לאן נעלם הכסף?

לאן נעלם הכסף?

ציפי לבני התאמצה להסתיר את הגירעון הענק בקופת קדימה, אך זה נחשף לבסוף. אך עדיין איש לא יודע לאן נעלם הכסף של קדימה שזכתה במימון מפלגות גדול מאוד, ולמה ציפי לבני התעקשה כל כך להסתיר את הגירעון?
 

yigal1602

New member
ולאיפה נעלמו העיתונאים בארץ ??

אשר על כל פיפס עושים סיפור גדול בליכוד ובעבודה , אבל בכל הנוגע לקדימה הכל נגמר בדממה דקה.. קוראים לזה איתרוג..
 

ATAF151

New member
מאיפה אתה יודע שנעלם כסף?

ראשית אני לא ידוע מהו המצב הכספי כי זה פורסם רק באתר יאללה קדימה. לכל המפלגות יש גרעונות כבדים, כי התמודדות בבחירות עולה המון כסף. לקדימה על פי יאללה קדימה יש דווקא גירעון קטן.
 
אין לך חצי מושג

מימון המפלגות נקבע לפי מספר המנדטים בכנסת היוצאת ובכנסת הנכנסת. כך שקדימה איבדה מנדט אחד בלבד והמימון שלה עצום. ובכל מקרה מעניין לדעת למה ציפורה השתדלה כל כך להסתיר את הנתון הזה..
 
מה אתה חושב שתסיחו את דעתינו משקריו של נתניהו

?לא תמצא בציפי ליבני רבב ,לעומת החושק באשת איש ,שבגד באישתו השלישית ,לא תצליח ללכלך את שמה ,של האישה המוערכת ביותר בישראל .
 
לא מצליח להבין

כתבת כמה פעמים שאתה רוצה שביבי יהיה ראש הממשלה כי רק הוא יכול לפנות שטחים, אז מה פתאום אתה כותב על לבני שהיא צריכה להיות ר``מ??
 
תראה לי שכתבתי כזה דבר ?אבל אם אתה שואל אותי

למי קל יותר להחזיר שטחים ולעשות שלום ?אז זה רק הליכוד ,ובכלל לא משנה מי יעמוד שם בראש ,הם כבר אמרו הבסטיונרים ,גם אם עראפת יהיה בראש הליכוד נצביע לו . עכשיו תאר לך שמפלגת קדימה היתה מקפיאה את ההתנחלויות מה היה קורה פה ?
 

yigal1602

New member
לא צריך ללכלך את שמה, היא עושה את זה לבד..

עם התנהגות ביזיונית אחרי לבנון השניה כשכל איומיה והליכה מאחורי הגב של אולמרט הסתימו בקול דממה דקה. ישבה בממשלה מושחתת עם שר אוצר גנב, ומורשע על עבירות מין.. אישה שדיברה על מוסר וניקיון, וסתמה את האף והמשיכה לשבת בממשלת אולמרט. אתה זוכר מה אמרה ליבני אחרי וינוגרד ?
 
רבב? בבקשה

הגברת הצבועה מדברת נגד הממשלה המנופחת בשרים ללא תיק והיא בעצמה כיהנה כשרה ללא תיק בממשלת שרון הראשונה.
 
רבב 2

הגב` הצבועה מדברת נגד הממשלה המנופחת כשהיא כיהנה בממשלה מנופחת יותר עם 43 שרים וסגנים.
 
רבב 3

הגב` הצבועה דיברה נגד השחיתות של אולמרט, אבל כששרון נחקר בפרשיות שחיתות לא שמענו ממנה מילה.
 
ולמרות" הרבבים" שלך ציפי נבחרה לאישה המוערכת

מה שאומר שקחי את הרבבים שלך לפורום הבסטיונרים, ועל מנגו אפרסקים ובננות תחרטטי שם !תבדקי גם ששולם מס על ההכנסות בבסטה
 
אחר כך אתה מתפלא שחוסמים אותך

אני לא ליכודניקית, אני מצביעת מרצ שנמאס לה מהצביעות של לבני.
 
תכלס לא ענית כלום

ביבי ניצח בבחירות למרות שאתה טוען שהוא שקרן. האלילה שלך צבועה ואין לך מה לענות על זה.
 
תכלס לא עונה להתגרויות בפורום הבסטות יענו לך

בכיף!וגם לא מעניין אותי למי הצבעת ולמי את שייכת ,אני למשל לא הצבעתי לאף מפלגה ,תירצי תאמיני ,לא תרצי אל תאמיני ,ואין לי מנהיג במדינה הזו בכלל . אבל ביחס לשקרן הפתולוגי ציפי ליבני אישה טהורה !ואגב מרץ ?אין לי טענות למרץ ,עובדה שכולם הולכים בדרכם המדינית ,"הסכם זנבה " קורם עור וגידים ,וההסכם הזה הוסכם עיי יוסי ביילין ושות ,ואין לי בעייה אם זה ,נהפוך הוא ! אני סהכ מביך את מפלגת הבסטות ,נהנה לראות את ההתפתלויות שלהם ,איך שהם מתהפכים בעיקבות השקרן ! איך למרות השקרים שלו לפני הבחירות ,ואיך הוא התהפך ,ואיך למרות הכול הם מנסים להצדיק את שקריו . וכאשר אני מטיח בפניהם את העובדות כפי שהם ,הם מתחילים לקלל לנבל ללכלך ולחסום שיערב להם ,את בתגובותיך אלי" בקטנה " קצת מזכירה לי אותם ,אז תפסיקי עם סתום וטיפש וכו . ום .
 
ביבי שקרן

בייב שקרן והוא מוכיח את זה כל יום. הוא גם אומן בלהוביל אחרים אל עברי פי פחת, והפעם זהו המזכיר הצבאי שלו. יותר טוב היה עושה ביבי אם היה נשאר במוסקבה. בלאו הכי פה אף אחד לא צריך את השקרן הקטן ואשתו אלופת הארץ בזריקת נעלים.
 

ATAF151

New member
זה לא קשור

מאז ומתמיד כל המפלגות היו בגירעון כבד גם כאשר היו להם הרבה מנדטים. ואגב, 28 מנדטים זה אמנם המפלגה הגדולה בכנסת, אבל זה לא כל כך הרבה מנדטים, עד לפני עשור המפלגות הגדולות היו מקבלות יותר מ 40 מנדטים באופן קבוע.
 
א. המידע פורסם בראיון עם שאול מופז.

דבר שני קדימה חדשה בכביש יחסית. איך נוצר כאלה גירעונות?!
 
סליחה גרעון זה לא גניבה ?ואתם לא הייתם במינוס

בחשבון שלכם ?ולממשלה שלכם אין גרעונות ?אל תדאגו לגרעונות של קדימה ,תדאגו לשקרן הפתולוגי שלכם ששיקר אתכם ,וכך עלה לשילטון .
 
למעלה