוא בעל כושר ביטוי גבוה, לא מהטיפוסים אשר נחבאים אל הכלים, מצד שני, הוא מופנם לגבי נושאים הקשורים אליו אישית ולחייו האישיים. הוא טיפוס דברן ומוחצן מאלה שיכולים להגיד: "באתי ! אפשר להתחיל !" חבר טוב ואוהב חברה אך דורש את הפרטיות שלו כשצריך אותה. זהו.....
 
תודה על הניתוח

משוב, אז ככה: 1. אכן, תפיסה טובה לוגית טכנית. 2. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ - מאוד. 3. לגבי המופנמות מול הפתיחות - מגדיר יפה מאוד. תודה, אשמח לקבל עוד דעות. נ.ב. - גימי, אולי תנתח גם את כתב ידי, הוא גלש לתחילת העמוד הבא.
 
שימו לב איך כתב שנראה אחיד ויציב

למדי בתנועתו הקשתית והתקדמותו בנתיב השורה בעצם מכיל בתוכו תנודות רבות בעיצוב הצורה, וניגודים שכמעט ולא מסתדרים יחד, נניח בין קשתיות נאה לבין שבירה צורמת. אפשר להתחיל מתרגיל קל יחסית ולעבור על אותיות האיזור העליון, נניח ל'. ריבוי הצורות ( גם באיזורים אחרים ) לצד תנודות מפתיעות בזוית כתיבה מקשות לקבוע מה מתוך זה מאפיין את האיש, המנטליות, צורת החשיבה וההתנהגות ומה מתוך זה הם וריאציות ושינויים, סבירים או סותרים זה אתם תקבעו. אתם לא חייבים...
 
בהזדמנות זו, לפני שאני ניגש לפיצה

אני שב ומזמין את כל מי שיש לו ידע ורצון לתרום לפורום, או סתם להתנסות, להשתלב בצוות האינטימי שלנו. ההודעה הראשונה היא הכי קשה, אח"כ זה הרבה יותר קל ממה שנדמה.
 

shamon51

New member
עוד אשדודית ועוד אשדודי../images/Emo150.gif

הי אשדודית גאה חלק מהעניין (בשבילי לפחות) זה לקבל תגובה. אז הנה כתבתי לך ניתוח (דף 2) ומה עם התגובה ? שמעון
 
אתה צודק, הנה תגובתי:

לכולם השבתי, וגם לך על כל התשובות, מלבד האחרונה. די התאכזבתי ממיעוט התגובות. "כתב היד מראה מצב רוח של עליות ומורדות מחשבות שמטרידות את חוט המחשבה קצת מבוכה וחוסר אמון עצמי בדרך בה את הולכת בקיצור התלבטויות פנימיות."- ככל האנשים, גם מצב רוחי בעליות ובמורדות, וכל אדם נמצא תמיד בהתלבטות. אבל זה לא עד כדי כך שזה לא מאפשר לי להתרכז. נראה שאת מסודרת - "מאוד מאוד" - בדיוק ההיפך ממסודרת! ועם יכולת אינטלקטואלית - עם זה אני מוכנה להסכים. וכאשר את מתרכזת תוכלי לעשות דברים בצורה טובה. - אכן. תודה לך, שמעון. מה עם ניתוח כתב ידו שלי בעלי? למי שלא ראה את כתב ידי ומוכן לנסות, מצורף שוב. נ.ב. - מה בקשר לציורי ילדים? מנתחים או לא?
 
תראי, היות שאת וגם בעלך קיבלתם די

הרבה התייחסויות, ואו טו טו את מעלה לפנינו את ילדיך הגאים ושכנייך המציקים, הייתי מציע כדלקמן: למה שלא תזמינו את ובעלך את חברי הפורום למנגל בשבת ותוך כדי אכילת שישקבבים וסטקים נשלים את מה שהתחלנו ?
 
מוזמנים בשמחה

כשבחוץ
ו
גשם רבות יורדות. בין
ל
, מומלץ לבא אלינו לאשדוד ל
. מי שינתח הכי הרבה כתבי יד יקבל
,
,
. גם
יוגשו. לאודי, קבלנו התייחסות די דלה, 2 ניתוחים לבעלי, 3 לי. להוסיף את ציור הילדה?
 
הפעם הגאוה שלך השכיבה אותי../images/Emo6.gif

ואם לא היה כל כך הרבה כולסטרול בתפריט שלך עוד הייתי עלול להגיע. ובהזדמנות זו, היות שכבר נשבר לנו משאלות על סרטים טורקיים וספרי גרפולוגיה למתענינים החלטתי שאני מוחק כל שאלה כזו. גם לי זה קצת מספק אקשן והוכחה שאני המנהל!
 

גימי1

New member
תשלחי ונראה

יכול להיות נחמד לנתח ציורי ילדים... אבל רצוי קודם שתאפשרי להם לצייר בצורה כזו שאפשר יהיה לנתח... כלומר, לא לתת להם צבע אחד וזהו... או צבע אחד קטן ... שיוכלו לבחור לבד... אם זה יהיה ככה...את מוזמנת לשלוח...
 
למעלה