התייחסות...
דבר ראשון לנושא המכשירים המוחזרים. מכשירים אלו משמשים לעיתים לחלקי חילוף לחידוש מכשירים ישנים אצל היצרן/יבואן וחלקם נגרסים. המטרה הכללית של החזרת מכשירים מרשת אחרת היא כדי לצמצם את כמות המכשירים של החברה המתחרה שמסתובבים בשוק ובמגרות של לקוחות. עכשיו לנושא נציגי השירות. הבנה, עניין וידע בתחום הסלולרי היא מאוד חשובה ותורמת רבות להיות נציג שירות טלפוני/פרונטלי טוב. יחד עם זאת זה לא מספיק ולא הדבר החשוב ביותר, יש מספר תכונות נוספות שנדרשות מנציגי שירות לקוחות והם יכולת ביטוי גבוהה, אחריות, יכולת התמודדות במצבי לחץ ובמצבים מורכבים בעיקר מבחינת יכולת ניסוח ושימת דגש על הדברים שהחברה מעוניינת להבליט. הלוואי וכל נציג שירות היה עם הידע והאהבה לתחום כמו שיש להרבה מהפוקדים את הפורום הזה, אבל בפועל זה לא ככה בדיוק כמו שרוב נציגי השירות לא מתבטאים בצורה דומה למה שהולך פה לפעמים