לאיש שכותב עליי דוקטורט, שלום רב.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
רק רציתי להגיד לך שזה אני, מושא הדוקטורט שלך, מאור פז, וזהו החשבון הנוכחי שלי. נראה לי גם שהפסקתי להחליף חשבונות. לפחות לבינתיים. ואולי לנצח.

אם יש לך שאלות אליי או אתה זקוק לעזרה כלשהי מצידי בעבודת הדוקטורט שאתה כותב עליי, עבודת דוקטורט ראשונה מיני רבות שעוד ייכתבו עליי, אז יותר מאשמח לשתף פעולה ואתה מוזמן לכתוב לי בפרטי או לדבר איתי פה.

הסיבה שאני פונה אליך כך בפומבי במקום בפרטי כדי להגיד לך את כל זה, זה כי נראה שב"הגדרות" בחרת שלא יהיה אפשר לשלוח לך הודעות פרטיות.

אני גם לא כותב לך את המסר הזה בשרשור שבו הכרנו ושבו הודעת לי שאתה כותב עליי דוקטורט מכיוון שלמנהל שם יש נטייה למחוק שרשורים והודעות שלי כך שלא בטוח שאתה תראה לפני שהמסר והשרשור יימחקו, ומילא המסר, אבל במיוחד חבל על השרשור.

לכן החלטתי על פנייה פומבית שכזאת, אמנם בפורום של dw שמוחק לי שרשורים והודעות, אבל בגלל נטייתו זאת, אני מפרסם את המסר הזה במספר פורומים נוספים.

באמת, מה שאתה צריך. אם יש לך שאלות או בקשות או מה שזה לא יהיה עבור עבודת הדוקטורט שאתה כותב עליי, אז אשמח לשתף פעולה :giggle:|כתר|👑

אני באופן אישי מציע לך לנצל את ההזדמנות הזאת ואת שיתוף הפעולה שלי. אין בכוונתי לשתף פעולה לעיתים קרובות עם עשרות, מאות ואלפי עבודות הדוקטורט הנוספות שעוד ייכתבו עליי בעתיד לאורך השנים.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה