לאחרונה אני צריך יותר ויותר עזרה

M00sad

New member
תנסה להגיש בקשה, נראה מי ייקח אותך

אפילו (במיוחד) בג'אוול לא ירצו אותך...
 

kobibm13

New member
../images/Emo163.gif

אני אמרתי אותי? אני לא הייתי שוכר אותי. במיוחד שאני עדיין לא בגיל המתאים להתקבל לעבודה שם...
 

MaD-d0g

New member
הם לא עושים איתו שומדבר...

זה הולך למשהו בסגנון של גריסה. תאמין לי
 

kobibm13

New member
אז מה הם

לוקחים את המכשיר בכדי לקל סיפוק שהם הרסו מכשיר של חברה מתחרה?!
 

™asper©

New member
התייחסות...

דבר ראשון לנושא המכשירים המוחזרים. מכשירים אלו משמשים לעיתים לחלקי חילוף לחידוש מכשירים ישנים אצל היצרן/יבואן וחלקם נגרסים. המטרה הכללית של החזרת מכשירים מרשת אחרת היא כדי לצמצם את כמות המכשירים של החברה המתחרה שמסתובבים בשוק ובמגרות של לקוחות. עכשיו לנושא נציגי השירות. הבנה, עניין וידע בתחום הסלולרי היא מאוד חשובה ותורמת רבות להיות נציג שירות טלפוני/פרונטלי טוב. יחד עם זאת זה לא מספיק ולא הדבר החשוב ביותר, יש מספר תכונות נוספות שנדרשות מנציגי שירות לקוחות והם יכולת ביטוי גבוהה, אחריות, יכולת התמודדות במצבי לחץ ובמצבים מורכבים בעיקר מבחינת יכולת ניסוח ושימת דגש על הדברים שהחברה מעוניינת להבליט. הלוואי וכל נציג שירות היה עם הידע והאהבה לתחום כמו שיש להרבה מהפוקדים את הפורום הזה, אבל בפועל זה לא ככה בדיוק כמו שרוב נציגי השירות לא מתבטאים בצורה דומה למה שהולך פה לפעמים
 
למעלה